Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Blog & Vlog

2007.01.26. 21:00 | Goo | 5 komment

Vajon hány blog kellene egy embernek? Illene több blogot nyitni, hogy ne keverjem össze a mindenféle fajta bejegyzéseket? A mai nap folyamán vagy 3-4 különböző stílusú, beállítottságú és irányú üzenetet akartam írni, elgondolkodtam, hogy hogyan nézne ki sok hozzászólás egymás után. Aztán nem tudtam mérlegelni, hogy melyik érné meg a legjobban, úgyhogy mindet elvetettem.
Hogy nézne ki, hogy körülbelül 5 percenként mentek volna a bejegyzések, hogy milyen felháborítónak tartom a pesti iskolabezárásokat és összevonásokat, hogy az aktív üdítős riportjáról lemaradtam, de szerintem arra a témára összpontosítottak, ami a youtube-on már hónapok óta fent van (diétás Pepsi és Mentos), hogy a szalagavató mekkora egy trágyadomb lesz, hogy nem akarok holnap bemenni a szalagavatóra és csak holnapután hazajönni, hogy milyen lett a félévim, hogy megkaptam a nyári kedvenc zeném szövegét, és már értem, hogy miről szól, köszönöm miyavi123-nak az angol fordítást (Vejsznyevan cse, ujsznyikin cse), hogy a némettanárunk milyen hülye, mennyire utálom, hogy láv Everwood, hogy Dawe mekkora ez barom, részletekért a blogjába tessék látogatni.

Szóval ennyi gondolatot lehetetlenség egyetlen blogba belezsúfolni, hogy ne nézzenek hülyének. Lehet, hogy egy vlog kellene nekem, szövegben sokkal több mindent le lehet darálni, csak épp akkor a pofám is benne lenne. Meg jó lenne, ha tudnám, hogy érdekel olyasvalakit is, hogy mit irkálok, aki nem ismerősöm szegről-végről és csak azért olvas, mert a kötelességének érzi, szóval néha úgy érzem, hogy csak azért van forgalma a blogomnak, mert nem tudom. Mert megszokták a stílusomat egy fórumon és most hiányolnak, és még a legunalmasabb bejegyzésemet a földigiliszták szexuális életéről és táplálkozási szokásaitól is érdekfeszítőnek találnák az előadásomban. Vagy nem, csak azért olvasnak, hogy én is olvassam őket, pedig én mindenki olvasok, aki ismerősöm valamilyen szinten, végül is nem halok bele, hogy egyesek mosolyt csaljanak az arcomra. :)

Így a végére:

Fiú és lány beszélgetnek.

Fiú: Hazakísérhetlek?

Lány: Igen meg!

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr9503143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dortimcsi 2007.01.26. 21:45:12

Szerintem nem lett volna furcsa...csak épp lelked ellentétes rezdüléseid kerültek volna napvilágra....Ja hogy végülis így is az lett:) _______________ Válasz: Hát szerintem tény, hogy gyakran írok, de azért nem annyira gyakran. :) A lelkem meg amilyen változékony állapotban van jelenleg, nem csoda, ha ennyi mindenen megy keresztül, de az a legérdekesebb, hogy sikerült az ellentétet egyetlen bejegyzésbe belepakolnom. :D

BB 2007.01.26. 23:25:41

Hát igen...minden ember összetett személyiség és mindenkinek több oldala van.Szerintem egyáltalán nem néztem volna hülyének, legalábbis én nem, bennem is sokszor ellentétes érzelmek kavarognak. Amúgy nemtudom más hogy van vele én nem szoktam kötelességből blogot olvasni, sőt szinbte alig van olyan blog amit rendszeresen olvasnék (kb. úgy 3db) épp azért mert kb ennyi ami tényleg érdekel...a többibe bele-bele olvasgatok és ENNYI :D a fiú-lányos dologról eszembejutott amit egyszer neten olvastam.Egy csávó mesélte, hogy volt diszkóban és egy 14 éves kiscsaj berángatta a bokorba és orális örömökben részesítette.Viszonzásul a pasas elkezte simogatni a csajt meg minden erre a kiscsaj felháborodott, hogy mit képzel magáról hisz még alig ismerik egymást. :lol: _______________ Válasz: Az ikrek jegyűek duplán is összetett személyiségek, ugye? :D (Azt hiszem mostanában túl sok mindent fogok erre) Ez a sztori, jáj, olyan tipikus cukiság. :P

BB 2007.01.27. 12:43:19

Szerintem az ikrek tényleg egy különösen összetett személyiség :D úgymond skizo hajlamokra képes :D nem véletlen hogy az asztrológiában is az ikreket, úgy ábrázolják ahogy(a két egymás kezét fogó emberke, vagy mármely két egymás mellett lévő vonal)ez is hangsúlyozza szerintem az ikrekben lévő kettősséget. _______________ Válasz: Mindenbizonnyal. :) De egy egész hozzászólást szánok inkább válasznak.

dawe · http://dawe.wordpress.com/ 2007.01.27. 18:27:39

Khm.. izé... szóval... nem vagyok barom, csak rák (hamár te is mindig ezekkel a csillagjegyekkel példálózol) A rák pedig minden elől megfutamodik, "két lépést hátra, egy lépést előre" jellem. És ez illik rám. Te a "fogd és fuss" elvét vallod, én meg a "hagyd és fuss" elvét. Bár mostanában különösen rossz kedvem van, osztálytársaim és észrevették, hogy már megint olyan vagyok, mint év végén, amikor Rose tudja, hogy mit csináltam, és most megint közel állok hozzá, bár nem adom meg a pszichológusomnak azt az örömöt, hogy mondhassa, hogy ő megmondta (Kifejezetten mogorva és bunkó pszichológus volt)... _______________ Válasz: Akkor fordulj meg, arccal a múlt felé, lépj egyet előre a múlt felé, majd ugorj kettőt hátrafelé a jövőbe. Akár működhet is.

dawe · http://dawe.wordpress.com/ 2007.01.27. 18:32:55

Ja amúgy ahogy megnézem, a "Dawe mekkora barom" sorod miatt egy másik bejegyzésben, duplájára nőtt a látogatottsága a blogomnak (6 látogatás) :D _______________ Válasz: Gondoltam, ezért is fogalmaztam meg így, hogy tévedjen be valaki hozzád is, említetted már, hogy senki sem jár arra. Attól még szerintem megéri, lesz még 1-2 év múlva, mikor fura lesz visszaolvasni, vagy jönnek új ismerősök, akik majd szívesen olvassák.
süti beállítások módosítása