Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Pécsett voltunk. Most meg itthon vagyunk.

2008.07.03. 20:15 | Goo | 4 komment

A tegnapi nap folyamán, miután anyu megdiplomásodott, sikeresen hazaértünk. Pécs még mindig meseszép városka, bár a csapvíz még mindig nem tűnik ihatónak. :P

A mai napon pedig elvittem fordíttatni az érettségit meg az utolsó oldalát a bizonyítványnak, mert ugye the show must go on, és valamit kell csinálni szeptembertől is.

Szeretnék meseblogolni, de valahogy nem megy, hogy leírjam a napjaimat. Na jó, megpróbálkozom vele: ma korán keltem, mert orvoshoz kellett menni. Az ultrahangon megtudtam, hogy nem vagyok terhes (micsoda meglepetés, eh), meg hogy minden rendben van bennem, utána meg megint jött a vámpirizáció és egy csomó vért lecsapoltak tőlem. Itthon bekapcsoltam a gépet, de mivel senki sem támadott be msn-en, és semmi érdekes nem történt, sikeresen elaludtam, csak 3 körül ébredtem fel. ^^ Akkor tudtam meg, hogy közben msn-en azért kerestek, jó tudni, hogy néha gondolnak rám. :) Miután felébredtem, ebédeltem, majd mentem a fordítóirodába. Kénytelen voltam venni egy fagyit, mert nyár van, és ilyenkor illik. Reménykedtem benne, hogy hátha összefutok valakivel, akárkivel, de nem sikerült, úgyhogy muszáj voltam hazajönni. Kicsit olvasgattam, tévét bámultam, virágot öntöztem és most itt vagyok, az unalmas életem unalmas pillanatait írogatva. Azon gondolkozom, hogy talán el kellene kezdenem naplót írni, mert a blogomba nem illik bele az ilyesmi. Vagyis elvileg beillik, mert az én blogom és én mondom meg, mi legyen benne, de ez a műfaj nem a kedvencem, gondolom másnak sem.

Amúgy Taby (Noriko) olyan jól megfogalmazta a dolgokat [itt], bár ha történne valami, arról sem blogolnék, mert mostanság ilyen élj a pillanatban, blogolj érzésekről elveket vallok, főleg, hogy a blogom tartalma (ami az életemről szól) Juc megfogalmazása szerint úgyis csak nyafi. Az a tinicsitri műfaj, hogy ma hogyan szőrtelenítettem, utána meg a plázában picsogtam, senkit sem köt le.

Ja, a bejegyzés célja az volt, hogy tudassam, még élek.

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr66552035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jucee · http://coldnose.13wings.net 2008.07.05. 20:51:09

Ha _csak_ nyafi lenne, nem olvasnálak :P

Goo 2008.07.10. 17:00:24

Mert igazából ez lírai terjedelmű énregény, ami egymagában szabadregényként is funkcionál, lévén, hogy nem csak az életemet, de a világot, a közéletet és a kultúrát is bemutatja az én szemszögemből, teljesen szubjektíven. Szóval lehet, hogy pártíz (száz?) év múlva kötelező olvasmány lesz. :P

Lidi 2008.07.11. 18:32:45

Felfoghatnánk memoárként is, de a szubjektivitás miatt mégis inkább önéletírásnak mondható, tekintve, hogy nem ad hiteles képet a jelen kor szociális és egyéb életéről. De ezt majd mások döntik el mikor irodalom-tankönyvi idézetként fogsz szerepelni. :)

Goo 2008.07.12. 23:18:53

Szerintem pedig az adott kép teljesen hiteles, csak épp szubjektív. :P
Címkék: nahátmostmeg ez történt velem nyár van nyár
süti beállítások módosítása