Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Született feleségek felzárkóztatás

2008.10.18. 23:47 | Goo | 6 komment

Igazából eléggé nyilvánvaló lehet, hogy mostanában azért szaporodtak meg ennyire a bejegyzések, mert inkább csinálok bármit, mint tanuljak.

Ezúttal azt akarom megosztani a világgal és az utókor számára nyomot hagyni róla, hogy Amerikával párhuzamosan tartok a Született feleségekből. Ez már múlt héten megtörtént, de az erről történő blogolás ideje most jött el.

A történet úgy kezdődik, hogy marhára tele volt/van a hócipőm a tv-s multimédia teljes hiányával. Ezt olyannyira komolyan kell értelmezni, hogy az a másfél-két órás késés, amivel feltöltik a Tényeket már annyira bosszant, hogy többször elgondolkoztam azon, hogy kiülök a Körtérre a buszmegállóba, és a Spar feletti fényújságot fogom olvasgatni. (ma találtam meg a teljesen új tények.hu oldalt, ahol minden Tényeket real time-ban lehet online követni, szóval ez a probléma megoldva) Viszont a saját gyártású műsorokkal szemben az amerikai magasabb büdzséjű programok az életben nem lesznek megtekinthetőek egyetlen webes adatbázisban sem, magyarul legalábbis tuti nem. Szóval már sok hét lemaradást halmoztam fel, mikor utoljára tévét láttam, a sorozatoknak még csak a "you can't always get what you want" kollektív kendvenc sorozataink visszatérnek a vakációból ajánlója futott. Szóval elkezdtem letölteni és behozni a lemaradásokat, ami végül is olyan jól sikerült, meg amúgy is angolul néztem, hogy nem álltam meg a magyar adásnál, hanem mentem tovább és tovább (túl jó cliffhangerek voltak a részekben, és az a hurrikános rész a sorozat egyik legjobb része volt). Az évadzáró nagyon durva lett, de végre rendesen kidolgozták és megoldották a rejtélyt is, ez elképesztő volt.

Viszont az új évad, háááát, cseppet érdekesen hatott ez a megoldás, és sok mindenen ledöbbentem és sajnáltam. Gale Harold, a Queer as Folk Brian Kinney-je, ez, ez, ez... Megfogalmazhatatlan.

"-What happened to you?
-I had two children.
-For what, breakfast?"

"-Oh, you don't know? I have a husband now.
-Really?... Whose?"

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr33720875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lidi 2008.10.19. 14:38:30

Én becsületesen haladok a magyarral, de néha letöltve, mert egyszerűen túl szépen beszélnek. :) A hurrikán tényleg durva volt, én meg olyan hülye, hogy előreolvastam az évadrejtély megoldásáig a szuletett-felesegek.hu-n...

Goo 2008.10.19. 21:32:24

Hehehe, most büntesd meg magad és, és, és... ülj be fizikára. :D
Mi, van szuletett-felesegek.hu? Jééé, ez is alig hajaz a charmed.hu-ra, komolyan, hova tűnt ebből az országból a kreativitás? :/

Lidi 2008.10.20. 18:35:03

Nem érdekel mire hajaz, én szeretem ezt is, és a House honlapot is. :) Az információ a lényeg, nem az ötletesség. Ja, bocs, most ellentmondtam neked, magamra zárom a kandallót. :D

Goo 2008.10.20. 23:52:00

Mi, van House honlap is? Jajj, de le vagyok maradva... :D

Lidi 2008.10.21. 21:15:12

www.doktorhouse.hu/
Eszméletlen jó. De ezek már tök régiek, te meg az őskorban élsz, mikor még csak a charmed.hu volt az igényes fansite. :)

Goo 2008.10.27. 14:23:53

Megjegyezném, hogy a charmed.hu az életben nem töltött úgy, hogy egyből egy bazinagy popupot dobott a képembe. :D Amúgy szép az oldal, de nem vagyok akkora nagy rajongó, hogy feljárogassak minden sorozatom oldalára. :D
Címkék: tv született feleségek
süti beállítások módosítása