Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Március 15

2007.03.15. 21:00 | Goo | 4 komment

Hát ma sem érzem jobban magam de tökmindegy. :) Megint volt bazinagy veszekedés, apám kijelentette, hogy kiszedi a vincsesztert a gépből, de miután leszedte a gép egyik oldalát gondolom rájött, hogy a másik oldalát is le kellene szednie, hogy kicsavarozhassa meg minden, úgy döntött, hogy csak a vezetékeket húzza ki. Aztán szépen visszatette az oldalát és elvitte a csavarhúzót. Nem tudom, hogy hogy gondolta, mert biztos, hogy nem azért járok infófaktra, hogy nagyobb legyen a létszám, szóval egyszerűen fogtam a bicskám csavarhúzóját, leszedtem a gép oldalát, és újra összedugdostam mindent. Persze ha kivette volna, akkor meg itt a másik gép, működő vincseszterrel, amit bármikor áttehetek, hiszen tudom, hogy hogyan kell. A pincében van a mamám régi gépe, komoly két vagy három gigás vincseszterrel, ami bár nem indul el, de szerintem a format parancsra reagálna, oprendszert telepíteni meg tudok. Vagy még mindig itt van a polcomon a jó öreg Linux CD-ről futtatható változata, amihez az égvilágon semmi vinyó nem kell.

Persze ez nem ilyen 10-20 perc leforgása alatt történt, hanem olyan délután veszekedtünk, 2 körül lett szétszedve a gép, 5 körül tettem össze, 8 körül meg bekapcsoltam. És akkor is úgy, hogy kijátszottam, hogy bekapcsolhassam, legalábbis elmentem nézni a Tényeket, aztán kicsit fikáztam, hogy nem igaz, hogy elvileg hírműsor, de másfél órán át csak a tüntetésről közvetít, meg csak Budapestről, vidéken és külföldön nem volt semmi? Még egy baleset sem? Szóval mondta, hogyha nem lettem volna hülye, felmehetnék a netre és nézhetnék rendes híreket. Én meg mondtam, hogy most is fölmehetek, plusz elvileg működik a wap a telefonomon is, ő meg 'szonda rendben van. Én meg úgy vettem hogy rendben van, hogy bekapcsolhatom. Ha meg nem, akkor meg bepakolom a mindenséget a szobámba, mert azt meg a tegnapi veszekedés során elvileg kiharcoltam, hogy a húgomnak a szobájában van saját gépe, anyám meg azt mondta, hogy ez az enyém. Én meg izéltem, hogy akkor ő milyen jogon nyúl hozzá, ráadásul ha tönkreteszi, akkor még megmondani sem képes, de én még a gépe közelébe sem mehetek, mert a szobájában van. Erre azt mondta, hogy vigyem be én is a szobámba. Eddig stimmt, csak épp nem tudom az asztalra rátenni, mert a falhoz van rögzítve faltól-falig, nem férnek be a vezetékek, és a netkábel meg túl rövid. Azt hiszem megint túl sokat nyilatkoztam a személyes életemről. Mindegy.

Aztán MJEEP, hát alig véstek be ma bármit is. És akármennyire is irkáltak tegnap, én nem láttam a régi hangulatot, és nem értem, hogy mi a francot ünnepelnek azok, akik éltek vagy 20-30 topiknyit, mikor közben sokak még időszámítás előttiek. Azért bevakkantottam valamit, cserébe vagy fél órán át be sem jött a fórum, de aztán láttam, hogy sokan örülnek nekem. :) De már Szilvi sem ír. Phoeb meg végképp nem, ő hiányzik a legjobban.

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr100503246

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Simplemente haga clic en el siguiente sitio 2018.01.17. 01:00:12

Hamarosan a radikális baloldal kormányozhatja Görögországot. Örüljünk? Aha, örüljünk! - Kettős Mérce

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BB 2007.03.16. 00:00:43

és ha a falnál kivágsz egy kis darabot az asztalból ahol levezeted a kábeleket? :D hihi...valahogy csak összejön az a gép a szobábabevivés dolog _______________ Válasz: Elvileg erről volt szó, mikor elkészült, csak aztán elmaradt. Én meg nem állok neki fűrészelgetni, úgyis jönnek idén az asztalosok máshova bútort gyártani, majd megfűzöm őket, hogy kicsit lyukasszanak már. :D

Jucee · http://coldnose.13wings.net 2007.03.16. 00:06:52

Hm.. Teljes házrekonstrukciót vigyél végbe :lol: MJEEP-ben meg tényleg nincs semmi :( És fórum.. Már megint elment, pedig épp be akartam vakkantani a pénteket.. _______________ Válasz: Nem rekonstruálnám a házat, inkább építenék egy sajátot. :D A fórum mostanában egyszer van, egyszer nincs, mint a mesében. :D

Dawe · http://www.enrai.extra.hu 2007.03.16. 11:51:16

Jó, jó, nem olyan volt, mint régen, de szerintem sokkal jobb, mint az előző hónapokban. És viszonylag hamar beteltek a topic(ok)... De komolyan, ha kivágsz az asztalodból egy darabot, meg lehet oldalni :D Sok jó kábel kis helyen is átmegy :D _______________ Válasz: Esküszöm, a nyárra meghírdetek egy "Alakítsuk át Gerry szobáját" tábort. :D Az hogy hogy telik a topik gy dolog, lényegesebb, hogy mivel telik. :roll:

taby · http://taby.wordpress.com/ 2007.03.16. 12:33:10

azám,jó barkácsolást. a gépednek a szobában van a helye. ;) a hugod meg egy önző állat:D ezek alapján..pff. _______________ Válasz: Ő az én önző állatom, blee! Gép lenni magánügy. Egyszer bekerülni szoba, addig maradni itten. :D
süti beállítások módosítása