Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


18th nameday

2007.11.18. 05:43 | Goo | 4 komment

Azt hiszem ez volt eddigi rövid életem egyik legrosszabb névnapja. Pont a 18. :)
Kezdjük azzal, hogy már napok óta fáj a fogam. Ami akár elviselhető is lehet, ha épp nem november 17-én érne a lehető legpocsékabb állapotba.

Szóval reggel a tervek szerint már korán elindultunk Ausztriába, bevásárolni, többek között névnapra meg karácsonyra. (köszi mama és papa) Persze ekkor már volt bennem egy Panalgorin (megjegyezném hogy jelentősebb hatás nélkül), így félig kábítva, de inkább fogfájva jártuk a boltokat, és kaptam sok szép mindent innen, mg onnan, a New Yorkerből egy piros pulcsit, a C&A-ból egy egy ilyen cipzáros pulcsit, vagy mi a neve, egy fehér hosszú ujjú pólóval, ez azt hiszem karácsonyi ajándék lesz, az Adessából pedig sapkát, kesztyűt, sálat (ami két méter hosszú és megy a sapkához és kesztyűhöz), meg még egy sálat, olyan színeset, és rojtos végűt, ami szintén nagyon hosszú.

Aztán nyargalás haza, mert a fogdokinál már meg volt beszélve az időpont, amiről kiderült, hogy mindegy, aztán haza lettem küldve, hogy később menjek vissza. Szóval később visszamentem, kaptam zsibbasztóinjekciót (végre, eddig rettegtem mindenféle tűtől a szám környékén, de most kifejezetten örültem neki), meg meg lett mondva, hogy elvileg nem lenne szabad komoly bajnak lenni, de ha este is fáj, akkor bizonyára az van. Szóval ki lett szedve a tömésem, meg kaptam új, gyógytömést, meg utasításokat, és gyógyszert, ha nagyon fájna, bedagadna és a lázam is felmenne. Eléggé rémisztő volt hallgatni, hogy fagyasztott borsót, meg egyebeket, láz és ilyen szörnyűségek. Szerda reggel még tényleg nem volt semmi bajom sem. Szóval otthon bevettem egy Algopyrint, ami azért eléggé elmulasztott minden fájást, aztán később, mikor kezdett visszajönni, akkor még egyet. E tájban lettem felköszöntve és megkaptam a sapka-sál-kesztyűt, ami vásárolva lett korábban, meg cicanyelvet, mert ugye nem olyan rég rá kellett jönnünk, hogy az milyen finom volt, de már milyen rég nem ettünk, és mikor megtudtam, hogy még mindig van forgalomban, egyből ezt kértem. (láv Szerencsi csokigyár) Igaz, még nem volt lehetőségem megkóstolni, mert féltem a fogacskám, au.

Aztán mostanság, így lefekvés tájékán bevettem még egy Panalgorint, de nem igazán használt, inkább csak tompított. Ne használjátok, ez nem jó gyógyszer és kész. *pislog*

Jucnak puszi, meg simi, majd csak kibékülsz Nojccal. ;)

Ez a szong régi, 10 éves, de nagyon jó. Eve6 - Open Road Song (remixelt verzió) Azóta a banda felbomlott, ebben az évben újraegyesült, de ez a szám még '97-ből jött:

We're flying forever bored
And for a moment I love everything
That I see and think and feel,
I love my broken side view mirror,
Cause it's so perfect,
I'm so perfect, you're so perfect, you're not here.
I hear the change in gear
My pile shakes as I hit eighty on the open road
This is an open road song

De a legjobb rész az egészben az "I'm so perfect, you're so perfect, you're not here..." :)

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr43503371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nick 2007.11.18. 22:26:07

Örülj neki, hogy neked legalább az Algopyrin használ XD Nekem azóta nem fájt sose a fogam, hogy kiszedték az összes tömésem. 8) És boldog névnapot! :) Ezt a számot meg tutira ismerem valami filmből.

Lidi · http://confectionery.striped-socks.org 2007.11.19. 02:21:15

Gyógyuljál meg ilyenek így utólag is. És csöndben megjegyezném, hogy sosem fájnak a fogaim (mármint lyuk miatt nem), pedig teli vannak töméssel a drágák. (éjjen a genetika sokáig)

Jucee · http://coldnose.13wings.net 2007.11.19. 22:03:37

Bár a próféta szólna belőled.. Amúgy meg neked jár a puszi meg a simi, de főleg a fogadnak. És akkor csöndesen vagy hangosan jegyezzem meg, hogy szinte soha nem fájnak a fogaim, egyik sem szuvas és pattanástalan génekkel áldott meg a sors *wassat*

Goo 2007.11.30. 03:23:22

Mindenkinek köszönöm és szépen. :) Nick: Lehet, de én tuti nem onnan ismerem. Kivételesen. :) Lidi: Mutáns vagy, ahogy Juc is megaszondta. :) Juc: te is mutáns vagy és kész. Meg nagyon gonosz, hogy az emberek orra alá dörgölöd. :P
süti beállítások módosítása