Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Betekintettem...

2008.06.03. 22:58 | Goo | 6 komment

…és csalódnom kellett magamban.

Tudom, maximalista vagyok, de jobbra számítottam.

Info: 79% (ennyit az OKTV 2. fordulóról)
Magyar nyelv és irodalom: 82% (ugyebár helyesírás -6 pont)
Történelem: 86% (híres-neves pocsék esszék)
Angol: 95% (felsőfokkal, szégyen, hiába legjobb)
Matematika: 96% (na ez az, amit igazán nem értek és aminek őszintén örülök)

A világ megváltozott, ez tény. Vagyis az én világom, új ismeretségek, új barátok, egy cseppet sem bánom. Aki egyik lábával a múltban, a másikkal a jövőben áll, az a jelenre csak sz’rni tud. (ki ismeri fel? :P ) Szerencsére sikerült elengednem a múltat.

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr46503595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Brigi · http://tenfeethigh.livejournal.com 2008.06.06. 11:30:34

Ne hülyéskedj, ezek egyáltalán nem rossz eredmények.
A magyar nekem is kábé ilyen lett volna, ha nem kaptam volna meg az OKTV-ért, a töri emeltem eddig egész jó de a szóbelivel el fogom cseszni, a matekot hihetetlen módon eltoltam (jó, még így is 90%, de jobbra számítottam), a latinra meg nem készültem fel rendesen, mert gondoltam, úgyis tudom. XD
Az angollal mi is a baj? Iszonyú könyű pontot veszíteni, még akkor is, ha felsőfokod van. (Nekem is sikerült, pedig OKTV-döntős is voltam.)

Amúgy tök jó ez a szín. :)

Goo 2008.06.07. 00:08:43

Ez fájt! xD Minden nap feljártam a blogodra, de mindig az eredményeid voltak legfentebb, aztán csak ma görgettem lejjebb és láttam, hogy, jéé, azt a bejegyzést egy cseppet előre dátumoztad. :D Gratulálok, azért az eredményeidet szívesen elfogadnám. :)
Köszi a bíztatást és szín dicséretét is, bár azt a Mediumnak köszönhetem. :)

Judit · http://www.freeweb.hu/g-judit 2008.06.07. 00:24:48

Tetszik az új blog (: Az eredményeid meg szvsz igencsak jók.A matekért külön respect (; Az meg tök jó, hogy sikerült elengedned a múltat...
Ja és köszönöm, hogy kitettél! :D

Nick · http://whatever-inc.extra.hu/ 2008.06.07. 13:33:20

Neviccelj, ezek tényleg tök jó eredmények.
Az én matekom 87% lett, átlagon aluli, az infóm 80%, a magyarom dettó 87%, de csak mert hibátlanul helyesírtam.
Angol érettségi meg nókomment, tőlem tonna pontot vontak le ősszel a mocskok a fogalmazás-résznél.
Szóval leginkább gratulálok.

És tök jó az új blogod, és jéé, most látom csak, hogy közben beléptél a nagykorúak táborába? Boldog szülnapot így nagyon elkésve.

Goo 2008.06.13. 23:37:16

Köszi mindenkinek mindent és itt is gratulálnék az illetékeseknek. :) Brigi, az eredményedre akkor is féltékeny vagyok. :P
Címkék: iskola nahátmostmeg ez történt velem
süti beállítások módosítása