Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Mert péntek esti program is kell

2008.07.26. 02:42 | Goo | 2 komment

Mi lehetne érdekesebb pénteki program, mint a windows reinstall? Igazán nem tudok mást kitalálni. Egyébként gyászjelentés következik: a windowsom tegnap éjjel leállítás közben lefagyott, és többet nem kívánt elindulni. Az msn-kiírásom önbeteljesítő jóslatként vonzotta a kék halált (BSOD is the Microsoft’s most succesfull program).  Szóval ilyen szép kék kékernyővel panaszkodott, hogy ilyen meg olyan indításhoz szükséges fájlok hiányoznak. Mivel nem sikerült varázsolni, duplán, először rendbe tenni, aztán a cé meghajtó tartalmát kimenteni, rövid úton formatáltam és újrapakoltam mindent. Kábé mostra végeztem és most ujjongok, annak tekintetében, hogy sikerült a videokártyához egy mostani drivert találni, szóval most újfent kiélhetem az 1440x900 pixeles felbontású perverzióimat, szóval most a szélesképernyőhöz járó, élethű felbontásra csorgatom a nyálam.

Elképesztő volt, hogy milyen gyorsan felállt a rendszer, miután újra lett rakva. Btw, előkerült 30 giga, ami eddig egy formázatlan meghajtóként elrejtőzött valahova, szóval most plusz helyem is termelődött. Nagyjából mindent sikerült felpakolászni, csak a wmp reklamál, hogy nem tehetem fel a 11-es verziót, mert szerinte nem eredeti a windóz. Oké, eleve a 9. kiadás rajongója voltam, csak az előző újrarakáskor a 10 volt sztenderd felpakolva, amit utálok, így gyorsan váltottam a 11-re, mert a 9 telepítését már akkor sem engedték. Most meg hiányzik a pofás kis albumonkénti nézet, mert az elmúlt hónapok során megszoktam.

Ja, volt itt valami felvételi is, bagatell részlet. Nem mondom, hogy nem vettek fel oda, ahova menni akartam, mert ahova menni akarok, annak a felvételijéről az eredményt legkorábban jövő hét végén kapom meg, de nem sikerült a becélozott szakra bekerülni. Vagyis de, fizetősön, ojje. Így jár az, aki a két legfelkapottabb egyetem legfelkapottabb szakjaira adja be a jelentkezését (annyi, mint BME és BCE (GTK) gazdálkodási és menedzsment), mert ugye a ponthatárok nagyon embertelenek, és oda csak hátrányos helyzetű, gyerekes emberkék jelentkeznek, így születnek 456 pontos határok. Aztán az egóromboló BME-GTK (ANK) gazdálkodási és menedzsmentre a 246-os ponthatár nagyon kellemes, köszi. Szóval azért dolgoztam ki a belem, meg felsőfokúztam, írtam 96%-os érettségiket, egyebek, hogy egy rahedli pénzt letéve ilyen nevetséges pontszámmal nyerjek felvételt. Megjegyezném, Pécsett ugyanez állami támogatásoson 181 pont volt, szóval tényleg van színvonal az országban. ^^

Szóval jövő kedden postára adják a CBS-től a remélhetőlegesen gratulációs felvételi papírt, és International Businesst fogok tanulni angolul, amire itthon a Corvinuson magyarul 475 ponttal lehetett bekerülni. Ha ez nem jönne össze, és mégis a BME-n kellene tanulni:
1. nagyon nem örülnék neki
2. még mindig ott lenne a lehetőség, hogy eltűnjek akárhova és mondjuk New Yorkban legyek táncos egy night clubban, vagy hasonló

Nem vagyok a régi osztályom ellen, vagy ilyesmi, kedvelek én az égvilágon mindenkit (kivéve, akiket nem), de semmi kedvem osztálytalálkozni, hogy szánalomünnep legyen, hogy engem nem vettek fel. Hoppá, talán kicsit magasabbra tettem a mércét, mint a NYME akármilyen szaka, ahova 200 ponttal bármilyen jöttmentet felvesznek. Tömegképzés? Who cares? Ennek ellenére of korz, én hülye mégis megírom, hogy persze, ott leszek, tök jó. Persze, biztos jó. Csak ne kellene néhány emberrel találkozni. Mondtam már, hogy szeretem azt az osztályt? >.<

Ja, Taby *simi*, ha más nem, majd együtt utáljuk a világot, és együtt járva a BCE-GTK gazdálkodási és menedzsment szakára és egy év múlva közösen megmondjuk, hogy basszák meg mind, és lelépünk a civilizációba. Marciért pedig külön részvétem, gusztustalan, hogy Debrecenbe küldik, az a világ vége innen, és kívánom nektek a legjobbakat, talán egyszer ebben a porfészekben is lesz olyan színvonalú oktatás, hogy nem a 200 pontos jelentkezők határozzák meg, hogy a 400 felettiek hol tanuljanak, hanem tényleg azoknak kedvez a felvételi hivatal, akik középiskolában is teljesítettek.

Juditnak sok sikert a nagy Németországban, taníts meg mindenkit magyarul és számolj le ezzel a barbár nyelvvel! :P

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr20586148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

noriko. · http://noriko.blog.hu 2008.07.26. 18:41:00

es en meg tancolni sem tudok.

Goo 2008.07.31. 01:05:32

Mit még táncolni sem tudsz? :)
Címkék: windows felvételi mostaztán felháborodtam
süti beállítások módosítása