Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Titleless

2007.10.11. 06:38 | Goo | 5 komment

Ha azt mondom, hogy csak azért írok, mert megígértem Jucnak, akkor elég sokat elmondtam? :) Nem, nem azért, mert annyi dolgom van, hanem mert annyira jó minden. Egyik nap a másik után, mintha most jobb lenne az élet, mint a megszokott. Persze olvastam, hogy az ikrek most szerencsésebbek, de tényleg stresszmentesebb az életem. Túl vagyok a nyelvvizsgán, OKTV-k még messze vannak, és míg mások a magyar felelés miatt aggódnak, én lustán nyújtózkodom és élvezkedve adom tudtukra, hogy mennyivel jobb volt két hete lefelelni. (ugyebár jobb volt akkor a gazdasági helyzet, a forint is erősebb volt, a nap is többet sütött, nem is beszélve a csí kedvező áramlásáról és a föld kisugárzásáról) :P

Most meg úgy elvagyok, nem igazán kell tanulni, na jó, azért kell, de nem kell halálra tanulni magam, mint egyébként. Őszintén szólva fizika nélkül az élet egyszerűbb, az túl sok szabadidejét kötötte le az embernek feleslegesen. Most hogy kiesett az órarendből, csak a matek maradt meg, ami miatt aggódhatok, hogy ismételten elszámolom magam, a többi tantárgy meg mind tanulható. És angolon is olyan jó lustulni, míg mások a nyelvvizsgával vannak faggatva, én a képükbe mosolygok, mert egy hete még én voltam a helyükben. 8)

Lehet, hogy írhatnék bejegyzéseket gyakrabban, de most, hogy komolyabb statisztikám van, rájövök, hogy nem igazán vagyok látogatva. Pont tegnap került a kezembe A pillangók és a virág írásom, akkor még nem volt semmi statisztikám (fúúúúj blogdreams), de szemmel láthatóan többen olvastak. Pedig ezúttal az iwiw adatlapomra is kipakoltam a címet, de eddig még senki sem találta meg. Gondolom jó sokat nézegethetik az adatlapomat, már több, mint egy hónapja kint van, de még senki sem kattintott a linkre. (nem ér odamenni és kattintani, úgyis látom, hogy kicsoda vagy XD)

Megyek aludni, ez az, amire még a nagy semmittevésben sincs időm. *pislog*

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr60503345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jucee 2007.10.11. 23:20:12

Köszi, h írtál ♥ OKTV-k meg pont, hogy túl közel vannak.. Vagy csak nekem tűnik úgy? :$ Alig várom már, hogy a fizikának vége legyen. Az emberi szenvedések tetőfoka.. Nyelvvizsgázni meg kéne, de mikor jutok én oda.. Höh, a statisztika miatt én nem aggódnék a helyedben. Vagy legalábbis ez én vagyok.. Én magamnak cisnálom a honlapom, ha valaki megnézi, az csak jó. De nem az a lényeg, hogy 500-an kommentoljanak, mert csakazértis. Ha mégis több látogatót szeretnél, ajánlom a linkcserét. (Például nálam ki vagy rakva, az is mennyi látogatót hoz már, mi? :P)

dortimcsi 2007.10.12. 12:58:20

én láttam,hogy ki van rakva....de mivel ismerem az oldalad..és a címsorba meg elég beírni hogy al...adja a lehetőséget az oldalra ugrásra ezért nem kattintottam :P

Goo 2007.10.13. 08:02:22

Juc, nem azt hiányolom, hogy 500-an kommeneljenek, hanem azon csodálkozom, hogy tényleg ennyi ismerősöm nézi meg az adatlapom? *pislog* Tudom, hogy ki vagyok rakva nálad, majd én is kiteszlek, ha lesz lelkierőm. Szokott onnan is jönni látogató, olyan két naponta egy-egy. :) DT: Azt nagyon látom, hogy te olvasol, szóval érted nem is aggódom. smile Safari böngészős, Mac gép Szegedről bejelentkezve, aki csak te lehetsz. :)

taby 2007.10.13. 23:02:42

jaj,ezzel a nyelvvizsgatémával énis így vok.. ollan felszabadultság-érzetem van v nemtom:] persze ez az eredményen múlik. és hogy sikerült?

Goo 2007.10.14. 20:11:51

Remélem nem szörnyen. :) A szóbeli 80% lett, a többire még sokat kell várni. És a magnós, ami neked a legkönnyebb volt, nekem a legnehezebb. Meg tényleg nehéz volt. Azért reménykedem.
süti beállítások módosítása