Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


A lelkiismeret visszavág

2007.02.13. 23:00 | Goo | 4 komment

Ha többet nem írok, az azért lesz mert meghaltam. Annyira kikészített ez a nap... Sikerült az ECDL, mindenki átment, a fizikám 5 lett, a tanár ráírta, hogy jól dolgoztam, de nem tudom mért, olyan ellenszenvesnek tűnt. Igazából ki lettek osztva a dolgozatok, én meg nem kaptam meg. Jelentkezek, aztán előkeresi, gondolom azért nem volt a többi között, mert én mindig félbehajtom az A4-es lapot, aztán ahogy megfogta a többit, az alatta maradt. Na mindegy, megfogja, megfordítja, erre valami olyasmit izél, hogy milyen puskát írtam a hátuljára, bla-bla, majd „Ja, az a tesztfeladatnak a levezetése, de mért nem a másik oldalra írtad?” Hát mért... Mert a lap viccből kétoldalas, egyébként egyoldalasakat használunk. Azért írtam a másik oldalra, mert a lap egyik fele betelt. Innentől többnyire meg szokás fordítani. (Ez úgy értendő, hogy ugye félbe van hajtva, és akkor a külső felére szoktam írni, belsejébe nem, csak ha nem fér ki minden) Mondom jól van ám, de nagyon kellemetlenül éreztem magam, pedig nagyon boldognak kellett volna lennem, hogy halálra tanultam magam, egyáltalán nem értettem a dolgozat előtt az anyagot és ennyire felkészültem. Meg aztán mikor megtudtuk az ECDL eredményeket, és rájöttem, hogy teljesen elfelejtettem a vizsgakártyámat. Azért el nem süllyedtem szerencsére.

Holnap magyar, nagy feleltetés, semmit sem tudok, a tanár utál. Ráadásul Ady kellene, ami érettségis anyag is. Vajon mennyit fog neki számítani, hogy az óra elején leteszek az asztalára egy szorgalmi házi dolgozatot?

Aztán hazaértem, teljesen kikészültem, persze hogy az érettségi miatt. Először is infófakton kaptunk egy kisebb fejmosást, hogy nem ártana emlékezni az elméletre is, mert érettségin kell. Aztán meg az oktatási minisztérium honlapján kerestem itthon rajzra a műtárgylistát, de egyáltalán nem találtam, a tanár meg hetek óta mondja, hogy szedjem le onnan, neki is onnan van. A vége az lett, hogy nekiálltam a gép előtt szinte bőgni, hogy mindenből meg fogok bukni, sehova sem fognak felvenni.

Azt sem tudom, hogy mért akarok két tantárgyból érettségizni, igazából nem is akarok, rajzból akartam, de mivel jelentkeztem infófaktra is, ezért abból sem ártana, mert a tanár a fejemet szedi. Nekem lelkierő kellene, vagy valami, hogy el tudjam dönteni magam mit akarok. Rájöttem, hogy mehettem volna valami építészeti középiskolába, és akkor lehetne a választott érettségi tárgyam kezdő építészet. Akkor legalább lehetnék mérnök, mindig az szerettem volna lenni, de nem lehetek az, nem vagyok túl jó a reáltárgyakból.

Pedig ez az érettségis cirkuszom szörnyű. Tudom, hogy ez az érettségi csak vicc, hogy úgy van összeállítva, hogy a gyökkettő szakközepesek is meg tudják írni, akik semmit sem csináltak éveken át, de én kikészítem magam. Mi lesz így velem közvetlen a vizsgák előtt, vagy ha esetleg bejutok egy egyetemre, az egyik vizsgaidőszak alatt biztos idegösszeroppanást kapok. Csak kiemelkedő tehetség szeretnék lenni valamiben.

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr98503183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jucee · http://jucee.extra.hu 2007.02.14. 20:06:32

Gé! NEM FOGSZ MEGBUKNI SEMMIBŐL! Nem hiszem el, hogy ennyire önbizalomhiányos vagy.. Ha valamit ennyire akarsz, el fogod érni. Biztos vagyok benne. Nem tudok sajna ezen kívül semmi építőt mondani.. Hát nem is mondok :$ ______________ Válasz: Tudom, hogy nem fogok megbukni, de akkor is, nem csinálhatom azt amit akarok. Igazából egyre inkább rájövök, hogy nem is tudom mit akarok.

... 2007.02.14. 20:29:31

Dettó! Totál így érzek én is! _______________ Válasz: Ha tudnám ki vagy Rejtélyes Idegen! :D

Medi · http://medi.b13.hu 2007.02.14. 21:19:48

Énis így éreztem vizsga előtt hidd el. totális káosz és kétségbeesés... úgyis letisztul minden, higyj nekem. nekem is ezt mondták dehát nemhittem... csak ne pörgesd túl magad úgy ahogy én tettem ;) Annak aztán nem lett jó vége. Mostanra jöttem csak rendbe nagyjából. :S Adyt pedig szeretem. Ha valami kell csak kérdezz mert úgy szugeráltam magam h őt húzzam érettségin, de a mögöttem jövő srác húzta ki és semmit se tudott... hörr. ______________ Válasz: Azért én meg tudom, hogy a te magyartanárod kicsit jobb képességű volt, mint az én mezei akárkim, gondolom akkor tanítani is jobban tudott, de nem tudom lecsillapítani magam, maximum elfelejtem, de azt sem hiszem, majd utólag kíváncsi leszek hogy hogyan látom az egészet.

Szilvi 2007.02.15. 16:54:58

GYÖKKETŐ SZAKKÖZEPESEK?! ______________ Válasz: Semmi olyat nem írtam, nem tudom mért vagy úgy kiakadva. Nem azt írtam, hogy a szakközepesek gyökkettők, hanem hogy a gyökkettő szakközepesek. Lényeges különbség, de ha ennyire nem hiszed, csak vess egy pillantást a helyi szakközépre, ami arra büszke, hogy az ország egyik legfelszereltebb iskolája, de a diákok nem bírnak idegennyelven egy egyszerű alany-állítmány mondatot összerakni, vagy egy másodfokú egyenletet megoldani. Mondjuk lehet, hogy köze van a hatalmas drogfogyasztáshoz, nem tudom, igazából nem is érdekel.
süti beállítások módosítása