Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Beteg? kérdőjel Nem. pont

2007.03.21. 19:00 | Goo | Szólj hozzá!

Aggódom magamért. Reggel 37,2 voltam, egész jól bírtam a sulit, kihagytam a rajzfaktot, délutánra meg lecsökkent 37-re. Egész éjjel a hideg rázott, meg mint mostanában a legtöbb betegség, ez is a hasamra ment rá, megint hasmenésem van/volt, este meg teljesen fel voltak puffadva a beleim. De egész jól bírtam a mai napot, amíg ültem, nem fájt, csak ha hosszabb ideig (2-3 perc) álltam vagy mentem. Alig ebédeltem valamit, leginkább csak iszogattam, aztán mostanra már állandóvá vállt a fájás, és komolyan nekiálltam aggódni, hogy mi van, ha esetleg vakbélgyulladásom van. Ellenőriztem a tüneteket, nem igazán stimmelnek, mert elvileg hőemelkedéssel jár, de a hasi fájás után. (Jó, a House-ban is mindig vannak kivételek, én meg a világ egyik kivétele vagyok minden alól, szóval bármi lehet), viszont székrekedésem nincs, sőt épp ellenkezőleg. Meg ahogy nézegettem, a fájdalom inkább a bal oldalamon van, a vakbélgyulladás meg jobb oldalon okoz fájdalmat. A hasfalam sem kemény, de az étvágytalanság stimmel. Olyanról már hallottam, hogy vannak olyan emberek, akiknek a szívük van a jobb oldalukon, de vakbélnél egyáltalán nem rémlik, hogy ilyen vándorlás előfordulhatna. Viszont pár perce a jobb oldal jobban fáj, és már komolyan aggódom, a családban nem én lennék az első vakbeles, anyámnak is volt, de én nem akarom, hogy bármit kivegyenek belőlem.

Ja, már megint panaszkodok? De most jogos lenne, nem akarok kórházba menni két hétre, lemaradni minden nyavalyával a suliban, bár nem akarok a diáknapi műsor próbáin részt venni. Nincs véletlen a pocikámban egy látóbél elnevezésű szerv, ami meg pont ellentétes tüneteket produkál minden szempontból? Mert akkor illeszkedne a leírás. De azt sem akarom, semmit sem akarok. Pedig valaminek okoznia kell a tüneteket és tuti nem megfázás, mert akkor már el kellene lennie dugulva az orromnak, pedig nincs. Nyafi, most kevésbé fáj, remélem az egészet csak bemesélem magamnak, úgyis hipochonder vagyok. Vagy azt is csak bemesélem magamnak. Nem is fáj annyira, igazából alig érzem, nem tudom, hogy mit panaszkodom, jól vagyok és pont.

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr33503257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása