Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Lidialisation

2007.12.15. 06:19 | Goo | 4 komment

Lidi rossz hatással van rám, mert lidializálódom. Vagy magamtól stréberülök, nem tudom, de itt van péntek éjjel és kész vagyok hétfőre a házikkal, a matek tetszett, az angolt meg keveselltem, úgyhogy kiírtam a lecke szóanyagát is, hogy legyen mit tanulni, bár szünet előtt már úgysem írunk. Hogy milyen érzés, mikor tudom, hogy végeztem a kötelességeimmel és az egész hétvége szabad? Nagyszerű, de tényleg. Főleg, hogy közben szólt a zene, tudtam, hogy ráérek, nem kapkodtam, ráérősen nyomkodtam a számológép gombjait, kivételesen mindent meg tudtam oldani...

Jucra meg hivatalosan megsértődtem, ne követlejen msn-re, ha ő nem jelenik meg. Most ezt jól megmondtam. Csak hogy tudja, hogy miről maradt le: Lidivel eldiskurálgattunk a magyar helyesírás következetlenségeiről, a német jövevényszavakról meg mindenről, Lidi bögrékkel próbált telekinetikusan leütni, angol nyelvű könyveket ígért kölcsönbe, ha legközelebb találkozunk, és megint megállapíthattuk, hogy sok mindenben egyet értünk, de nem volt senki sem a közelben, akinek ellenvetései lettek volna az érveinkre. Különben is hiányzik a mindenféle szünnyögés, képzsűrizés, magasröptű, mélyenszántó véleménynyilvánítás és a Juc-attitűd. És még névnapján sem tudtam rendesen felköszönteni, mert valahogy mindig máshol jár.

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr32503387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jucee 2007.12.15. 13:51:26

Höh, te is mutáns stréber leszel/lettél.. Én vagyok az egyetlen, akit nem tud megzavarni a hétvége élvezetében az, hogy nincs kész a lecke? Légyszi, ne sértődj meg rám :( Azért nem voltam netnél, mert épp kibőgtem a lelkem egyedül a szobámban. Igen, az ideális szórakozás. De mostanában már netezni sincs kedvem. Azt hiszem ez mutatja, hogy mennyire ki vagyok borulva. És ze nem csak téli depresszió. És ha esetleg egyetlen sms-sel megtiszteltél volna, hogy vagy, nagyon értékeltem volna.. De mind1, úgyis mindenki utál. Igen, mindig máshol járok. A depi-mezőkön. Na ez van. Nem tudok magammal mit csinálni, egy szánalmas idióta vagyok és te is hiányzol nekem :(

Lidi · http://confectionery.striped-socks.org 2007.12.15. 16:53:00

Ja ha már a léleknél tartunk. Bocs Gergő, nem akarom szétizébizélni a kommentelődet, csak. Utólag mennyire színvonalasnak hat már a beszélgetésünk. Nekem csak félszavas félkómás üzenetek rémlenek a folyamatos melléknévi igeneves szóösszetételek helyesírásáról, meg Máris szomszéd. xD

Lidi 2007.12.15. 23:53:19

Amúgy remélem mindenki észrevette, hogy a lidializálódás nagyon hasonlít az idealizálódásra. :P

Goo 2007.12.17. 02:26:25

Juc: Aszittem te mondtad, hogy én jó feszültség-levezető vagyok, szóval jöhettél volna feszültség-levezetni. És te nem is vagy depis. Lidi: mert úgy volt a beszélgetés. És megjegyezném, hogy bizonyos személyekkel ellentétben (értsd magad :P ), engem nem zavar, ha szétizébizélik a kommentjeimet. ;) A lidializálódás pedig Gergő-féle szóalkotás, szóval lég gondolkodom a kópirájtosításán. :)
süti beállítások módosítása