Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


5th September, 2007

2007.09.05. 21:01 | Goo | 5 komment

Egy: Oké, már hivatalosan is be vagyok jelentkezve a nyelvvizsgára, innentől gőzerővel tanulás. Azért vicces volt, hogy nézett rám az igazgató, aztán olvasta a jelentkezésem, és egyből nekiállt mosolyogni, "Jé, te vagy a Pista fia? Végre be tudlak azonosítani." Mondja valaki, hogy semmi sem megy pofára. :)

Kettő: Nyaff, szeptember 26-ig 12 érettségitételt kell megtanulnom irodalomból, ugye minden zöldség, plusz a könyvnélkülik is. Köbö minden napra jut egy egész tétel. És azt sem mondhatom, hogy előre készülök az érettségire, mert ebből 5 még kiesik, mert Petőfiből, Aranyból, Adyból, Babitsból és Kosztolányiból két téma van, érettségin majd egy lesz. De a 20 tétel jelentős százalékát megtanulom addig. Persze mint az idióta. És még én jelentkeztem felelni, hogy ne közvetlen egy időben legyen a nyelvvizsgával és így előbb túl legyek rajta. Sőt, még előadást is vállaltam tartani Kassák Lajosból. Eddig nem hallottam róla, de könnyebb módja az 5-ös megszerzésének. :D Aztán meg ott vannak a kötelezők, van két szabadon választott XX. századi mű. Persze Rowling is alkotott a XX. században, Stephen King számos regénye is akkori. Milyen lenne, ha felelnék abból, hogy Cujo hogy marcangolta szét az embereket? Amúgy Steinbeck műben gondolkozom, csak végre el kellene kezdeni olvasni. Meg akkor már lehet, hogy nem ártana angolul, de ez már mellékesebb. Jut eszembe, lejárta könyvtárban az olvasójegyem.

Három: németes jó hír, végre van valami, amit szerethetek a németben, innentől a német nyelvi laborban vagyunk megint minden órán. Olyan jó a monitor mögött elbújni és nem figyelni... <3

Négy: Most már ezer százalék biztos, hogy filozófián törizni fogunk, hál' Istennek, mert még csak a tavalyi könyvben tartunk a hosszú XIX. században. Nagyon lávolom ezt a témát, eddig nem az a szappanopera szerű Habsburg akárki elvette a cseh akárkit, de a csaj megmérgezte és hozzáment H öccséhez, aki kivégeztette a csajt és hasonlóan idegesítő történések. Apropó töri, ebből is lassan el kéne kezdeni érettségire készülni.

Öt: Vásároltunk ruhákat, kaptam három farmertot, ezzel 100%-os növekedést eredményezve a ruhatáram nadrág szekciójában. Sikerült az én méretemben is ruhát találni a városban, komolyan az évezred csodája. Szentgotthárd Pláza, hehe. Bár az egyik vékony, főleg nyári, meg pont most jó rám, de anyám biztosított, hogy nem fogok hízni jövő nyáron, majd sokat fogyok az érettségi miatt. :) Csak aztán a végén teljesen el fogok fogyni, de tényleg. 52,7 kg, az egyik legkönnyebb az osztályban. Mondjuk az egyik legalacsonyabb is vagyok, szóval nem botsáska arány, de azért komoly. 8)

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr59503327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dortimcsi 2007.09.05. 22:31:29

Nyugi!Túléled az érettségit,a nyelvizsgát is...Én úgy mentem el az ECL köépfokúra,hogy nem csináltam meg egyetlen próbatesztet se...sőt nyelvtan könyv vagy szótár se volt a kezemben a vizsgát megelötő közel egy évben... Steinbecktől javaslom az Édentől keletrét...Szerintem nagyon élvezetes,izgalmas... :)

Jucee · http://coldnose.13wings.net 2007.09.05. 22:47:00

Simán felelhetsz Serlokból is :P Pont turcsányi mondta a múltkor, hogy a szórakoztató irodalom külön érettségi tétel emelt szinten és ha még szabadon választott is, akkor miért ne választhatnál szabadon? ^^ Jajj, te, mondtam már, hogy egyél többet xD

Nick 2007.09.05. 22:54:40

Nyelvvizsgaügyben nyugi. A középfokút én is röhögve tettem le, felkészülés nélkül. :) És örülj, hogy te legalább tanulsz irodalomból az érettségire, mert nálunk a Schiller továbbra is folytatja a kb. öt tanulót érintő filozofálós irodalom és nyelvtanórákat, aztán majd fogadni mernék, hogy a tavalyi év példájára megint heti két könyvet fogunk venni év végén nagy sietősen mert elpazaroltuk az egész évet, és richtig nem leszünk felkészültek májusra. 8)

Lidi · http://www.confectionery.extra.hu 2007.09.05. 23:05:52

Zajlik az élet. :) Az érettségi okozta stressz evéssel is levezethető. xD

Goo 2007.09.06. 02:01:28

DT: köszi a tippet, már én is szemeztem vele. ;) Juc: semmi pénzért nem megyek emelt szintre, középen meg nincs szabadon választott. Ez csak órai izéke. És persze hogy szabadon választott, de attól még nem fogok egy cé kategóriás akármit benyögni és azt elemezni. :) És közlöm, hogy szerintem bőven eleget eszek. Többek között TR-t is. :D Nick: te galád, neked teljesen más az angol környezeted, elég a családodra nézni, és az iskolád is zseniképző. De abban biztos vagyok, hogy felkészültek lesztek májusra, nem olyan pocsékak a Radnóti továbbtanulási arányai, mint ha mindenki bukna magyarból. :) Lidi: én is ezt válaszoltam. :D Köszönöm, hogy biztattok, bár ettől nem leszek géniusz. Sajnos. 8)
süti beállítások módosítása