Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Ha a lustaság fájna, ordítanék. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!

2007.02.04. 23:00 | Goo | 12 komment

Megint egész nap semmit sem csináltam, egyszerűen szörnyű vagyok, de tényleg nem csinálok semmit, pedig annyi tanulnivalóm lenne... És ráadásul valamit nagyon elronthattam, mert már a blogomba is alig járnak. :) Mindegy, a lényeg az, hogy szörnyen lusta vagyok, ma megint nem csináltam mást, csak felépítettem egy jól menő vidámparkot a Roler Coaster Tycoon-ban. Tudom, szánalmas vagyok, hogy egy ősrégi játékot nyúzok, de nem tehetek róla, hogy a 3. szerintem kezelhetetlen, a 2-t meg még nem is láttam. Szóval maradok a legelső változatnál, aranyos kis játék, mint mondottam ősöreg (1999), még a két kiegészítője közül sincs meg egyik sem, mégis imádom. Lehet, hogy be kellene szereznem a 2. részt (2002), ahogy a képeket nézem, olyan, mint az első, csak kicsit szélesebb skálával rendelkezik használat terén. Még a kezelőfelülete is ugyanolyan. Ellenben a 3. szörnyű, túlmodernizált, teljesen 3D, sok funkcióval, szerintem sokkal kevésbé élethű, mint a legelső, pedig ez már 2004-es.

És ha ráérek ilyeneket irkálni, kíváncsi leszek a holnapi teljesítményemre matekon és angolon. Nem, inkább nem akarom megtudni, itt mért nincs influenza?

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr46503168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mushi.... · http://mushi.blogdreams.com 2007.02.05. 09:36:39

Nagyon sajnálom, de én rendszeresen járok ide, és olvasom a bejegyzéseket. :P Küldök egy kis influenzát, ha gondolod, nekem úgyis van itt bőven. Bár ahogy anyámékat ismerem, már holnap elküldenek suliba... Az első mondat meg... :D Te, nem vagyunk mi elvesztett ikertesók? :D _______________ Válasz: Ki tudja? Az ikrek rész stimmel, csak egy év különbség van, de lehet, hogy az meg nem igaz. :) Jobbulást neked! :)

Medi · http://medi.b13.hu 2007.02.05. 11:20:33

jaj ezek a játékok de szerettem őket:D még amikor pcguru vásárló voltam, akkor kaptam meg a demoját asszem. :D hihi. (G00 drukkolj, ma vizsgázom.) _______________ Válasz: Drukkolok, drukkolok. De szerintem már túl vagy rajta, azért gondoltam rád délelőtt is, most kíváncsi vagyok milyen lett. :) Bár annyira ismerlek, hogy tudjam, neked sikerül. :D

dortimcsi 2007.02.05. 11:53:08

én is olvaslak ám mindig, csak lusta vagyok kommentet írni..... _______________ Válasz: Jajmár, annyira nem érdekel, hogy olvasnak-e, csak úgy leírtam, ha senki sem olvasna, akkor is írnék, mert írni jó. :D Meg nem a kommentek számából szedem le, hogy nem olvasnak, hanem hogy a statisztikáknál napi 70 meg 80 letöltés helyett van 23-24. :) De egyáltalán nem zavar, csak leírtam. :D

BB 2007.02.05. 15:42:43

én szoktalak olvasni :D lustának meg énis iszonyú lusta vagyok :D - viszont engem tényleg nemolvasnak xD de amiennyi mindent összeirkálok nem is csoda xD _______________ Válasz: Én olvaslak. És megjegyezném, hogy te vagy a második, aki a lustaságot említi, és mindhármunknak, lustáknak ugyanaz a csillagjegye. Vagy csak vagyunk annyira őszinték, hogy bevalljuk? :D

BB 2007.02.05. 17:58:12

én meg mondjuk azt se tudom hol kell megnézni, hogy hányan néztek meg :D mindegy :D végülis énse akarom annyira hogy olyan sokan olvassanak csak hát na...:D hát nemtudom...ikrek=lustaság? xD neeem szerintem csak kíméljük magunkat, mert ugyebár a nehéz munka nem ölt meg senkit , dehát minek is kockáztatnánk? xD meg hát aludni is jó :D _______________ Válasz: Azt sem tudom, hogy a b13-nak van-e ilyen funkciója. :D Azt tudom, hogy a freeblogon van, meg itt is, a többiről fogalmam sincs. De úgyis nézik a tiéd is, a b13 egy szép, összetartó közösség. :) Kímélő életmód forevör. :D Csak az a gond, hogy az alvást is sajnálom magamtól, mert akkor nem lehet mondjuk zenét hallgatni. *cseppet sem mániákus* :D

taby · http://taby.wordpress.com/ 2007.02.05. 22:41:36

nézd meg az utóbbi pár blogbejegyzésemet :] és én skorpió vagyok:] _______________ Válasz: Rendszeresen nézem. :D De az, hogy nem érkezik rá válasz? Mert az szerintem azért van, mert igazán nincs mire válaszolni, ha bulikról írsz, mert olvasni jó, de tényleg nem lehet rá igazán mit válaszolni. :) Szerkesztve: Na wazze, te is idejöttél a wordpressre? Látom már innen írtál. :D

dawe · http://dawe.wordpress.com/ 2007.02.05. 23:12:26

Thar narakë awëm mîe nu narakek thar-is wortonëm. Geminem nar nu-is, awek. Rose alosek, omaek. Oh, thar narakë cancer. _______________ Válasz: Ebből csak pár dolgot értek, mint hogy geminem gondolom ikrek, Rose neve ismerős. :D

dawe · http://dawe.wordpress.com/ 2007.02.05. 23:23:48

Thar narakë blogonë, thar alor'... _______________ Válasz: Blog... Ennyi. Beszélsz magyarul? :D

Dawe (számteken) 2007.02.06. 08:34:21

Aangar? Thar alorek, mërose. Ě geminem nar tha mart mîe geminë, blog nar blog, ëî Rose nar... narek, meorm :( ëî thar narakë mano mîe iane. Eeh, thar "drive you mad", e'k? Thar narakë computerleç menar. S'cent thar alorek aangar lammelan, ian nar ii reâ :( NO THANX! nar maaaaa~rion :D Nu ëî ia narake mîagonarm! Ma mir nu? :D Nu narake mîek! :D Lotëk, merë. Nar num blogagonë mîe tha l'en, Dávid (narek) _______________ Válasz: Stell dir vor... Képzeld el, Európában, a kárpátok lankái között terül el a kárpát medence. Ebben a medencében olyan 12-13 millió ember beszél egy nagyon furcsa nyelvet, amelyik nyelvtanilag a föld egyetlen másik nyelvéhez sem hasonlít. ezt a nyelvet magyarnak hívják, nem tudnánk ehhez igazodni?

Dawe (számteken) 2007.02.06. 08:42:39

Áá, muszáj valahová feltennem a szótáramat. Elrontottam a "alorth" ige ragozását. Pedig csak három rendhagyó ige van :( Szóval a thar alorek helyére képzeld azt, hogy thar aloro-re^ä. köszönöm. _______________ Válasz: Sokra megyek ám vele. :)

taby · http://taby.wordpress.com/ 2007.02.06. 16:17:00

jaj,Dawe,ez kéész xD hozzám majd japánul gyere:] és Goo, megnéztem magamnak ezt a wordpresst. de nem lehet betűtípust választani. nekem az létkérdés xDxD de ha gondolod a kedvedért ide is írok :] _______________ Válasz: De lehet betűtípust választani, legalábbis nincs gondja az alapvető betűtípusok kezelésével, de nem kínálja fel lehetőségként a betűk formázását. De ha szövegszerkesztőben írod, akkor mindegy, én meg mindig ott írom, mert így tudom a helyesírást is ellenőrizni.

taby · http://taby.wordpress.com/ 2007.02.06. 23:13:54

okooos. de mi van a fejléccel? hol éljem akkor ki a kreativitásomat:] ______________ Válasz: Jónéhány sablon fejléces, ez épp nem de most ez tetszik. :)
süti beállítások módosítása