Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Na most egy kicsit

2007.11.06. 23:56 | Goo | 1 komment

Igen, lehet, hogy most egy kicsit elcsesztem az életem, mert ma írtam meg a 12. évfolyam első dolgozatát, ami 4-nél rosszabb lesz. Legfeljebb hármas. Éljen a kurva matek. :?

Nem szeretem ezt a napot, nagyon nem. És a családom is, olyan khm. Ez most nem panaszkodás, hanem megjegyzés, jegyzet, vagy nevezd, ahogy akarod, csak szeretném jól az eszembe vésni, hogy hogy s mint volt ez a sok mindenség. Mért nem lehet a kérdéseket egyszerűen feltenni, nem 5 percet kertelni előtte, majd óvatoskodva rákérdezni valamire, ami csak érintőlegesen érinti a témát, majd egyel közelebb és még egyel közelebb? És könyörgöm, majd szólok, ha lesz eredmény a nyelvvizsgáról, de attól, hogy a család minden tagja megkérdezi napi legalább háromszor, azzal csak azt érik el, hogy felhúznak. Engem is érdekel, szerintem ezt nem olyan nehéz elképzelni, de próbálok minél kevesebbet rágondolni.

És ez a Született Feleségek rész sem tetszett, bár lehet, hogy csak a családom miatt. Tényleg nem jó olyan hangulatban egy helységben ülni velük, hogy nekik fogalmuk sincs róla, hogy épp ordítanál miattuk, de próbálod minél inkább titkolni előlük. Aludni akarok és soha fel nem kelni.

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr30503365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

taby · http://taby.wordpress.com/ 2007.11.07. 17:42:41

[off] na megvan a nyelvvizsga eredményed? _______________ Válasz: De meg ám, át vagyok lökdösve 84%-kal. :D Neked? :D Írj róla egy posztot, mert úgy éri meg. :P
süti beállítások módosítása