Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


It's funnier. Really.

2008.04.26. 06:56 | Goo | 2 komment

Túl vagyok az utolsó pénteken, milyen megható! *rázkódik a zokogástól*

Világ, holnap gondolok rád az ágyban fetrengve, hogy nektek mind tanulni meg dolgozni kell. Wehehe.

Igazából semmi okosat nem akartam írni. Ja de igen, ha egy négyszög két szemközti szöge derékszög, attól még nem biztos, hogy a négyszög téglalap. Vagy ha igen, akkor biztos lehetsz benne, hogy te is csak 29 pontot érsz el a 30-ból, mint én. Nem is volt olyan nehéz ez a próbaérettségis feladatsor. Vagyis a teszt része.

Vicces dolog bejárni az iskolába, de komolyan. Kár, hogy lassan csak múlt időben mondhatom.

Ja, még a múltkori blogbejegyzésembe írtam, amit végül nem küldtem el, hogy azt hiszem, már tudom, hogy milyen dolog egy sztárba szerelmesnek lenni vagy mi. Kár, hogy velem sosem volt ilyen, meg nincs is, csak azt hiszem, hogy tudom, hogy milyen lehet. Á, hülye a világ.

A mai blogolást is letudtam, szánalmas amit összevakeráltam, ennél sokkal viccesebb az életem.

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr4503431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lidi 2008.04.26. 19:52:59

Nem, mert lehet derékszögő trapéz, nem? :D

Goo 2008.04.28. 04:58:32

Nem, mert az vagy téglalap, vagy nem lehetnek párhuzamosak az alapjai, és akkor már nem trapéz. :D De derékszögű deltoid lehet. :D
süti beállítások módosítása