Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


17 Pillanatkép

2007.05.26. 13:42 | Goo | 2 komment

Jó régóta nem írtam, szánom-bánom, úgy gondolom most újra itt az ideje.

1.

Azóta nem írok rendszeresen, mikor itthon voltam betegségen. Aztán voltam megint beteg egy napot, és most meg egy hete fáj a torkom. Szép. De már van megint hangom. Mondhatni poén volt, mikor kedden senki sem értett meg, de tényleg nem volt semmi hangom. Ne kérdezd, hogy hol fáztam meg, mert magam sem tudom.
Igyekszem innentől rendszeresen írni megint. (Ha érdekel még valakit)

2.

Még mindig bosszantanak a törpillák a MJEEP-ben. Monnyanak le és tűnjenek el. Örökre.

3.

Unom, hogy már senki sem válaszol a MJEEP-ben. Régen bármiről lehetett beszélgetni, most akár azt is leírhatnám, hogy ciánt postáztam az amerikai elnöknek és Bin Ladent a pincében rejtegetem, az sem érdekelne senkit.

4.

Szégyellem magam Phoeb miatt. Áprilisban írtam neki, hogy majd felmegyek msn-re, és beszélek vele és ezt azóta sem tettem meg. Pedig emlékszem rád Blanka, emlékszem, hogy miket csináltunk egy éve, milyen jóban voltunk, érdekel, hogy hogy vagy, hogy mi van az év végi jegyeiddel, remélem semmiből sem állsz most bukásra, nagyon szorítok neked.

5.

Az iskolám egy nagy szemétkupac. Ősszel még azt mondták, hogy ne menjünk el máshova nyelvvizsgázni, mert tavasztól itt is tudunk ECL-re menni. Jött a tavasz, az iskola vizsgaközpont lett, az első vizsgánál passzoltunk, mert túl sok tanulnivaló lett volna. Aztán jelentkeznénk a júniusira és az orrunk alá dörgölik, hogy nem fognak 4 angolosnak nyelvvizsgát rendezni, várjunk októberig vagy húzzunk el Körmendre. Kérdezem, hogy hogyha németből jelentkeztünk volna ugye megszerveznék?
Most másik vizsgaközponthoz tervezek menni, megb*szhatják az ECL-t, nem sz én bajom lesz az, hogy nem kapnak meg tőlem 22 ezret.
Az érvem amellett, hogy a németesekkel kivételeznek, nos: csütörtökön az órarend szerint: 5. óra: alap német/spec német 6. óra: emelt angol/emelt német. A specnémettanár hiányozott 24-én, ezért betették az alapangol órát péntek első órából csütörtök 6-ba. Ez persze nem tetszett a németeseknek, mert hogy néz ki, hogy van egy lyukasórájuk, azt el kell onnan tenni, ezért a németesek kérésére így alakult az órarend: 5. óra: alap angol/a spec angolosoknak és a szlovénosoknak lyukas 6. óra: alap német és spec angol/az emelt németeseknek semmi. Vagyis egyszerre kellett volna két órán lennünk a 6. órában, németen és angolon is. Ilyen is csak itt fordulhat elő, az igazgatóság meg vigyorog, mintha minden rendben lenne.

6.

Jövő héten osztálykirándulunk. És végre nem a születésnapomkor, éljen! :D Remélem ez jobb lesz mint a tavalyi.

7.

Tudtátok, hogy a nyár a küszöbön van? Már csak napok kérdése, hogy elkezdődjön a nyári szünet, ami után a legutolsó középiskolai évem kezdődik meg, érettségit kell tennem, szalagavató, ballagás és ilyesmik lesznek. Egyesek azt mondják, hogy az élet egyik legszebb időszaka, mások pedig azt, hogy tiszta szívás. Majd eldől.

8.

Ki tudta, hogy egész nyáron sehol az országban nem lehet hollandot tanulni? Azért érdekes, hogy a bolgár népszerűbb nyelvoktatás szempontjából, mint Amszterdam vagy Hága nyelve. De hát Magyarország.

9.

Nemsokára megjelenik a 7. HP kötet angolul és fennáll a kérdés, hogy megvegyem vagy ne. Azt hiszem a nyelvtanulása hivatkozva megveszem és ezúttal ki is olvasom. (A 6-ot abbafejeztem, de szerintem azóta rengeteget fejlődhetett az angolom. Legalább is remélem)

10.

Újra kellene olvasnom az egész HP-sorozatot, mert már kezdem elfelejteni az egészet.

11.

A Windows már vagy egy éve lett újrarakva és már túl sok minden fut egyszerre a háttérben, belassult az egész, újra kellene pakolni. Tegnap, illetve ma hajnalban újraraktam a hangkártyát, mert szórakozott, illetve elindult a windows, pár perc után hibát írt ki és utána semmi zenei vagy videofájl hangját nem játszotta le, csak a szervízhangokat. Utána sem lett jó, akárhányszor indítottam újra, eljátszotta ugyanezt. Aztán feltaláltam a spanyolviaszt, és rájöttem, hogy a Firefoxnak van gondja, úgyhogy ma újraraktam azt is. Már van rendesen hang és minden oké.

12.

Tudom, hogy a lassulás egyik oka lehet, de tele van a gép adatokkal, zenével, filmmel, sorozattal, úgyhogy nekiálltam felszabadítgatni. Ma kiírtam az Everwood 4. évadot, és töröltem 5 vagy 6 8. évados magyar Charmed részt olyan 10 giga méretben. Most majd fojtatom ezt a tevékenységet.

13.

Ez a MS World tök dekoratív meg szórakoztató, csak épp ez az állandó kékes stílus nem túl nyomtatóbarát. Tudom, hogy át lehet állítani, de hogy találhat ki ilyet a Microsoft?

14.

Újra van csap a fürdőszobában. Már 2005 karácsonya óta nem volt, most újra van. Fura még, még sokszor a kádhoz megyek, ha hirtelen berobogok kezet mosni vagy vízért a virágoknak.

15.

Mindenkinek köszönöm a köszöntéseket, nagyon örültem nekik, bár szomorú látni, hogy engem sem kímél az idő. (És mi lesz, ha ezt elolvasom majd 50 év múlva, 67 évesen?)

16.

Születésnapom alkalmából digitális fotóapparátot kaptam, úgyhogy innentől az én képeimtől sem fog szabadulni a világ. :twisted:

17.

Az előzők miatt meg úgy egyébként is születésnapom alkalmából nektek. (természetesen ez is a Charmedból lehet ismerős):


~Eurythmics - 17 Again ~

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr35503275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mushi.... · http://mushi.blogdreams.com 2007.05.27. 10:14:58

Na akkor itt is, hivatalosan is boldog szülinapot! : ) Füled érjen bokáig, meg minden jót. :P Remélem már teljesen meggyógyultál. Kérünk majd sok-sok szépséges képet a nyú gépeddel!! :P _______________ Válasz: Itt is köszönöm szépen! :D Igazából nem voltam hűdenagy beteg, csak a torkom fájt, meg köhécseltem. A torokfájásom mára szinte teljesen elmúlt, de a köhögés még megmaradt, de erősen javulok. :D Képek meg majd lesznek. Majd.

Jucee · http://coldnose.13wings.net 2007.05.28. 18:16:54

A technika ördöge állandóan támad.. Én amúgy mindig olvasom, amit írsz MJEEP-ben, csak legtöbbször nem tudok rá mit válaszolni :$ Remélem, jó lesz/volt az osztálykirándulásod és várom a képeidet :D _______________ Válasz: Azért gondolom, hogy nem ugorják át a hozzászólásokat, csak hogy senki sem válaszol. Szóval te sem válaszolsz senkiére, én sem válaszolok senkiére, és a többiek sem válaszolna se az enyémre, se a tiédre se senki máséra. :D Osztálykirándulás majd 31-1-2 lesz.
süti beállítások módosítása