Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Vége az elsőnek

2008.12.12. 03:36 | Goo | Szólj hozzá!

Mért lett vége, miért épp most, miért ilyen hosszú ez a vizsgaidőszak, hol van még a második szemeszter?

Hiányzik. Pár napja beszéltünk először, akkor még semmire sem gondoltam. Aztán ma majdnem összeütköztünk az ST-ben, mindketten zavartan kerültük el a másikat. Majd matekon szemeztünk. Ő elmosolyodott. Én is. Mindketten mosolyogtunk. Majd elfordította a fejét. Óra után előbb kirohant a teremből, mint hogy kontaktust létesíthettem volna vele, ezzel több, mint egy hónapra jegelve lett minden. Gondoltam, a gólyakarácsonyon csak összefutunk. Nem így lett. Tényleg hiányzik, na, pedig a nevét sem tudom.

Visszatérve, gólyakarácsony, szép volt, jó volt, de most már tényleg vége, egy teljes szemesztert végigcsináltunk, mi, magunktól. Jó volt újra átélni a gólyatábori pillanatokat, tetszett a videó. És újra gólyatáncoltunk, pedig már nagyjából el is felejtettem. Ott voltam eddig, csak azért jöttem el, mert holnap kelni kell, fittnek kell lenni, mert kapom a fizetésem. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr58818365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: egyetem karácsony nahátmostmeg ez történt velem
süti beállítások módosítása