Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Heroes

2007.03.04. 23:33 | Goo | 4 komment

Megint csalódtam egyet ebben a sorozatban, bár a második részt még nem láttam, annyira nem tetszett annak idején, majd' fél éve (Ó, te jó ég!) az első rész. Nem tetszik, összeszedeten, nehezen követhető, minden idegesítő, a 4400 ezerszer jobb. Én meg lemaradtam a múlt szerdai részéről, le kellene töltenem! Na mindegy, lehet, hogy csak azért nem tetszett, mert ott motoszkált a fejemben, hogy Napóleon, Napóleóóón... Meg irodalmi szöveg, tudományos értekezééés...

A tegnapihoz még kiegészítésként, hogy tegnap már meg is vettük volna a telefont, felmentünk Szombathelyre (no, nem emiatt), és az interspár T-mobile bódéjában voltunk, kint volt a reklámja a falon és kiderült, hogy hoppá, otthon hagytam a személyim. Persze szánt szándékkal, de nem is gondoltam rá, hogy valami köze lehet a telefonhoz. (Mentségemre szóljon, hogy még életemben nem vásároltam mobilt) Persze azért kellett volna, mert az a telefon az én nevemen lett volna, aztán kártyát cseréltük volna, hogy az én kártyám kerüljön a húgom telefonjába, a másik meg az enyémbe, nekem meg lehetett volna egy teljesen új számom meg minden kacat. Hát nem nem szuper? De szerencsére az élet közbeszólt, és már semmiképp sem kapom meg a telefonját. :twisted:

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr61503215

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BB 2007.03.05. 13:22:26

nemtudom nekem tetszett a heroes...bár az kicsit zavart , hogy a második rész elején egy csomót ismételtek az első részből. remélem ezt a szokásukat hanyagolják a továbbiakban. a 4400ról meg énis majdnem lemaradtam de még idejében észrevettem magamat :D (de a szülifeliket már két hete elfelejtem nézni :D :D ) _______________ Válasz: Pedig a szülifelik jó! :D Na jó, a második évad tiszta unalom az elsőhöz nézve, de Dodo szerint a vége nagyon jó, és már ott vagyunk. :D Én meg nem elfelejtettem megnézni a 4400-at, hanem rosszul állítottam be a DVD-felvevőt, és egy órával korábban megállt, így csak az elejét láttam. De már a főcímébe is szerelmes lettem, nagyon jól meg van csinálva. :D

taby · http://taby.wordpress.com/ 2007.03.05. 15:55:15

nalátod,millen ravaszul megoldódott a probléma;] én majdnem tejesen leálltam a sorozatokról. kizárólag a gilmore girlst nézem vasárnaponként,meg a marasék részeket töltögetem belőle, a charmedból meg a szex&ny-ból. a szülifelikról a második évad első részénél lemaradtam és nem bírtam bepótolni.. uggyan,nem törlöm,az csak enyhe célzás. és még nem tudtok mindent xD kép meg ígérem ma már lesz,úgyis annyira ráérek.nemszerencsére. na ezt maj kifejtem. _______________ Válasz: Ha azt mondom, hogy értelek, akkor nagyot hazudok. :D Szóval vagy ötször olvastam végig ezt a kommentet, mire megértettem, amiket leírsz. :D Szex & NY-ot sosem néztem, a könyv is elég nehezen érthető olvasmány volt, bár lehet, hogy nem hetedikesen kellett volna elolvasni. :roll: Mindegy. :D

BB 2007.03.05. 20:01:44

hát igen a szülifeli 2. évada kicsit *hhorrrk*-ra sikerült :D de valóban, most fogják elütni mike-t azt nézni kell :D a 4400 főcíme meg tényleg ...egyedi :D _______________ Válasz: Ne szpojlörezzél mán nekem, ez most hork dükk. Mi? elütik Mike-ot? Nézni kell!

BB 2007.03.05. 21:21:37

jaja elütik...valamikor...vagy lehet hogy már el is ütötték? xD remélem még nem mert látni akarom :D :D ______________ Válasz: Nem, még nem ütötték el. :D
süti beállítások módosítása