Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


I'm sick

2008.05.10. 23:23 | Goo | Szólj hozzá!

Beteg vagyok. Fáj a torkom, folyik a könnyem, a nyakam alig tudom forgatni és úgy egészében kényelmetlenül érzem magam. Mondanám, hogy milyen jó, hogy mindezt az érettségi után, de mégsem, mert az érettségi utáni ünneplés miatt, azt hiszem tegnap éjjel vagy ma hajnalban túl hideg volt.

Az angol érettségi könnyű volt, bár a javítókulcs alapján a nyelvhelyességben volt egy, a magnón meg két hibám. A magnó mindig a mumusom volt. A nyelvhelyességnél meg szerintem jó, amit írtam, de hát az oktatási minisztériumban (vagy hol) hülyék vannak.

A többi érettségi, hát, ki tudja, a lényeg, hogy túl vagyok rajta, nem akarok beszélni róla, majd kiderül.

Most amolyan nyomorult hangulatban vagyok, reménytelennek érzem magam, meg az egész jövőm. Jó lenne meggyógyulni, mert elvileg keddre már biciklizési program van beiktatva Fürstenfeldbe. Vagy Güssingbe, nem emlékszem pontosan, msn-en meg épp senki sincs fent, hogy rákérdezhetnék, szerintem megint behalt az egész rendszer.

Jut eszembe, rendszer, nekiálltam felújítani a hi5 adatlapom. Már vagy két éve tag vagyok és most kezdtek regisztrálgatni az ismerőseim, és a két éves információk egy cseppet elavultnak tűnhetnek. Meg nagy újítás, hogy magyarul van az egész, eddig angolul toltam, kemény! xD

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr99503438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása