Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Before the Beginning

2007.09.02. 05:31 | Goo | 1 komment

Oké, ki lehet rólam jelenteni, hogy nem vagyok normális. De tényleg. Egyrészt mert még a tanévnyitó sem volt meg, de már most stresszelek és úgy érzem, hogy az ájulás kerülget. Egyébként ez mindig így van, és nem csak a tanévkezdések előtt, de mindegyik szünetben és a hétvégéken is. Az iskolát nem nekem találták ki, ezt már jó rég kijelentettem magamban, de attól még muszáj kijárni. Oké, még rásegít a dologra, hogy a legutolsó tanévem kezdődik meg alig több, mint 33 óra múlva, és tudom, hogy érettségire készülés és minden egyéb program fogja unalmasabbá varázsolni az amúgy is unalmas hétköznapjaimat. Három éven át néztem a végzősöket, olyan magabiztosnak és kiegyensúlyozottnak tűntek... Vagy csak én néztem félre a dolgokat? Csak én komplikálom túl az életem, vagy tényleg így van ez rendjén és most országszerte több ezer diák érez hasonló módon, mint én? *pislog*

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr36503319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lidi · http://www.confectionery.extra.hu 2007.09.02. 05:13:46

Szerintem mindenki igy van vele, szóval ne aggódj. És nem véletlenül tűntek kiegyensúlyozottnak, azért az érettségi nem az a dolog ahol az ember elvérzik. Nézz körül a világban, van egy halom tanulatlan bunkó felnőtt. És ők is érvényesülnek, méghozzá az érettségijükkel. Az meg már egyéni szocprobléma, hogy a piacon vették vagy sem. :)
süti beállítások módosítása