Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Kyle XY on TV2

2007.11.18. 22:56 | Goo | 5 komment

Csak viccnek szántam, igazából nem akartam, de tényleg nem gondoltam komolyan. Imádtam, hogy van egy sorozatom, ami csak angolul fut és tudom úgy nézni, van valami, ami csak az enyém. De valahogy a tv2 nem így gondolta, pedig tényleg nem tudtam semmiről semmit, mikor leírtam, de tegnap, mikor a tv2 napi műsorát nézegettem, megakadt a szemem egy képen, aminek a tartalma rendkívül hasonlított a Kyle XY sorozatban Josh-t játszó gyerekre (ott kisebb volt a kép, amúgy meg többi képért tesék felkeresni a port.hu-t, ezt is csak azért raktam be, mert ez ugrott a szemembe először.)

Megnéztem a címét: Kyle, a rejtélyes idegen. Itt borultam ki először, hogy jön ennek is a magyar változata, pocsék szinkronnal és idióta címmel. Kyle nem idegen, nem űrlény, hiába próbálja Josh bebizonyítani, egy egyszerű (oké, ez már nem annyira igaz) földi halandó. Arról meg nem is beszélve, hogy innentől ezt is mindenki ismerni fogja, ha azt mondom, hogy Kyle XY, már nem fognak nagyokat nézni, nem kérdeznek vissza, hogy az mi, és nem jönnek rá, hogy angolul nézem, vagy legalábbis idegenül, mert itt lesz a magyar szinkronos változata. Ennyire itt van a Marika?

És tényleg jő az adás, én meg majdnem kiestem a fotelből, mikor meghallottam Kyle hangját, aztán meg a többiekét. Rossz választás. Kyle-nak sokkal mélyebb a hangja az eredetiben, viszont Josh most legalább 2-3 évet idősödött ezzel a hanggal, Stephen hangja gyerekes, Nicole-é meg úgy ahogy elmegy, bár inkább egy tiniribié, mint egy 40-es éveiben járó pszichológusé. Lorit meg nem is említem, valahogy ez sem talált.

Az meg kifejezetten nevetséges volt, hogy a vagy10 másodperc hosszú főcímbe bele kellett mondani a magyar címét. Értelmetlenség tetőfoka.

Azért megérte újranézni, mert Tom Foss. (Izé, majd később megtudod én meg rájöttem, hogy tényleg ő volt) 8)

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr99503374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nick 2007.11.18. 22:18:38

Én voltam olyan gonosz és megnéztem. Ránéztem a tévéújságra, mondtam, hogy "jéé, csak nem a Goo sorozatának adtak ilyen röhejes címet?" és ezzel meg lett nézve. Sőt, olyan gonosz vagyok, hogy eldöntöttem, hogy tovább is nézem, mert vicces. :P De az ilyen korú kissrácoknak mindig ilyen márjólmegmutált hangot adnak, engem még úgy is idegesített, hogy sose hallottam az eredetit. Mondjuk kevés olyan szinkron van ami engem nem idegesít, de akkor is.

Lidi · http://confectionery.striped-socks.org 2007.11.19. 02:25:24

Miért nem adták neki Kökényessy Ágit? Az se lett volna feltűnő, tekintve hogy mindenhol ő van.

Jucee · http://coldnose.13wings.net 2007.11.19. 21:44:30

Teljesen elfelejtettem nézni, épp a honfoglalón anyáztam xD Szóval örülhetsz, meg nekem még mindig menőzhetsz vele.. A magyarokon meg ne ärgeld magad.. A TV2-nek nem olyan hatalmas a nézettsége (főleg, hogy még csak most kezdték adni). Eredeti nyelven meg ígyis kábé csak te nézed :P

Jucee · http://coldnose.13wings.net 2007.11.19. 21:53:45

Teljesen elfelejtettem nézni, épp a honfoglalón anyáztam xD Szóval örülhetsz, meg nekem még mindig menőzhetsz vele.. A magyarokon meg ne ärgeld magad.. A TV2-nek nem olyan hatalmas a nézettsége (főleg, hogy még csak most kezdték adni). Eredeti nyelven meg ígyis kábé csak te nézed :P

Goo 2007.11.30. 03:28:19

*téma már kitárgyalva egy másik fórumon* :) Kökényessy Ági jó választás lett volna, az ő hangját már észre sem veszem, szerintem az ő hangja lett az ország sztenderd hangja. :P
süti beállítások módosítása