Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Foreverwood

2007.02.15. 21:34 | Goo | 4 komment

Nem hiszem el, hogy vége van, hogy így lett vége! A mai részt végigbőgtem, nem akarom, hogy ennyivel fejeződjön be, soha nem fogok több WB vagy CW sorozatnak nekiállni, utálom őket, hogy lehet levenni egy ilyen tökéletes műsort? Tökéletes, van történése is, és nem olyan semmiről szóló akármi, mint s 7. mennyország. Imádom, és a 4. évad még mindig nincs meg, mert nincs elég hely a gépemen letölteni, még mindig nem kaptam meg a beígért üres DVD-ket. Ha nem lesznek meg a hétvégén, vér fog folyni, egy csomó letöltenivalóm van. És olyan bőrkabátot szeretnék, mint ami Ephramnak van, hol lehet beszerezni? Azt hiszem nyári elfoglaltságként végignézem a teljes sorozatot angolul, legalább kiélem a fanatizmusomat, kivéve, ha arra ezt a sorozatot is elfelejtem, bár a That's Life-ról a mai napig nem mondtam le, csak épp sehol sem lelem fel, de Foreverwood! Nem tetszett a magyar címe, Everwood örökké, azért ciki ez a fantázia, és az imdb szerint az Everwood miért 2002-????, ha egyszer már lassan egy éve nincs új rész? Jut eszembe van egy másik sorozat, amiből szintén lassan egy éve nincs új rész, Charmednek hívják, utálom a WB-t. Amúgy BB-nek üzenem, hogy hogyha leveszik mindennapi sorozatról a House-t, és lesz hely a gépemen, feltétlen belenézek a QAF-ba, aztán meglátjuk mi lesz. A vak is ezt mondta, mégsem látta meg. Aztán ott van a Lizzi McGuire is,. Aminek megnéztem olyan 4-5 részét, azóta egyet sem, pedig nem volt rossz, csak egyre inkább ellytásodok, és átcsapnak a fejem felett a hullámok, ma leültem, és megnéztem 3 órányi lemaradást, egy Everwoodot és 2 4400-at, plusz a mai Everwoodot és Charmedot, így elment minden időm, de magam utolértem. Ezek a sorozatok mért nem jönnek ki Magyarországon DVD-n? Akkor lenne mit kérnem. Vagy nem, mert hogy örültem, hogy Született Feleségek DVD, de azóta sem láttam még a boltban sem. Visszatérve az Everwoodra, ha esik, ha szakad, egyszer ebben az életben megszerzem az eredeti DVD-t, nem volt másik sorozatom, aminek három (!) utolsó részén is elbőgtem volna magam. Foreverwood!

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr64503185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BB 2007.02.16. 15:39:22

hát igen elég összecsapott volt az Everwood vége. Bár arra nemjöttem rá hogy Eprah haverja (nemtomhogyhivják) meg a szemüveges csaj most megint összejönnek vagy csak maradtak barátok ? :D mert ugye a csaj elvileg abba a suliba megy ahova a csávó :D na mindegy... a QAF-ot viszont melegen ajánlom xD és ma House....úristen fel kell vennem videjóra mert nem fogom tudni nézni ______________ Válasz: Én nem várom a House-t, Everwoodot akarok. :cry: Azért volt olyan lezáratlan, mert ez nem sorozatzáró rész volt, csak évadzáró, az utolsó pillanatban mondta le a WC az 5. évadot, egészen addig úgy reklámozta, hogy lesz. Például a hivatalos oldalukon is anno.

Yellow Ro$e · http://amszterdam.blogdreams.com 2007.02.16. 19:21:28

Szia! Huh Dávid megadta blogod címéd, totál nem tudtam/elfelejtettem/hasonló... Nagyon jó, nagyon tuti. Jó ez a wordpress! :D House a jó, Everwoodot csak párrészig néztem de utána néhányszor rákapcsoltam ha ráértem... nem volt rossz. Viszont én vártam House-t :D És sok sikert továbbra is a bloghoz :D ______________ Válasz: Hát én meg egyre inkább megingok a freeblog felé, de azért kitartok. :) Ma néztem a House-t és nem tetszett, nem ilyenre emlékeztem, ugye a későbbi részek sokkal viccesebbek?

BB 2007.02.16. 20:26:44

ja hát igen úgy már más :? hát akkor esély sincs a folytatásra?..mert végülis 7th heaven-re is aztmondták, hogy 10évad és kész (meg már eztmondták a 9.nél is...mindegy :D) de a 10.nél már tényleg aszonták hogy vége aztán csináltak egy 11. évadot is....mondjuk az más kérdés h azt nem kellett volna...mindegy a lényeg hogy azt a rajongók hozták össze...végülis.... _______________ Válasz: A 7th Heaven egy kupac haddneírjamle. De biztosra veszem, hogy az megy az Everwood helyett, mint ahogy a Charmed helyett a Supernatural fut. Meg még nem is láttam rá példát, hogy két évad között egy év kimaradt volna, bár lehet hogy volt már ilyet. Ostromoljuk meg a CW-t!

Jucee 2007.02.16. 22:36:30

Az Everwoodos dolgokat akár én is írhattam volna. Pont úgy érzek.. Everwood DVD-t ide MOST!! És Everwood Mindörökké. ez kábé akkora kaki, mint a Heroes-ból a Hősök. Fantáziát ide.. _______________ Válasz: A gond az, hogy a köcsögék még Amerikában is csak a legelső évadot jelentették meg DVD-n, és évek óta semmi. Ez egy rossz, rossz világ, milyen szemetek futnak a tv-ben, a minőséget meg folyton megalázzák.
süti beállítások módosítása