Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


10/05/08

2008.05.02. 19:37 | Goo | 3 komment

Hihetetlen, de most nem tudok aludni. A középiskola befejezése súlyos következményekkel járhat, ha nem pislogsz laposakat az összes órán a fél napodon át, sokkal kevésbé leszel fáradt.

Egy bizonyos tanár hivatalosan is megbaszhatja, nem érdekel, ha megtudja. Gerinctelen hazudozó. Más mondanivalóm nincs. Ja, a szerenádozáskor sem volt képes kijönni. Meg kellett volna dobálni a házát WC-papírral. Amúgy a szerenád viszonylag jó volt, csak azt nem értettem, hogy mért panaszkodik mindeni, hogy hűű, mennyit gyalogoltunk. úgy saccolom, nem lehetett több 6-7 kilométernél. Oké, lehetséges, hogy a biciklizéstől erős és szép lábaim lettek *szerény*, de nekem egyáltalán nem volt fárasztó.

Mielőtt valaki megkérdezné, nem, nem kaptam semmit sem ballagásra, sőt, nem is ünnepeltük a ballagást sehogy sem, lévén, hogy szombaton lesz. Mert ez hagyomány, a ballagás mindig az érettségik előtti utolsó szombaton van reggel 10-kor. Sokkal praktikusabb, mint egy tanítási napon megtartani, mert így nem kell a fél világnak szabadságot kivenni, mert Szentgotthárdon ballagás van. Az meg, hogy a szünet közepén, kit érdekel? Mintha 9-től 11-ig nem lenne mindenkinek szerdáig szünet, örüljenek neki, mi is megtettük tavaly. Meg azelőtt. Ja, én akkor nem, unokabátyám ballagott, de azelőtt igen.

A postai kaland folytatása: beértem a postára, mindenki csodálkozott, hogy mit keresek ott. Egyből emlékeztek, hogy én telefonáltam, és ők megmondták, hogy nem jött meg. Én meg megmondtam, hogy de megjött. Akkor felhívták a kézbesítőt, és kiderült, hogy tényleg megjött, csak elfelejtett értesítőt hagyni, azóta pedig a küldeményemmel a város másik felén, olyan 15 kilométerre leledzik Farkasfán, de felajánlották, hogy megvárhatom. Meg is vártam, aztán meg csak úgy egy személyi meg semmi nélkül aláírtam. Azért eléggé szabadon értelmezik a levéltitok fogalmát. ^^

Szerdán felmentem volt Körmendre átvenni a nyelvvizsga bizonyítványt. Ja, kétszer beszéltem az ügyfélszolgálatos csajjal, azt mondta, hogy persze, leküldik Körmendre, csak még nem érkezett meg. Aztán hétfőn kaptam az e-mailt, hogy megjött. Szóval szerdán a bolondballagás után vonatra szálltam, és hiperszuper sebességgel zakatoltam Körmendre. Aztán a csaj nem győzött bocsánatot kérni, mert a bizonyítványom Szombathelyen volt. Persze az e-mailt is onnan kaptam, csak honnan tudja azt a jóember, ha az egész üzenet annyiból áll, hogy

'Kedves Vizsgázó!!!

Nyelvvizsga bizonyítványodat átveheted itt a Katedrában 10.00-18.00 óra között.

Üdv.Aliz'

Igen, tekintsünk el a formalitási hibáktól. Én bementem a Katedrába. Csak épp a körmendibe, nem a szombathelyibe, mert azt elfelejtették odaírni. A galibát az okozta, hogy a két központ egy és ugyanaz, így Körmenden jelentkeztem, Szombathelyen vizsgáztam. Éljen a bürokrácia. Szóval az egyik gimnáziumi tanártól vehetem majd át kedden, Gotthárdon. Minden esetre megmondták, hogy milyen kedves vagyok, hogy nem akadok ki. Tényleg nem akadtam ki, oda is meg vissza is osztrák vonattal jöttem meg mentem, szóval nem probléma. Visszafelé a jegyem sem kezelték le, lehet, hogy azért, mert épp aludtam. Vagyis azt hiszem aludtam, mert Csákányra nem emlékszem. Szóval egy félig használt Körmend-Szentgotthárd retúrjegy eladó. Kábé MOST jár le. :)

Holnap ballagás, most meg mindjárt indulunk ebédelni. Végre, mert már éhen halok, nyolckor már magamtól felébredtem, olyan fél 11-ig fetrengtem az ágyamban, hátha sikerül elaludnom. Tippelj, nem sikerült. :

Most látom csak, hogy itt járt Lyta. A régi szép emlékek, megláttam a nevét, és egyből elmosolyodtam. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr33503434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nick 2008.05.03. 07:20:59

Irigyellek a türelmedért. Én a helyedben már rég dührohamot kaptam volna és elkezdtem volna a falnak csapkodni az embereket... Ez a szombat-dolog ötletes. Elkerülitek a dugókat, szerdán is óriási volt. Nem jött ki a tanár a szerenádhoz? o.O Ekkora seggfejt. Inkább örülne, mint az én tanáraim, akik mind maguk kérdezősködtek, hogy ugye jövünk.

Lidi 2008.05.03. 16:47:42

Én vittem volna (fogok is ^^) rohadt paradicsomokat, és ha nem kell a csodálatos(an szar) énekhangom akkor jóétvágyat. :) Megszólalt a szelíd lelkem.

Goo 2008.05.04. 04:59:29

Ha szétvertem volna az irodát, sem kaptam volna meg azt a bizonyítványt. :) Hozzánk három darab tanár nem jött ki, közülük egynek van igazi mentsége (negyediken lakik, és ha elaludt, akkor elhiszem, hogy nem hallatszik be, és ki nem dől ki egy kisgyerek mellett?) viszont az angoltanárom megmondta, hogy éjfél előtt menjünk, fél egykor érkeztünk, nem engedett be. Ráfeküdtünk a kapucsengőre, semmi. Kedves. Ezért szólóztam az Auld Lang Syne-t. :)
süti beállítások módosítása