Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


OKTV

2008.02.10. 02:49 | Goo | 7 komment

 

Ott ültem abban a teremben, és azon gondolkodtam, hogy is kerültem oda. Körülnéztem és mindenki dolgozott, mindenki tudta, hogy mit csinál, csak én nem. Hogy juthattam tovább, ha most meg kiderül, hogy hülye vagyok az egészhez? Szóval tettem, amit tudtam azon a 15”-os, asztal síkja alá süllyesztett CRT monitoron, a Windows 2000-en (ami szerintem a Microsoft legrosszabb operációs rendszere) és rá kellett jönnöm, hogy az Office 2003-t sem tudom már rendesen kezelni. Nagyszerű. Kb. 5 feladatot tudtam valamennyire megcsinálni a 9-ből, a táblázatkezeléshez és az adatbázis-kezeléshez hozzá sem nyúltam, már a feladatot sem értettem. Nem igaz, hogy a megyéből csak 11-en jutottunk tovább, nem lehetek benn a 11 legjobban a korosztályomban. Abszurd.

Most meg itt ülök, hulla fáradtan, bár aludni nem tudtam. Egyszerűen nincs kedvem semmit sem csinálni, csak kínomban álltam neki blogolni, meg hogy legyen valami indokom a gép előtt ülni és Cranberriest hallgatni. Imádom ezeket a számokat. ♥

Mért van az, hogy nem tudok úgy hangzani, ahogy akarok? Komolyan nem tudom, mi bajom van, de nem tudok jól blogolni. Már nem. Régen láttam, hogy a gondolataim megjelennek a monitoron, ahogy az ujjaim a billentyűket csapkodták. Most meg visszaolvasva olyan az egész, mintha nem is én írtam volna, olyan a hangulata, amim egyáltalán nincs. Szimplán meg akartam jegyezni, hogy dühös vagyok, mert szombaton volt ez a hülyeség, mert hajnalban kellett kelnem, hullafáradt vagyok, de nem tudok aludni, mert ma jelent meg a Harry Potter 7, és ezúttal nem én lehettem az első, aki besétált a könyvesboltba és megvette. Pedig múltkor úgy volt. Meg előtte is. Nem mondom, hogy zavar az OKTV, de olyan rosszkor jött, és kicsit megalázónak is éreztem, hogy mások olyan feladatokat tudnak megoldani, amiket én nem. Oké, ők informatikai szakközépbe járnak, én meg egy mezei gimnáziumba, ők erre specializálódtak, én… Na jó, erre nem tudok válaszolni, elvileg az a heti 6 angol már három és fél éve specializációnak minősül, de mennyi az angoltudásom? Mert nem sok. Ott az OKTV-m még tovább se lehetett küldeni, mondjuk én örültem annak a negyvenakárhány pontnak. Talán 46 vagy 47, a 100-ból, nem emlékszem pontosan. Nem akarom magam másokhoz hasonlítgatni, bezzeg Nick, meg bezzeg Ana, meg bezzeg Lidi, aki bár azt állítja, hogy nem tud annyit angolul, mint én, de én meg tudom, hogy mikor én voltam 8. osztályos, semmit sem tudtam. Mire ő lesz az én koromban, közel anyanyelvi szinten fog beszélni.
Szóval vissza ahhoz, hogy specializáció. Ha utazhatnék az időben, visszamennék, és orrba vágnám magam azzal a felkiáltással, hogy „Te idióta, legalább jelöld be a Horváth Boldizsár Közgazdasági és Informatikai Szakközépiskolát, mit veszthetsz vele, megtanulsz valamit, amit hasznosítani is tudsz?” Pontosan emlékszem, hogy féltem elmenni ebből a városból. Elbasztam négy kerek évet az életemből. Nem mondom, hogy nem szeretek/tem ide járni, de jobban kihasználhattam volna az időt.

Na ezért nem olyan a blogom, mint amit akarok, mert azt sem tudom, hogy mit akarok. Nagyon durva, hogy randomra állítottam össze a továbbtanulási jelentkezési listámat? Mert még egy rendes célt sem tudok kitűzni magam elé. Látom az építészt, aki kisgyerekként akartam lenni, amíg komolyabban meg nem ismerkedtem a matekkal és fizikával és nem fordult a figyelmem a belsőépítészet felé. Aztán jött a rendezvényszervezés mostanában meg a gazdasági mindenfélék. Mért kell azt erőltetni, ami nem megy? Mért nem hagyom már a francba azokat az átkozott reáltárgyakat és keresek valami szép humán pályát?

Oké, nagyjából bekezdésenként van aláhúzás a bejegyzésemben durva vagy obszcén szó címmel. Már csúnyán is írok? Az biztos, hogy hosszan. Feladom. Mért nem tudok értelmesen egyetlen dologról írni?

Megjegyezném, hogy NEM vagyok depressziós. Jókedvem sincs. Igazából azt sem tudom, hogy mi van.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr91503410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nick 2008.02.10. 03:00:10

Durva, hogy én egyáltalán nem töltöttem még ki semmilyen jelentkezési lapot, és egyáltalán nem tudok még random se választani semmit, mert egyik kínált szak sem érdekel? Minden este vörös fejjel üvöltözök anyámmal, aki nem tudja megérteni, hogy attól, hogy felvennének szociológusnak vagy bölcsésznek, nem akarok az lenni. Csak, hogy megnyugodj, hogy van nálad rosszabb is :P Ja, és Nick már háromévesen CN-t nézett éjjel-nappal angolul (bár nem sokat értett belőle, de tudatalatt hasznosnak bizonyult utólag) és 3 éven át telefonkapcsolatban volt a kanadai öccsével, Ana meg folyton Londonba meg Kanadába meg ilyesmi helyekre jár, ahogy én látom.

Jucee 2008.02.10. 15:15:11

Azért elég morbid, hogy életünk legbizonytalanabb korszakában kell meghoznunk életünk legfontosabb döntéseinek egyikét...

Lidi · http://confectionery.striped-socks.org 2008.02.10. 17:16:51

Lidi meg azt hallgatja, hogy miért nem megy felsőfokúra ahelyett hogy középfokú elkőkészítón bassza az idejét és közben dühöng ha 50-nél több szót kéne megtanulnia amire nincs ideje és úgyis elfelejti mert jön helyette például a hihetetlenül izgalmas és szívet melengető fizika ha már a reál tárgyaknál tartunk. Az élet szar. És humán biszekből és baszokból is jól meg tud élni az ember, lehet, hogy én már semmire sem mennék vele 4 év múlva, de neked még van esélyed. Felháborító módon olyan embereket is ismerek akik nem nyertek oktv-t és mégsem haltak éhen. Lehet, hogy te leszel a következő. :)

Judit 2008.02.10. 19:21:34

Nem csak te. Én sem tudom, mit akarok..vagyis nálam az a baj, hogy túl sok mindent szeretnék csinálni, és hülye módon azt fogom ikszelni, ahol a legtöbbet szívok majd az első időszakban...és nem is tudom, hogy mit akarok azzal kezdeni. Nekem mondjuk főleg az megy az agyamra, hogy mindenki parázik körülöttem, csak én nem...megnyugtató. Meg hogy egyesek szerint ugyanúgy el fogom sz..szúrni a matek érettségit(meg a törit), mint mások...francokat fogom. Szóval nemcsak nálad van káosz(amigos...) Nyugi ^^ Aki meg OKTV-n továbbjut vagy esetleg nyer, az nem feltétlenül istencsászár és a pluszpontokat leszámítva eleget szív majd ő is később... (Elnézést a terjedelemért.)XD

Goo 2008.02.11. 05:09:21

Milyen hosszú kommentek! ♥ Nick: nem a körülmények számítanak, hanem a végeredmény. Lehet, nekem is angol csatornákat kellett volna bámulnom, aztán már előrébb lennék én is. :) Juc: az élet úgy ahogy van, morbid. :roll: Lidi: *legyint* Neked mindig akkora problémáid vannak. :) Lidi tényleg menjen felsőfokúra. *bólogat* Judit: nyugodt vagyok, nagyon is. :) Néha magam is megdöbbenek rajta, mennyire. :)

taby 2008.02.16. 03:10:40

és végülis miket jelöltél be? szerintem full beszűkült a felsőoktatás.választhatsz x-féle pályát és örülj neki. de mivan,ha valakinek egyik sem tetszik? én pl vmi különlegeset akartam tanulni, ehhez képest gazdasági cuccokkal fogok baszakodni:/.

Goo 2008.02.20. 22:32:58

Megtárgyalva. :) Egyébként igen, a magyar felsőoktatás be van szűkülve, én is teljesen ledöbbentem. Ha ez a bolognai rendszer, akkor nincs mondanivalóm.
süti beállítások módosítása