Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


MJEEP memoirs

2007.03.05. 19:30 | Goo | 29 komment

Nem tudom, nem tudom, nem tudom. Ha valaki nekiáll a MJEEP-k eltűnt dicsőségéről írni, nekem is megjön hozzá a kedvem meg a lelkierőm. Most Lyta írt, és olyan igaza van, bár minden régi tagnak igaza van, könyörgöm, jelentkezzen az az ember, aki legalább fél éve a topikban van, és nem idegesítik az új ovisok! Légyszi! ¤_¤ Csak a titkot szeretném tudni, hogy hogy lehet őket túlélni. Bár szerintem sehogy, elnézve a cuccokat, már akik régiek maradtak, és régen ömlöttek belőlük a hozzászólások, ma már napi 2 maximum 3 megy el tőlük. (Medi, BB, Tüncz) Könyörgöm, emberek, 5 nap kell ahhoz, hogy teleírjatok egy topikot, ezt nem lehet semmilyen iskolára vagy akármire sem fogni, hiszen még szeptemberben és októberben is simán ment az egy topik egy nap elv. Hiába küzd Via is annyira „kétségbeesetten” a fórumért (új design, nagyobb beleszólás a portál alakulásába, fórumreklámok a portálon, új versenyek), nem jön vissza a hangulat, mert az ovisok nem hagyják. És nem is fogják hagyni, mindenki ki van akadva, de mindenki magába folytja, mióta vagyunk ilyenek, emberek?

Szóval rám jött a MJEEP mánia, felidéztem régi emlékeket (Linuxország, VINDÓZ követelőzés és hasonlók), és olyan szép volt minden, mikor minden nap köszöntöttük egymást, hatalmas beszélgetéseket folytattunk a világ dolgairól és nem szólt bele senki okostojás, hogy mi a f@szt képzelünk, hogy olyanokról beszélünk, amit nem mindenki ért.

Emlékszik még valaki arra a montázsra, amit az egyik MJEEP-s készített, és minden MJEEP-stől szerepelt rajta egy hozzászólás? Nos azt keresem, ugyanis formatálva lett, nem találom sehol. Ha megvan, kérlek jelentkezz!

Margarinon (vajon) valaha újra visszatérnek a régi tagok vagy legalább eltűnnek a hadd-ne-írjam-le-kik?

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr36503216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BB 2007.03.05. 20:10:26

na azt a montázsot asszem Dory csinálta (a modi)...de javitsatok ki ha tévedek...talán nála érdeklődj :) az mjeep-ről meg annyit...hát nemtudom szerintem Tüncnek van igaza, hogy az mjeep egy szép korszak volt, de mint mindennek (és minden korszaknak)egyszer véget kell érnie...vagyis nemis kell...de végetér. a változás mindenütt ottvan...most ez a változás vagy jó vagy nem (ezesetben nem) meg jó lehet mondani hogy szemetek vagyunk meg nem adunk lehetőséget az újaknak meg blabla....dehát az újak szerintem nem is vetik bele olyan lelkesedéssel magukat a topicba mint anno mi....ez már nem ugyan az a topic nem ugyan az a fórum annak meg remélem lesz értelme , hogy Via töri magát egy szép-új-jó fórumért....csak persze abban kéne bizni, hogy ez a jelenlegi társaság...hogymondjam...nem lesz majd ilyen passzív....mert csak úgy éri meg ez a sok újítás ha használva is van a fórum. én sajnos ebbe a társaságba nem tudom magam beleadni... majd talán később...ha cserélődnek az emberek...egy újabb korszakban...talán megint ott leszek. ______________ Válasz: Héjj, emberke, eléggé otthonosan mozgok a fórumon, hogy tudja ki az a Dory. Még személyesen is ismerem. :D De egészen admin számba megy, nem csak modi. De ő csinálta volna? Nekem Dodo vagy Boglár rémlett. :roll: Nem a lekesedésükkel van gond, hanem a hozzáállásukkal. Szerintem mi simán megéreztük volna, ha nem kívánt személyek vagyunk, de ők meg csak járatják a... Hagyjuk...

BB 2007.03.05. 20:11:55

boccs ez megint hosszú lett :oopsz: ______________ Válasz: De tényleg nem zavar, ha hosszú, nem kell szabadkozni. :D

BB 2007.03.05. 21:19:47

ja admin ...tényleg :D jó én már mittomén amúgy csak azért mondtam, mert annyi Dory van és csak megkülömböztetés képpen mert nekem Domcicc is Dory és na...blabla...csak nemtudtam hogy neked egyértelmű e hogy melyik Doryról van szó xD blabla... hát mondom nekem ő rémlik...aztán, lehet tényleg nem ő volt...de sztem akkoris xD mindegy kérdezd meg max aztmondja hogy nem :D vagy max ő tudja h kivolt :D ______________ Válasz: Vagy Ana N? Na jó, Doryval tényleg nem vagyok olyan viszonyban. :D Talán valakinek megvan a Dokumentumok mappában az a kép. :)

Dawe · http://www.enrai.extra.hu 2007.03.05. 21:24:10

Khm... 2. generációs senki-sem-emlékszik-rá önhibán kívüli kétszeres hiatusra dobott mjeep-tag jelenti: Én csatlakoztam egy "közösséghez", ami azután rendes közösség lett, átvitt értelem nélkül, majd jött az aranykor, aminek én a 2/3át kb. a mjeep-től távol töltöttem, de emlékeztem arra a hangulatra, ami ott fogadott. És amikor visszatértem, nem az a légkör fogadott. Mindig voltak jöttek új emberek, de valahogy sosem lett tőlük rosszabb a mjeep. Csak jobb. Vagy ugyanolyan... Régen a mjeep egy végtelen körforgás volt, hülye félmondat-->kétoldalas beszélgetés--->felmerül új téme--->kétoldalas beszélgetés--->3 óra alatt betelt a topic--->új topic hülye témával--->2 oldal beszélgetés. És mindneki csak fogta a fejét, hogy egy frissítéssel máris 5 új hozzászólás megjelent. De most (mármint a 2. szünetre dobásom előtt^^) olyan volt, hogy nyafizás-->nyafizás-->valami téma, de nem reagálunk rá. Régen összefüggtek a hozzászólások, most viszont olyan, mint egy rossz határidőnapló. Mindenki beír valamit. A leghosszabb téma-kibeszélés, amire emlékszem, kb. 5 hsz volt. Nem 20... Khm.. jah... de hogy a kérdésre is válaszoljak: Hogy lehetne az ovisokat bírni? Nem venni tudomást róluk. Vagy drasztikus megoldáskhoz folyamodni, és egy-két hónapig nem írni a mjeepbe. Csak észrevennék, hogy csak az ő hszeik vannak ott, és megunnák... Nem tudom. Érthetetlen és zavaros jelentés vége. És az, hogy valaki szólhatna egy moderátornak vagy adminnak, hogy aktiválják már a szerencsétlen felhasználónevemet, még mindig él ^^" ______________ Válasz: Erre nem lehet mit mondani, tényleg így van. :roll: Ha már az eltűnésnél tartunk, mi van a blogoddal?

BB 2007.03.05. 22:29:25

Dawe ment egy privi Via-nak ;)

Dawe · http://www.enrai.extra.hu 2007.03.05. 22:31:53

BB: Köszönöm :D (bár lehet, hogy miután megint bejelentkeztem, és megnéztem a viszonyokat, átkozni foglak ^^") ______________ Válasz: Ó, mán, pedig nekiálltam selejtezni a leveleket meg elszántságot gyűjteni, hogy megírjam azt a privit. Na mindegy, akkor Dawe is back! :D

Dawe · http://www.enrai.extra.hu 2007.03.05. 22:56:49

Dawe is back ^^" És Gyöngyvérnek köszönhetően lelkileg kiegyensúlyozottan. A blogom most éppen átálalkul (www.do-it-now.extra.hu), mert úgyis akartam valami honlapszerűséget is, ami csak az enyém (nem úgy, mint a www.enrai.extra.hu), és tárolhatom rajta minden szemetemet, szóval majd az lesz a blog, ha elkészül, csak még nem vagyok megelégedve a kinézettel ^^" [/önreklám:D] Egyébiránt köszönöm, hogy nekiálltál elszántságot gyűjteni, mert Dawe nagyon szerencsétlen ember, ő az egyetlen a világon, akinek nem jó a g-mail postafiókja XD ______________ Válasz: Szóval költöztél, ahaaa! :D Cím elmentve. :D

BB 2007.03.06. 01:22:40

na tessék :D az ember jót akar aztán a végén átkozzák xD na kössz szépen xD _______________ Válasz: Hogy csapná meg #[#>@ és mardosnák ÷¤í퀳[í a habtestét! :twisted: Szívesen, máskor is! :D

taby · http://taby.wordpress.com/ 2007.03.06. 10:58:39

sztem meg vagy Ana N vagy Pauline/Dorci csinálta^^ _____________ Válasz: Ana N-re én is tippeltem, de Dorci akkor már nem igazán járt, csak beköszönni, nem?

Szilvi 2007.03.06. 13:45:37

Kéne olyat, hogy tényleg csak egymás hsz-eire reagálunk, de arra mindig....és ha vmi ******* ír egy olyat hogy figyeljetek már, akkor se csinálni semmit...mondjuk befagyasztani a témát...csak ehhez úgy tényleg fel kéne sorolni minden mjeepest, aki kell... vagy nemtom ki ötlete volt a külön fórum, ahova csak admini engedéllyel lehetne regelni...és aki mjeepes az regelhet a többi nem....na?:D tudom hogy nem mondtam semmi újat, csak...nemtommér írtam. _____________ Válasz: A probléma az, hogy a MJEEP-t nem lehet elköltöztetni, akármennyire is akarnánk, hiszen akkor már nem a Charmed fórum lenne, nem látnánk a hülye újakat, akik azt hiszik övék a világ meg ilyesmik. :D De a fentebbi jó ötlet, csak meg kellene mindenkivel beszélni. Az meg nem baj, hogy írsz, csak nyugodtan! :D

Medi · http://medi.b13.hu 2007.03.07. 12:57:41

Ana volt. Nekem valahol meg is van a kép :)

Medi · http://medi.b13.hu 2007.03.07. 12:59:47

hehehehe. meg is van. :) kinek küldjem, hova, mikor, mennyiért? :D _______________ Válasz (az előzőre is): Nekem, amint lehet és ingyér'! Köszi! :D

Medi · http://medi.b13.hu 2007.03.07. 13:03:15

Ja és nemtudom. Talán perverzségem mivolta fellendítené MJEEP-et? Egyszer már sikerült. :lol: _______________ Válasz: Értem én, értem, de a perverzség virágkorában már hanyatlott a topik, nem? A legeslegelső idejében még nem, de akkor Dory is ott volt, pölö, meg az még a nyáron volt. (Akkor lettem mindenféle szupergerrynek elkeresztelve) :P De a topik a megértésre meg minden ilyesmire alapul, nem?

BB 2007.03.07. 15:30:43

ja nekem majd elküldheted DÉÉ :D ja multkor egyszer valamikor már volt egy kis bizsergés amikor majdenm visszacsempésztem a régi hangulatú perverséget a topicba...de sokáig nem tartott (pár hsz) ehhez több ember kéne...nem elég 2...még 3 se _______________ Válasz: Most őszintén, te mernél perverzkedni ilyen nagyon ovis-szintű értelmiségű emberkék előtt? :D

Boglár 2007.03.07. 16:24:17

Hát, én vagyok már több mint fél éve, bár soha nem írtam normális hozzászólást :D :$ És abból kiindulva, hogy én is biztos idegesítek másokat nem foglalkozok velük :D Jah, és én nem is voltam rajta azon a képen :(: _______________ Válasz: Nem tudom, hogy kit idegesítenél, engem legalábbis nem, nagyon megszerettelek a nyáron a Cameron-os és House-os bannereddel. ("A date?" Vagy volt egy sima Cameron-os is korábban?) :D Sajnálom, hogy nem kerültél rá arra a képre, pedig egy csomót írtál a nyáron. :(

Medi · http://medi.b13.hu 2007.03.08. 12:22:15

Na de mikó küldjem szivike? aggyá infot. :D _______________ Válasz: Ha emilen küldöd, akkor akkor, amikor akarod. :D De amúgy szándékozom holnap felmászni msn-re is talán. :D

Boglár 2007.03.08. 14:03:42

Jajj, nagyon köszi :D Én is Téged ám. A bannert Ro$e csinálta, és igen, az volt a felirat :D _______________ Válasz: A mostani szetted is nagyon jó! :D Tiszta House-girl lettél a szememben. :D

BB 2007.03.08. 14:59:13

jajjmá ne féltsed ezeket a mai csitriket :D rosszabak mint mi :D _______________ Válasz: Oké, tudom, de azért óvodásnak magyarázni, hogy... Ühüm... Hogy magyarázzák be a szülők a télen született gyerekeknek, hogy a gólya hozta őket? :D

BB 2007.03.09. 21:54:49

hát de azok különleges gólyák akik dacolva a hideggel elhozzák a kisbabákat leendő szüleikhez :D _______________ Válasz: És a gólyáknak nem fagy be a segglikuk? :mrgreen:

YR · http://planetarium.b13.hu 2007.03.10. 10:11:26

Ana N mívelte! nekem megvan a régi gépem cuccait tartalmazó cédén... csakhogy az meg nem tudom hol van :( ______________ Válasz: Már kikövetkeztettük, elvileg el lészen küldve nekem, csak a fáradságot kellene vennem, hogy felmásszak MSN-re. :D

YR · http://planetarium.b13.hu 2007.03.10. 10:12:32

JA és egyébként ezt a hszt úgyirtam hogy nem olvastam el a tieiteket szóval sumimasen :) _____________ Válasz: Nem beszélni siamerre, mi az a sumimasen? :D

BB 2007.03.10. 16:50:49

nem fagy be mert pelenka van rajta :lol: _____________ Válasz: És kiderül, hogy igazából egy gyerek repül a pelenkás gólyával. :D

Jucee · http://coldnose.13wings.net 2007.03.10. 19:00:37

Má' megint lemaradtam itten mindenről :$ Engem speciel Noni meg az a Fanninemtomakárhány idegesít halálra.. Meg az, ha meg vannak sértődve, ha nem válaszolunk egy hsz-ükre..És te is tök hiányzol.. Mostanában már írni sincs kedvem, helyette regeltem másik két fórumra, ahová normálisok járnak, de igazából nem érzem annyira jól magam.. És az a kép :D Gondolom anno én is mindenkit csak idegesítettem (lehet hogy most is :)), de próbáltam nem hülyéket kérdezni, meg beilleszkedni.. De tényleg a fénykor elmúlt, hanyatlik az egész és tök vontatott, h húúú, írjunk, jussunk má' el a 100.-ig.. ______________ Válasz: Ha még kiegészítenénk a listát két-három névvel, és ők mind eltűnnének, körbeugrálnám a Földet örömömben. :D Szerintem te nem is idegesítettél soha senkit ilyen szinten mint ezek az újak. :D

Boglár 2007.03.10. 19:45:41

Egyetértek Juceeval :D _____________ Válasz: Én is! :D

Jucee · http://coldnose.13wings.net 2007.03.11. 17:24:55

Huh, így visszaolvasva elég szaggatott meg értelmetlen volt, amit írtam, de örülök, hogy felfogtátok.. Az a baj, hogy még sem lehetünk gonoszak (Via tuti nem engedné, meg nem is lenne fair), ha kitiltanánk valakit, csak azért mert hülye pisis.. Bár vicces lenne, ha valóságshow-t játszanánk és kiszavaznánk a legirritálóbb emberkéket.. :D _______________ Válasz: Ja, csak a valóságsóknak mindig vége lesz, és előbb-utóbb mindenki kiesik belőlük. :D

Medi · http://medi.b13.hu 2007.03.12. 11:04:36

Jucee, hogy neked micsoda fantazmagóriáid vannak :) igazából néha engem is a falra kerget pár fórumozó, dehát istenem...nem lehet mindenki olyan intellektüel mint mi xD höhö _______________ Válasz: Intellektuel? =) Mondjuk nem zárja ki a vulgáris és a perverz fogalmát, szóval lehet igaz. Sőt valószínű igaz is. De akkor is. :D

Dawe (számteken) 2007.03.13. 08:03:42

"Nem beszélni siamerre, mi az a sumimasen?" A sumimasen speciel japán, és azt jelenti, hogy "elnézést" Túljutott a fénykorána mjeep, az tény :( De azt tényleg meg lehetne csinálni, hogy nem törődni az idegesítő emberekkel, és ezt csinálni Hsz#1 Hsz#2 - idegesítő ember által Hsza#3 - saját magadtól És így olvasnád: Hsz#1-Hsz#2 átgörget-Hsz#3 ^^"" _______________ Válasz: Hát próbáltam, de nem jött össze. Túl sok értelmetlen #2 van. :? Mindegy, hogy siamerre vagy japán, speciel akár hottentottául vagy páliul is írhatnátok, akkor sem érteném. :D

Medi · http://medi.b13.hu 2007.03.13. 11:38:41

Vulgáris és perverz... hogy én mindenkitől ezt kapom :D :D Oké, van benne valami, de azért nnnnna. _______________ Válasz: Lehet van benne valami? ^^ De látom szükséged is van ezekre a kijelentésekre, mert ha nem kapod meg 24 óránként legalább egyszer, már hiányolod. :mrgreen:

Medi · http://medi.b13.hu 2007.03.13. 11:39:29

ja, de azért a századikba illik majd beleszólnod. ha nem jössz akkor fúj. _______________ Válasz: Jóvanna, majd meglássuk. A vak is azt mondta... Kifejtenéd a "fúj" részt? :D
süti beállítások módosítása