Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Nem pénteki péntek

2007.03.09. 23:30 | Goo | 7 komment

Erre a bioszdogára egyáltalán nem érte meg tanulni, olyan kérdések voltak benne, hogy huh. Most mindenki azt hiszi, hogy milyen könnyű lehetett, de nem, olyan nehéz volt, hogy szörnyen, olyan dolgok voltak benne, amik se a könyvben nincsenek leírva, sem az órán nem hangoztak el. Szóval az egészet ilyen 'félighátrafordulós' helyzetben írtam, és másoltam a drága jó Ingridről, aki bioszfaktos, meg orvos akar lenni meg minden. :D De aztán elmondta, hogy ő sem tudott semmit, mert tényleg nem vettünk ilyeneket, a faktos könyveiben esetleg benne lehet, de mért tanulna abból normál órára, szóval tippelgetett. Kíváncsi vagyok mi lesz.

Kikaptuk a nyelvtandogát és hiperszuper-önelégült ötös lett, simán az átlagom felett teljesítettem és nagyon büszke vagyok magamra. Csak egy helyen hibáztam és tetszenek a pipák meg minden. :D

Nem akarok holnap iskolába menni! Mi lesz, ha esik az eső, akkor hogy fogunk tüntetni? Egyáltalán hogy lehet egy tüntetést kötelezővé tenni? Miért hívják ezt a napot pénteknek, ha holnap szombat, és milyen szombat az, amelyikendolgozni kell? A teljes zsidóság nevében kikérem magamnak és követelem a hét lemondását! (Monnyonle!) Még pénteki fíling sincs, hiába mennek a pénteki műsorok.

Mai tapasztalatom, hogy még mindig utálom a családi bájcsevejt, utálom, ha beleakarnak szólni az életembe, de mindenki, és mindenki mást akar. Komolyan, azért, mert ők egyszer elcseszték az életüket, nem kellene az enyémet is elcseszniük, azt magamtól is meg tudom tenni, mindenféle segítség nélkül. Köszönöm a figyelmet.

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr76503232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Medi · http://medi.b13.hu 2007.03.10. 08:57:45

hogy te mindig csak panaszkocc... :P az utolsó résszel abszolúte egyetértek. de minden,ismétlem: minden szülő ilyen. sajna ez az élet rendje. amúgy meg a rosszidő monnyon le meg a folyamatos szär dolgok amik érnek már az utóbbi pár hétben... _______________ Válasz: Panaszkodni jó, ha nem panaszkodnám ki, teljesen bekeserednék. ^^ Az utolsó rész történetesen nem szülőről szól, azokat még el bírom viselni, de mikor beállít a mamám öccse, és ő jobban tudja, hogy mi a jó nekem, attól kivagyok. Remélem másfél évig megint nem látom, aztán az érettségi után csak nem fog az iskoláról papolni nekem. *reménykedik*

BB 2007.03.10. 17:12:46

te zsidó vagy? :lol: amúgy milyen jó kifogás, már , hogy ha azzal állítottam volna be a tanárnak, hogy nemmegyek be szombaton mert tiltja a vallásom? :D erre kiváncsi vagyok mit lépett volna :D _______________ Válasz: Cseppet kiakadt volna. :D De végülis megtehetnéd, hiszen elmúltál 18, meg évente nem tudom én hány órát hiányozhatsz orvosi papír nélkül, szóval legközelebb... :D

BB 2007.03.10. 17:13:57

úristen de értelmesen fogalmaztam -.- nembaj :D _______________ Válasz: A lényeg, hogy én értettem. :D

Jucee · http://coldnose.13wings.net 2007.03.10. 19:14:03

Ez a zsidó dolog hülyeség (bocsi, h ezt mondom, de a legjobb barátnőm zsidó, elég mélyen vallásos, még sincs ezzel semmi baj..) akkor nem nyüfítezs, mikor majd azon a plusz napon nem kell suliba menned, az igazságért? :D Bioszra mi alapból egyetemi tankönyvből szoktunk :P (vö. humán tagozat) Viszont olyan 5-ös dogát írtam most :D (rám fért az 1/2-em után :$) Nekünk ma Fazekas-nap volt, szóval egész jól telt.. A családomból nekem is elegem van.. :$ Miért hiszik azt, h muszáj megosztaniuk velem az összes hülye dolgukat? Aztán én vagyok a rossz, ha nem érdekel.. Na bocsi, nem bitorlom tovább a blogodat.. ______________ Válasz: Hú, sok választ kell írnom. :D Nos engem igenis zavar, hogy a szombatot úgy kezelik mint szabadnapnak kikiáltott munkanapot. Ha zsidó lennék, biztos nem mennék be, de jelenleg a vallásomat tekintve semmilyen sem vagyok, hiába bérmálkoztam meg minden anyámkínja, a pap olyat beszólt, hogy azóta a lábam sem tettem be a templomba, ha magamban hiszek Istenben, akkor azt Ő úgyis tudja. Én nem aggódnék azért a plusz napért, inkább mennék akkor, mint hogy szabadnapként megkapjam, nem vagyok mohamedán, hogy pénteken ünnepeljek. Ráadásul cserébe jövő szombaton is iskolai program lesz 9-re már tűntetésen lenni. Szóval ez arról szól, hogy egyel több hétköznap van ebben az évben, mint kellene, és marhára zavar, hogy készüljek érettségikre, nyelvvizsgákra, de pihenni ne merészeljek, inkább csinálnak nekem két szombatra is programot. Éljen Madžarsko. :roll: A család azért van, hogy idegesítsen. Tapasztalat. :D A blogomban meg örömmel látlak. :D

Medi · http://medi.b13.hu 2007.03.10. 19:50:58

tökmindegy h valaki zsidó vagy nem az. csak az zavar, hogy valaki ok-, és háttértudás nélkül kezd el vagdalózni a dolgokkal. Vé semmikép sem rád utaltam, vettem az adást h mért írtad azt amit! ;) ______________ Válasz: Ez akkor most tulajdonképpen kinek lett szánva? :) Mert én úgy érzem, az égvilágon semmivel sem vagdalóztam, ha mégis, akkor légy olyan kedves, hogy felvilágosíts. :D Köszönöm.

BB 2007.03.11. 13:22:58

én már semmit sem értek :lol: _______________ Válasz: Akkor már ketten vagyunk. :lol:

Medi · http://medi.b13.hu 2007.03.11. 15:09:10

nem ez senkinek sem lett szánva csak úgy általánoskodtam. :) ______________ Válasz: Jójó, csak nem értem, hogy miből jutottál az általánoskodásig, de amilyen filozofikus jellem vagy, valószínű, sosem derül ki. :D
süti beállítások módosítása