Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Szórt fény

2008.08.02. 10:46 | Goo | 2 komment

Megint láttam azt az X-akták részt, amitől kiskoromban hetekig nem mertem árnyékok közelébe menni. Még a kilencvenes évek második felében lehetett valamikor, mikor a mamáméknál nyaraltam és kora este még ilyesmi programokat is adott a Magyar Királyi TV. Igazából csak pár jelenetet láttam belőle, mert akkoriban szörnyen rettegtem még a zenéjétől is, és sürgős dolgom volt a szobából a ház elé menekülni, hintázni. Emlékszem, hogy csak nagyon sokára mertem bemenni, és egyből azt kérdeztem, hogy vége van-e már. :) Vége volt, de az a pár jelenet megmaradt bennem. A sztori nagy vonalakban, hogy egy fizikus (máris nem hangzik jól) egy félresikerült kísérlet során felfedezi a fekete anyagot, azaz azt, ami az élő szöveteket energiává alakítja át. Ez annyit tesz, hogy aki belelép a hapsi árnyékába, az puff, eltűnik, és csak egy fekete folt marad utána a szőnyegen, amit semmiféle Vanish Oxi Actionnel nem lehet eltakarítani.

Nos evidens, hogy ezek után hetekig rettegtem minden árnyéktól, mert attól féltem, hogy egyszer csak eltűnök a nagy semmibe. De aztán mégsem történt így, felcseperedtem és olyan 13-14 éves korom óta szeretem is az X-aktákat. Az egyetlen problémám, hogy az emlékeimben határozottan úgy élt, hogy az eltűnt emberek után egy maroknyi homokszerű akármi maradt, amit Mulder egy kocsi tetején is megtalált egy garázsban, összesöpörte, és a kezéből folyatta vissza, közben azt magyarázva, hogy „Scully, emlékszel, a másik két eltűnés helyszínén is ilyen port találtunk.” Most azonban nem volt ilyen, hanem itt fekete égésnyomokat találtak a helyszíneken és ezt magyarázta. Lehet, hogy két részt kevertem össze, mert szerintem nem én folytattam magamban a történetet, és két ilyen hasonló sztori biztos, hogy nincs ugyanabban a sorozatban.

Ha emlékeim nem csalnak, ugyanez a kép volt a Starban is, mikor Gillian Anderson volt a téma és én voltam az, aki aktualizálta a könyv elavultnak számító információit. Headway was way better, a Star leckéit mindig elavultnak találtam.

Ja, a fekete árnyékú fizikust Tony Shalhoub (Adrian Monk) játszotta, de ezt persze csak most vettem észre, mert anno még a Monk sehol sem létezett. Megéri hajnali 1-kor X-aktákat nézni?

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr84596911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nick · http://whatever-inc.extra.hu/ 2008.08.02. 13:12:35

Tony Shalhoub volt az ikszaktákban?? Ááá, újra kéne néznem. *.*
Én kiskoromban attól a résztől voltam idegbeteg, amelyikben a főnök valami sáskaszerű szörny és mindenki zombi lesz, miután behívja őket az irodájába. Visszatérő félelmem volt, hogy mindjárt előbukkan a sáska a sötétben és megeszi az agyamat. XD
De most már tényleg el kell indulnom itthonról ahelyett, hogy blogokat olvasgatok.

Goo 2008.08.02. 17:08:33

Azt hiszem láttam azt a részt pár éve, az is kellemes. :D De tényleg Tony Shalhoub volt benne. :)
Címkék: tv emlék x akták
süti beállítások módosítása