Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Éljen a VMG, fúj Kanizsai!

2007.02.05. 23:30 | Goo | 7 komment

Mondtam már, hogy újabban szeretek ebbe az iskolába járni? :) Vagyis nem szeretek, de eddig azért emésztettem magam, mert első helyen ezt jelöltem meg és csak másodikon a Kanizsai Dorottyát Szombathelyen. Annak olyan jó 0. évfolyama van, és egy szörnyen jó iskola, de mivel a Vörösmartyt jelöltem be elsőnek, így oda mentem. Aztán ennyi idő után, hogy az egyik (ex)osztálytársam, aki oda ment és visszajött hozzánk, már nem is tudom, hogy milyen lenne oda járni. Biztos jó lett volna, de most újongok, hogy nem oda járok. Hogy miért? Hát van ugye egy új magyar tokijó motel banda, a No, Thanx és a kedves tagjai oda járnak. Milyen lenne, hogy akár egy osztályba is járhatnék egyikükkel? Igaz szerintem idősebbek, nem tudom melyik évfolyamba járnak, de szerintem 12-esek. Most így belegondolva, ugyebár a 11. évfolyam szervezi a szalagavatót, ballagást, mindent, ki nem bírnám, hogy ne álljak neki röhögni, ha meglátom őket, márpedig ez elég égő lenne ilyen rendezvényeken. Szóval most hepi vagyok, hogy járhatok ebbe a kicsike gimnáziumba, ahol a légkör felettébb családias, mivel vagyunk össz-vissz kb 450-en, a tanári kar meg tiszta rokoni. Tornatanár a könyvtáros férje, a töritanárom a magyartanárnő is egy pár. Az ofőm meg elvált a nejétől, aki az iskola másik fizikatanára. Az igazgat neje épp otthon van, kisgyerekükkel. Szóval tök vicces az egész, mikor mesélnek a magánéletükről, aztán ismerjük a házastársukat is meg minden. Amúgy mondtam már, hogy a magyartanárom anyjával egy utcában lakunk, és régen nagyon jó volt a viszonyunk, csomószor voltunk náluk? Lehet ezért is utál a magyartanár annyira. Ahogy nézni tud, mikor itt van, én meg tolom a biciklit a házuk előtt... :D

Szóval aranyos kis iskola ez, csak épp a pletykák nagyon mennek, meg minden, de meg lehet szokni. Nem szeretem, de most nagyon jól elvagyok. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr89503170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dortimcsi 2007.02.06. 10:12:36

Én is ilyen gimibe jártam:) Voltunk kb 500-an...Az igazgató felesége matek tanár, a 2 tesi tanár férj és feleség, após-meny kapcsolat is volt..van...Aztán mióta eljöttem azóta is lettek új párok....na meg most én is a gimi egyik tanárával vagyok együtt;).... _______________ Válasz: De az is lehet, hogy nem is vagyunk ennyien, sőt szerintem nem is vagyunk, talán csak 350-en, általánosban lehettünk ennyien. Vannak a 8 évfolyamos, meg a 4 évfolyamos osztályok, minden évfolyamon mindegyikből egy, és nem vagyunk sokan. Nem tudom mért írtam olyan sokat, de érdekes, hogy tényleg mindenki ismer mindenkit. :D Valahogy a tanárok szeretnek egymásba gabalyodni, de a kisebb iskolákban ez sokkal jobban feltűnik. Olyan aranyos, mikor a folyosón az egyik a másik után kiabál, hogy ne felejts el cukrot is venni! :D

mushi.... · http://mushi.blogdreams.com 2007.02.06. 12:22:51

Hát nálunk sajnos nem ilyen a helyzet... 800nál is többen vagyunk, a legtöbben nem ismerik egymást, na persze vannak olyan társasági lények, akik a 9. osztályoktól kezdve a 12edikesekig mindenkit ismernek. De pl a 7edikesek, a kis törpék megvannak magukkal. de jobb is így. *sátáni kacaj* Bár ezek a kapcsolatok.. Az ig.helyettes felesége egy matektanár, a fizikatanárunk felesége a matektanárunk, az egyik rajztanár lánya a másik rajztanár.. : ) Juuj, ez a tanárralegyüttlevés... ^^ Csak fájdítjátok itten a szívem.. ^^ :/ _______________ Válasz: De olyan iskolába is jó lehet járni, legalább lehet felfedezni új embereket, és nem mindig ismerős jön szembe a folyosón. :D

taby · http://taby.wordpress.com/ 2007.02.06. 16:21:59

nyíííhihii hángérien tokio hoteeeeel xD xD bölcs döntés volt,hogy nem oda mentél. szívből sajnálnálak. és rájöttem,hogy én is szeretem a sulimat. kevés helyen van illen lazaság meg mégis millen okosak vagyunk :D :D én speciel nem vagyok az a társasági lény,és őszintén szólva utálom is,amikor valaki mindenkit hűdeismer meg hűdejóban van és ezzel villog. kikészíít. tanárok közti házasság nálunk is van asszem 2. de ami izgibb az a tanár-diák...vannak ám pedo tesitanárbácsiiik xD _______________ Válasz: Te nem vagy társasági? Akkor mi vagy? Ugyan már, életemben nem voltam annyi buliban, mint amennyibe te mész egy hónap alatt. :D És itt nem a hűdenagyon ismer megy, hanem a kisvárosi mindenki mindenkit ismer, ez az egész városban így van. Olyan, mint a külváros, csak nálunk az egész város külváros. :D

Medi · http://medi.b13.hu 2007.02.06. 18:47:36

hogy azok mekkora trágyák :D már a cseszett viván is nyomulnak. _______________ Válasz: Tényleg? :D Én nem is szoktam vivát nézni, mindig mindenről lemaradok. :( Na de mindegy. Az a kár az egészben, hogy innentől ha egy ember meghallja, hogy szombathelyi zene, mindenkinek ez jut az eszébe, de mi lesz akkor a Lorddal, ami évtizedek óta sikeres?

Szilvi 2007.02.06. 18:51:59

Mi 180-an vagyunk... Ehh:) De így mindenki télleg ismer mindenkit, nem is kell vele villogni. :D _______________ Válasz: Így ám könnyű, hogy olyan iskolába jársz, ahova alig vesznek fel embereket. :D De ez a város egyetlen gimnáziuma, szóval aki értelmiségibb, az mind oda jár. Azé' érdekes, hogy a kisebbség egyáltalán nem képviselteti magát, gondolom többnyire a III. Béla Júnivörszitibe járnak. Az a város másik középiskolája, na oda rengetegen járnak, csak hát a színvonal valahol a... Mindegy, a megyében a legnagyobb a drogkereskedelem abban az iskolában. Vagyis volt, már tiszta kamera az egész, de azért semmi pénzért nem járnék oda. :D

taby · http://taby.wordpress.com/ 2007.02.06. 23:16:58

ja és látnád,mennyire vesznek észre az emberek. "szia donát,szia tomi" - hopp ott van egy lány,de ki nem szarja le - "szia peti,szia dáci.." na kb így.. _______________ Válasz: Ott van egy lány, szia Szandi! :) Nem tudom elképzelni rólad, hogy ne a népszerű kategóriába tartozz, nem tudom miért. De vannak nagyszerű barátaid és az jó. :)

BB 2007.02.06. 23:29:56

úristen -.- hát szombathelynek is zuhant az a kevés kis "neve" is ami volt :D hmm _______________ Válasz: Mért, volt Szombathelynek hírneve? És mi, azon kívül, hogy Savaria meg Borostyán út? :D Markusovszky kórház? Berzsenyi Dániel főiskola? Bolyai gyakorló? Nagy Lajos Gimnázium? Kanizsai Dorottya Gimnázium? Premontrei egyházi gimnázium? Smidt múzeum? Savaria múzeum? Iseum? Hallottál már valamelyikről? Csak arról híres, hogy Vas székhelye, és itt nagyon zsúnyán bezsélik a magyart. De hozzánk Zeg is közelebb van pár km-rel, és az sokkal szebb város, meg nem is olyan huzatos. :D
süti beállítások módosítása