Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Január 17

2007.01.17. 23:07 | Goo | Szólj hozzá!

Nos megint sok minden kavarog a fejemben, szóval szépen sorba megyek.

Először is gondolkozom azon, hogy bejelöljem, ezt a bejegyzést csak én láthatom. De nem teszem, lehet, hogy érdekel valakit. :D Cserébe a többieknek, akik utálják az unalmas életemet, létrehozok egy külön kategóriát, amibe az életemtől mentes mindent bepakolok, hogy hogyha csak azok érdeklik a tisztelt olvasóközönséget, csak azokat keljen olvasni. :D Amúgy is, jelenleg a blogom a legjobb barátom, és nem szól vissza, szóval akinek nem tetszik hogy most naponta locsogok, elmehet, az én blogom, olvasása nem jog, hanem lehetőség. 8) Na jó, örülök mindenkinek, aki képes és olvassa.

Szóval a mai nap. Hát őszintén szólva fura volt. Mért is van az, hogy egy napom tökéletesen alakul, aztán mikor a legjobb, akkor jön a nagy durr és minden összeomlik? Na mindegy.

Ott kezdődött, hogy említettem, hogy valamit nem mondhatok el, mert félek nem válik valóra. Szóval nem mondtam el és valóra vállt, 5-ös lettem félévkor angolból. Ráadásul úgy tűnik, hogy egyedül én. A jegy nem érdekel, csak az, hogy ez nekem mekkora elismerés, hogy igen, én vagyok a legjobb az osztályban. Jobb vagyok azoknál is, akik korábban általánosban is angolt tanultak. :D A nyelvtant szinte vágom, igaz a szókincsemen még bőven lenne mit fejleszteni, szóval ez lesz innentől a célom. :D *mr ego vége*

Etikából is 5-ös lettem, bár ez nem meglepetés. Azután a zseniális dolgozatom után. :D Na jó, mr ego visszatért. :D Az infódogám is 5-ös lett, tökéletes, teljes pontszámmal. Ez gyakorlat volt, a tanár csak az én lapomra felejtette el ráírni a jegyet meg aláírni, szóval a fizikából rohantam át az informatikába (a fizikában osztotta ki az osztálytársam, miután megkapta, mert épp fizikánk volt), szóval még a tanóra megkezdése előtt, de becsengetés után átrohantam az infóba, megtudtam, hogy 5 lett, és így 4-es leszek félévkor, mert a jegyeim 5 3 5. A 3 meg persze elmélet és mivel faktos vagyok, ott meg 5 vagyok (ott nincs elmélet, egyébként az a 3 a táblázatkezelő függvényvarázslója miatt volt, mert úgy tűnik nem írtam le mindent), szóval 4-es lettem félévkor, és megkaptam, hogy figyeljek jobban az elméletre, meg mivel faktos vagyok, nem érdemlem meg az 5-öst. Milyen igaz. De lesz év vége is, és akkor muszáj megérdemelnem. :D

Angolból meg tökéletes feleletet adtam, az összes szót tudtam, igaz nem kérdezett túl szívatósakat. Mondom én, aki bevágta az összes szót, így egyiket sem találja nehéznek. ^^

Néha úgy oda vagyok, hogy milyen jó az angolom, máskor meg totál kétségbe vagyok esve, hogy sosem fogom tudni megtanulni ezt a nyelvet. Jó lenne megtalálni az arany középutat. :D

Aztán rajzfakton meg tudtam az anyagot. Na jó, nem tökéletesen, de a tanár óra után azt mondta, hogy az Ákos (asszem így hívják, de ne bízzatok a memóriámban, nem mintha nem lenne tökre mindegy) nem készült, nem tudja hogy hogy fog így idén érettségizni, se rajzolni nem tud, se nem tanul. Ellenben én készültem. Kb így hangozhatott el, a lényeg ez volt. Szóval nem kell félni a farkastól, nem bánt az csak megkóstol. :D

A legjobb barátom érdeklődött a blogom után. Persze kitértem a válasz elől, ebben mester vagyok úgy érzem, de nem tudom. Lehet, hogy joga lenne olvasni. Ha ezt olvasod Tomi, akkor valószínű úgy döntöttem, olvashatod, maximum nem szidlak. Annyira. Na mindegy, akkor üdvözlet itt. Nem hiszem, hogy magadtól képes lennél megtalálni, na jó úgy hogy beírod a nevem a google-be, kidobja a régi blogom, ott rámész az egyik ismerősöm blogjába, és ha jól kattintasz, onnan ide juthatsz. De ez nagyon bonyolult. :D (Nem mondtam hogy nem nézem ki belőled :P )

Aztán mentem ebédelni a mamámékhoz, akik jelenleg nagyon nincsenek beszélő viszonyban egymással, többnyire a mamám oldalát hallgatom, most viszont ő kártyázott és a papámmal beszéltem, és neki is igaza van, de nem egyoldalúak a kapcsolatok. Mindegy, teljesen összeomlottam, hogy miket érez, és megint megfogadtam, hogy hogyha valaha megnősülök, és a feleségemmel mást se csinálok, csak veszekszem, inkább elválok, minthogy az egész életemet tönkretegyem, plusz egy másik emberét is.

Most lelkibb cuccok: (na jó, nem lelki, hanem nincs annyi köze az életemhez) Álzó: imádom Bree-t a DH-ból! Meg a fiát! Olyan kidolgozott karakterek és a vitáik realisztikusak és megérthetőek.

Viszont ma van a Blind Justice legutolsó része. Nem tudtam. Csak nekiálltam nézni egy nemrég kezdődött sorozatot, ami tök jó, erre meg kiderül, hogy csak 13 részes az egész. Pedig olyan szép sorozat, kidolgozott karakterekkel és jó színészekkel, fenomenális sztorikkal! Miért kapnak a hülye sorozatok mindig új évadokat? Lője le valaki a 7th Heavent, mert bár tudom, hogy két külön csatorna, de teljesen felháborít.

Megjegyezni: ne felejtsem el holnap megetetni a gerléket.

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr24503129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása