Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Math

2008.05.07. 05:48 | Goo | 5 komment

Jájjamatek. xD Mindegy, a lényeg, hogy felháborítónak tartom, hogy mi kaptuk meg a kétszintű rendszer bevezetése óta a legelső olyan feladatot, aminek nincs megoldása. Oké, hogy van ilyen, de érettségin még sosem volt. A másiknál meg örültem a fejemnek, hogy ekvivalensen alakítgatva egész számok jöttek ki. Az a logaritmusos akármicsoda volt. Na, szóval ki mennyi narancsot vett? xD Igen, voltak gagyi feladatok is.

Aki meg cöveket akar gyártani, az fogjon egy karót és hegyezze ki az egyik végét, most mit kell itt formára vagdosni, wazze? Rájöttem, hogy kicsit túlbonyolítottam, aztán el is rontottam. Mert ugye okosan kiszámoltam a cövek kerületét, aztán meg ahogy számolgattam, mert ugye palástokat számoltam, a kerületből hirtelen terület lett. Mert ugye, ahelyett, hogy kiszámoltam volna a testek felszínének összegét, majd levontam volna belőle a négy körlapot, minden részt egyenként számolgattam, ami még nem is lett volna gond, ha nem hülyeséget irkálok. Maximum 9 pont. Ehem, meg a többi. Most már úgysem lehet rajta változtatni, de ma egyértelműen nem matekos logikám volt. ^^

Most meg annyira semmilyen hangulatban vagyok, szabályosan hiányzik a házi feladat írása, a magolás, puskaírás, készülés, az egész mindennapos stressz. Oké, jó dolog, hogy nem kell folyamatosan idegeskednem, a karikák is fogynak a szemem alól, de ez annyira szürke, most a színfolt a tv programja. Bulizni kéne, csak hát két érettségi között nem szép dolog bárhova is menni. Jajjaj.

Tegnap életem egyik legfurcsább álmát álmodtam, azt, hogy nem tudok aludni. Annyira biztos voltam benne, hogy igaz, úgy éreztem, hogy órákon át forgolódom, aztán ránéztem az órára, és azt láttam, hogy 22:06-van, szóval nyugtáztam, hogy még nincs késő, ha nem soká elalszom, még tudok kipihenten érettségizni. Miután felébredtem, jöttem rá, hogy csak álom lehetett, mivel éjfél után feküdtem le, és a 10 óra semmiképp sem stimmel. Na mindegy, a lényeg, hogy az egész napomra rányomta a hangulatot, hogy nem tudtam aludni, közben meg igen. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr73503437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nick 2008.05.07. 19:43:38

Én tényleg nem tudtam aludni XD. Még gyógyszerrel se. Bebizonyosodott, hogy hajnali egy előtt akkor se tudok aludni, ha már félholt vagyok az álmosságtól. 8) A megoldástalan feladat meg kétszerannyira felháborító azért amiért nem tudták rendesen leírni, és a fél világ három gyökkel számolt, a másik fél meg köbgyökkel. Öt pontom szárad a lelkükön. A 16-os feladat kiötlőjét emg, javaslom, döfjük szíven egy csonka gúla végű karóval.

Jucee · http://coldnose.13wings.net 2008.05.10. 01:01:53

Mi is megcsináltuk végre és részvétem, a cölöpös tényleg szar volt. Remélem az én érettségimben nem lesznek ilyen kétértelmű dolgok és minden menni fog *reményteliarc*

Jucee · http://coldnose.13wings.net 2008.05.10. 01:05:20

Jajj, Laczkó mit nyilatkozgat xD Inkább járjon többet színházba (mint pl. szerdán). AKG meg külön vicc, de mindegy... Persze, hogy az egész matekmunkaközösség ki van akadva az érettségin, a mi tanárunk mesélte, hogy Rubó az 5.a-sokat is simán leérettségiztette (persze normálisan kérdezte meg, mert ők még nem tudják milyen a nyílt intervallum meg ilyenek), de ez a Fazekas, ahol feltételezik, hogy az embernek van józan paraszti esze. Az kellett ide egyedül, de azért sok kis hibalehetőség volt benne, én se tudnám 100%-ra megcsinálni, stresszhelyzetben meg főleg nem.

Goo 2008.05.10. 21:30:34

Hagyjatok már békén ezzel a nevetségesen könnyű matekérettségi cuccal, mert nem igaz. Voltak benne könnyű feladatok. Azért, hogy az alsóbögyösősvalagpusztai Skájvóker Lájos SZKI diákjai meg tudják szerezni a 2-t. Attól még voltak nehezebb feladatok is, na. :)
süti beállítások módosítása