Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Négy napos hétvége szumma szummárum

2007.03.18. 22:00 | Goo | 4 komment

Semmit sem tanultam, pedig négy napom lett volna rá. Tipikusan szánalmas és lusta dög vagyok. Holnap meg behalás, angol szódoga és matekdoga. Ez most nyafi akart lenni, meg az elmúlt négy nap összesítve.

De legalább letudtam a jótettemet mára, megláttam Lidit MSN-en, elbeszélgettem vele, mert hónapok óta semmi kapcsolatom nem volt vele. Felkukkantott a MJEEP-be is, és neki sem tetszenek az újak. Úgy tűnik megvan a közhangulat. Kiszolgáltattam neki jó sok információt jó sok meberről, végigkérdezett mindenkit, és rájöttem, hogy drága Dorcidolátának még az msn-címe sincs meg. Na mindegy, megbeszéltem vele, hogy majd ha lesz ideje a csúnya gimnázium mellett, még feljön msn-re, és valószínűleg jövő hétvégén tudok beszélni vele. De most rajta kívül senki mással nem beszéltem, pedig láttam Phoebet is bejelentkezni, de akkor még megvolt bennem a tanulás szándéka és inkább kiléptem.

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr80503252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Medi · http://medi.b13.hu 2007.03.19. 22:04:14

jaj te Goo. olyan jó lenne má beszélni msnen. de valahogy sose talállak meg. _______________ Válasz: Az érzés kölcsönös, de szerintem az msn direkt szívat minket. :)

Lyta · http://www.gportal.hu/lyta 2007.03.19. 22:24:38

Hát ez a lusta dögség rám is áll. Szinte végig a gép előtt ültem (be kell hozni a lemaradást!:-)) _______________ Válasz: De te legalább semmiről sem maradsz le, én meg a tanulásra is fordítható időmet szórom ki az ablakon.

Lyta · http://www.gportal.hu/lyta 2007.03.20. 06:48:15

Hát mondjuk szoba takarításban eléggé le vagyok maradva!:-)) Mondjuk nem ártana megcsinálnom a karácsonyi nagytakaritást!:-)) Meg angoloznom sem ártana.Szóval azért én is tudnék mit csinálni a gépen kívüli világban is! _______________ Válasz: Azt ne mond, hogy a takarítás nem várhat. :mrgreen:

Lyta · http://www.gportal.hu/lyta 2007.03.21. 21:17:09

Hát nem sokáig várhat az a takaritás, mert lassan nem tudok bemenni a szobámba!:-)) Néha közelharcot vívunk én, meg az ajtó. Meg az sem kellemes, amikor éjjel arra ébredek, h már megint maga alá temetett a kazetta hegy!:-)) Meg.. tudnám még folytatni!:-))))))))))) _______________ Válasz: Hát mióta ismerlek (szerintem már egy év körül járunk) a szobádat takarítod, de még nem értél a végére. Akkor nem várhat a művelet még másfél évet? Meg hadd tevékenykedjen a feketelyuk, majd szépen felemészt és eltűntet mindent. :D Legalább tanultam valamit ebből a bejegyzésből: sosem pakolok úgy kazettákat, hogy bármilyen ívben is az ágyon landolhatnának. :D
süti beállítások módosítása