Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Wanna have my lollipop?

2008.01.06. 14:01 | Goo | 11 komment

Nem azért fehér, mert tél, hanem azért, mert szép. Okkkké? ;)

Még nincs kész 100%-ban, de nagyjából körvonalazódtak a dolgok. Letisztult, egyszerű. Azért nem annyira, hogy kék és lila linkek legyenek, de kellőképp ahhoz, hogy ne legyenek olvasási nehézségeim a saját hátterem miatt.

Fúúúj divek, szóval a lehető legkevesebb div felhasználásával készült az oldal, vagyis a cn divjeit is kiszedegettem és a helyére szép táblázatokat tettem, így könnyebb átlátni az egész rendszert. Egy helyen maradt benn div, ott a legalján, a content management powered by cutenews feliratnál, ami nem szerkeszthető a felhasználók által, szóval nem az én hibám. Divet használni szövetségi bűntény, táblázat. <3

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr39503407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dortimcsi 2008.01.06. 14:30:24

Jó az új design :) Egy vmi nem tetszik csak....a 2 bejegyzés per oldal....de majd megszokom ;) :)

Lidi · http://confectionery.striped-socks.org 2008.01.06. 16:27:13

Vííí. Szeretlek. Vagyis nem, mert épp utállak és fujj mert szidod a szép diveket pedig milyen jók is azok. És ez a dizájn is 'elcsépelt' balsarokbazárt. De annyira nagyonjólnézki, hogy nem tudom fikázni. De mégis. Mert utállak. Vagy nem, mert szeretlek. Vagy nemtudom. De dejóóó. *leüti magát és megnyugszik* Még annyit, hogy ha kell akkor asszem tudom hol lehetne manipulálni a content management dologgal, és hogy nem szeded ki az ők-ből a linket, ha egyszer úgyis ott a kis plusz előtte? :) De amúgy lavlavlav. :) [túl sok csokit evett ma]

Lidi · http://confectionery.striped-socks.org 2008.01.06. 16:32:26

Úgyamúgymeg jól látom, hogy nem zártad le a html tagedet? xD Mellesleg a kurvagyilkos doki által levágott fejemre mondom, hogy nem ma reggel nyolckor írtad ezt a bejegyzést hanem előredátumoztad. :)

Nick 2008.01.06. 18:27:40

A div-ek csak arra jók, hogy gyorsan középre állíts vele dogokat. 8) Najó, a zsírprofihivatásoshonlapszerkesztő unokatesóm szereti őket, de ő tud is vele értelmes és felsőbbrendű dolgokat csinálni, ami ránk nem jellemző XD A design rohadtultökjó lett, a csaj meg tiszta Abby Sciuto XDDD

Judit 2008.01.06. 18:48:23

XD Ez komoly...de jó lett...éljen a fehér (:

Hópehely 2008.01.06. 19:24:02

So szép. A szakkifejezéseket, most kihagyom (mármint amikkel dobálóztok) talán, mert nem vagyok teljes mértékben a tudatában annak, hogy mit is jelentenek... Ezt a kérdést most nyitva hagyjuk. :roll: A design szép, tetszik, éljél, éljél. :)

Lidi 2008.01.06. 19:41:11

Nick: az az Abby aki az NCIS-ben van? Mert nekem is rögtön ő jutott eszembe. :)

Nick 2008.01.06. 21:58:23

Naná, hogy ő XD

Goo 2008.01.06. 22:22:02

DT: eredetileg 3/oldalt terveztem, csak aztán elfelejtettem feltölteni a szükséges fájlt. ^^ A lényeg, hogy nem akartam sokat egy oldalra, mert ezelőtt túl sokat kellett görgetni. :) Lidi: a balsarokbazárt most divatos. Őőő, nem div-atos, hanem menő. Trendi. De a táblázatnak köszönhetően egyetlen kóddal középre vagy jobbra zárhatom. :P Előredátumozás, ez a cn egyetlen pozitívuma. xD Nick: ja, Abby nekem is eszembe jutott néhányszor. Szóval örülök, hogy más is észrevette. :) Judit: grazie! :) Hópehely: üdv itt! :) A szakzsargon nagyon jól megy. 8)

Jucee · http://coldnose.13wings.net 2008.01.07. 22:24:09

Persze, hogyha nem vagyok itt, hogy fikázzalak, rögtön ihletet kapsz :P Szó mi szó, már majdnem olyan, mint amivel Lidi fenyegetett, de nem is rossz.. Tetszik, amit variáltál a CuteNews-zal és büszkén jelentem, hogy én iframe-eztem meg táblázatolok, de a divektől minél messzebb vagyok, annál jobb :) A kritikám annyi, hogy én még megCSSeltem volna a hozzászólásokat meg a kommentdobozt, de tudom, hogy az egyszerű az nagyszerű...

Lidi · http://confectionery.striped-socks.org 2008.01.08. 01:13:02

Még egy szó a divekről (istenítés persze jöhet) és összeállítok egy százas listát azokról a grafikás/tutoriálos/honlapszerkesztős oldalakról amik azzal készülnek. :) De persze a táblázatok is szépek.
süti beállítások módosítása