Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


House túladagolás

2007.03.21. 23:30 | Goo | 2 komment

Ma két House is volt és én még arra is rájöttem, hogy az első évadból az ismétléskor minden részt láttam, kivéve az általam egyik legjobb résznek tartott 14. epizódot. Sürgősen bepótolom.
Ez a 2. évad eléggé furán kezdődik, Cameron egyre inkább szánalmassá válik a szememben ezzel a "megmentemavilágot" moráljával.

Ami a hasamat illeti már semmiképp sem aggódom vakbélre, ugyanis már az egész bélrendszerem fáj folyamatosan, álzó megint bélgyulladásom van. Szuperjó, szóval egy hétig kb megint nem fogok enni szinte semmit, meg fájni fogok, de semmi komolyabb nem lesz, még suliba is mehetek szenvedni, hogy még tovább növeljem a kínjaimat. Ma legalább 3 liter folyadékot öntöttem magamba, folyton szomjas vagyok, pedig érzem, hogy az egész mindenem folyadékkal van tele. Hát igen, mindenkinek az fáj, ami a leggyengébb, nekem mindig minden betegség az emésztőrendszeremre ment rá. De legalább nincs semmi komolyabb bajom. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr88503258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Boglár 2007.03.22. 19:35:17

Jobbulást! Amúgy engem is szánalmasnak fogsz tartani? Mert én is azt csinálom mint Cameron, ha nem is pont ugyan így, ugyanekkora mértékben :D _______________ Válasz: Köszi! Nem, nem tartalak szánalmasnak, amíg nem házasodsz haldokló emberrel, csak hogy boldogabb lehessen az utolsó pár hónapja, ha közben saját magad teszed tönkre. De nálam egyesültél Cameronnal, mióta volt az az "A date?"-es bannered, valahogy összepárosítgattalak magamban is titeket. :)

Jucee · http://coldnose.13wings.net 2007.03.31. 16:47:08

Jobbuljál (bár szeritnem azóta már megtetted :$ ) Ha mégis továbbromlik az állapotod, majd szólunk House-nak :) És nekem sem szimpi ez a mazochista hajlam Cameronban... Na mind1, azért House láv van :) _______________ Válasz: Már teljes mértékben meggyógyultam, de köszi. :D
süti beállítások módosítása