Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Pesti kalandok II.

2008.09.12. 20:03 | Goo | 5 komment

A hétfői nap az adminisztrációról szólt. Reggel a tanévnyitóval kezdődött, amit egy teremben néztünk kivetítőn, ez sokkal szórakoztatóbb lehetett, mint ott állni az egész vezetéssel szemben, mert így nyugodtan lehetett megjegyzéseket tenni, kitárgyaltuk a beszédek tartalmát és hasonlók. (már itt észrevettük, milyen kényelmetlenek azok a székek) Utána a beiratkozás következett, ami nem volt túl élvezetes program, de ugye kihagyhatatlan, ha szeretnék egyetemre járni. Ez annyi volt, hogy egy csomó tanulót bezsúfoltak egy terembe (rá kellett jönnünk, hogy valószínű mindenhol kényelmetlenek a székek és ez egy nagy összeesküvés-elmélet), indexet töltöttünk ki, és hasonló élvezetességek. A papírok bemutatása annyi volt, hogy "és most emeljük fel a nyelvvizsgákat, nagyszerű, most az érettségit is, tökéletes...", szóval magasról tettek rá, melyik piacon is vásároltam a nyelvvizsgámat. :D

Kedden Helga (ő az egyik mentorunk) körbevezetett a kampuszon, bemutatta az épületeket, meg mindent. Igazából nem sok maradt meg belőle senkinek, szóval hasznos volt, hogy kaptunk térképet, mindenki azzal mászkált. :D Utána beszabadultunk az R épületbe, és nekiálltunk tantárgyakat felvenni. Azt hittem, hogy ekkorra már minden jó óra tömve lesz, de egyáltalán nem így volt, csak a Szili matek gyakra nem sikerült beférni, ezt utólag már nem is bánom, az elmélet is épp elég nála. xD Az órarendem így néz ki: (link - még szerda este 7-től 8-ig van egy falmászásom, csak az vagy egyáltalán nem lesz benne a Neptunban, vagy később kerül fel). Az órarend szerint az órák közt negyed órás szünet van, ez hazugság, igazából fél, mert az óráknak mindig háromnegyedkor végződnek.
Az esti program arról szólt, hogy körbejártuk az egyetem körüli kocsmákat, elvileg volt verseny is, de nyertest nem hirdettek.

Szerdán korán keltem, hogy rohanjak a Kármánba, beiratkozni. Már nyitáskor ott voltam, de már akkor szörnyen hosszú volt a sor, és az alatt a 10 perc alatt, amit ott töltöttem, egy centit nem haladt előre. Ekkor vágtam be a táskámba három reglapot, mert annyit kell kitölteni, és rohantam a matek szintrehozó akármicsodára, ami, mint később kiderült, egy hatalmas lehúzásnak felelt meg. A második 90 perc után telefonáltam Orsinak, aki azt mondta, hogy már elfogyott a sor, szóval rohantam a Kármánba, pár tíz perc alatt letudtam az egész regisztrációt, felmentem a szobába, összefutottam a szobatársammal (kiderült, hogy korábban már találkoztunk), de beszélgetni nem volt idő, mert siettem vissza matekra. A harmadik kilencven perc után (nekem kb 60 volt) rohantunk elérni a csapat többi tagját, mert indultunk megnézni a Bodies kiállítást. Nagyon tetszett, rájöttem, hogy valami maradt meg azért biológiaóráról, de rengeteg érdekességet meg lehetett tudni, és a kiállítás, egyszerűen elképesztő volt!
A kiállítás után még egyszer visszamentem a Wignerbe a cuccaimért, és mindent átpakoltam a Kármánba. Kipakoltam a cuccaimat, majd kezdtünk készülődni az esti programra. A Dunán hajókázva buliztunk, nagyon jó program volt! :) A hajó csak 3-kor kötött ki, szóval olyan 4 körül kerültem ágyba, így a csütörtöki matekon minden voltam, csak épp éber nem, persze ugyanez látszott a többieken is. :D Matek után pár hasznosabb előadás következett, bemutatkoztak az öntevékeny körök és sok hasznos információt mondtak az egyetemről is. (mindenki hazudik, ne higgy senkinek, még a hivatalos BME-s alkalmazottak is sok mindent rosszul tudnak). Persze a további programom csak alvás volt, nem bírtam volna ébren tartani magam. :D

A péntek még a csütörtöknél is lazábbra sikerült, itt a matekon már jobban ment a koncentrálás, de délutánra megint sikerült teljes mértékben lefáradnom, szóval hamar elaludtam.

(most jövök rá, mennyire unalmasak ezek a mi is történt velem bejegyzések, és irkálhatnék sokkal értelmesebb stílusban is, de mindegy)

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr72660828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nick · http://whatever-inc.extra.hu/ 2008.09.12. 21:05:45

wow, jó lehet kollégistának lenni XD
ez vicces, nekünk bezzeg beiratkozás előtt még ott helyben le kellett fénymásoltatni a bizonyítványokat, és hiteles másolatként visszaadni őket az index mellé (poén volt az utolsó előtti percben rájönni).
Ó, időrendi jelentkezés, az mennyivel jobb lehet mint a mocsoketéer véletlenszámgenerátora.
falramászni odamentek a budafoki útra? az még ott nektek kézenfekvő is, tökjó, én is kapnék ott kedvezményt, csak messze van XD
A pénteki szabadnapért meg hörr :P
Nade hajráhajrá egyenlőre :)

Judit · http://www.freeweb.hu/g-judit/index.php 2008.09.12. 21:41:02

Hú, jól hangzik, tényleg jó buli lehet kolisnak lenni (:
Az tetszik még nagyon, hogy spanyolt tanulsz (: Kötelezö nyelvet valasztani vagy ezt így önként..?
És tényleg hajrá meg minden (:

Hóp 2008.09.13. 11:52:16

A szabad péntek maga a mámor :P
Én is mondanék valami biztatót: Hajrá!

Lidi 2008.09.13. 12:03:57

Amúgy angolra miért nem jársz?

Goo 2008.10.05. 22:57:19

Nick: őőőőőő, ja, ja, ja, ja. :D Az ETR-ről fogalmam sincs, nem ismerem a hülyeségeit. :) A Corvinus ugyanezen szakánál a csütörtök is szabad, halál rájuk! :D

Judit: nem kötelező egyáltalán a nyelv, vannak olyan szakok, ahol kell x félév nyelvi órát teljesíteni, nálunk semmi sincs, ez teljesen mazochizmus. :D

Hópehely: köszi! :)

Lidi: a leghaladóbb angol csoport a felsőfokú nyelvvizsga-előkészítő volt, ezért. :D Utólag megtudtam, hogy ott is úgy kezdtek, hogy Nice to meet you, my name is... szóval rendkívül mélyenszántó órák lehetnek. :D
süti beállítások módosítása