Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Gergő vagyok

2007.02.20. 23:30 | Goo | 8 komment

Ma elmaradt a bioszunk. Volt helyette védőnői előadás. Meg utána osztályfőnökin még egy. Hogy hogy utálom ezeket, ez most az önbizalom-fejlesztési anyámkínja volt, komolyan mondom, ezeket már annyiszor végighallgattam, hogy lassan már én is megtarthatnám ezeket az antidrog meg noalkohol és egyéb finomságokat, úgyis mindegy ki van bent, a diákoknak akkor is jobb dolguk van, mint hülye előadásra figyelni, amit egyébként nagyon jól tudnak. Például ott a házimásolás tevékenysége, ami hatalmas hagyomány, már a középkorban is megfigyelhettük, akkor kódexmásolásként.

Most az általános iskolás védőnő jött be, mert a miénknek nem olyan régen autóbalesete volt, és most kórházban fekszik. Ajánlom neki, hogy gyorsan gyógyuljon meg, mert ha tényleg ki kell még bírnom ezzel a csajjal 6-7 órát, akkor szólhatnak majd arról is a kiselőadások, hogy milyen jól levezettem a feszültséget egy kisbaltával egy idegesítő nőszemélyen, és ehhez mekkora önbizalom kellett.

Ki tudja két szóval (egy pozitív és egy negatív tulajdonság) jellemezni magát? Az én véleményem: Gergő vagyok. A Gergő a negatívum, lehetne sokkal emberibb nevem is, amit esetleg le is lehet írni olyan helyen, ahol az ASCII kódtábla nem megy luxusszámba. A vagyok meg a pozitívum, tök jó dolog létezni, ez a lehető legpozitívabb tulajdonságom.

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr50503197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BB 2007.02.21. 17:33:22

na ilyet énis tudok "Miért élek" a miért az a pozitív, mert ha már érdekel a dolgok oka az jó. az élek a negatív, mert nem tudom MIÉRT?KIÉRT? _______________ Válasz: Azért élsz, hogy fenomenálisnál fenomenálisabb kommenteket írhass a mások és az én blogomba. :)

taby · http://taby.wordpress.com/ 2007.02.21. 21:19:05

ejj,de filozofikusak vagyunk. amúgy érdekes ez az dolog. vagyunk. de kik vagyunk? _______________ Válasz: Semmiképp sem tucatemberek, akiket fel lehetne címkézni pár tulajdonság alapján. :?

BB 2007.02.21. 22:43:50

Hát nemtudom...én inkább VALAKIÉRT akarok élni meg hogy az a VALAKI, ÉRTEM éljen.....lehet hogy ez nagy kérés vagy nemtudom, de mindenesetre kilátástalannak látszik ez az egész :( _______________ Válasz: Nem kell ilyen tragikusan felfogni az életet... Persze sok mindenre jó egy férj, főleg ha jó biztosítása van, meg minden, de élvezd ki amíg független vagy, aggódni ráérsz 38 és 40 között. :)

BB 2007.02.21. 23:06:19

hát csak már elég régóta független vagyok úgymond és már vágyom egy kis nemfüggetlenségre úgymond....egy emberre...egy valaire aki szeret és akit szerethetek....azért, ez is fontos _______________ Válasz: De a szerelem mindig akkor jön, mikor a legkevésbé számítasz rá. Én is évek ota nem várom, úgy tűnik a szívem legmélyének más a véleménye, mert csak nem jön senki. De "majd jőni kell, majd jőni fog egy jobb kor...."

BB 2007.02.21. 23:22:12

hát épp ezaz hogy a szíve legmélyén mindenki vágyik valakire....hát nemtudom azért az se jó ha totál arra állítomrá magam hogy úgysejön, úgyhogy kell hogy reméljek...és ez a két dolog viaskodik bennem a remény és a reménytelenség. _______________ Válasz: Már megint a kettősség, hjaj, látod ez a mi legnagyobb gondunk, hogy nem tartozunk a mai átlag, agymosott idióták közé. Akkor biztos minden egy csapásra megoldódna.

Medi · http://medi.b13.hu 2007.02.22. 11:56:08

szeretem a filozófikusságos megközelítést. azért ha valaki megfejti saját magát és azt hogy ki ő... Nos minden elismerésem. :) _______________ Válasz: Ez lehetetlen, hiszen többnyire magunkat ismerjük legkevésbé. :)

taby · http://taby.wordpress.com/ 2007.02.22. 13:39:17

de a tucatemberek azt hiszik magukkal,hogy teljesen eredeti személyiségek. mi van ha akkor mi is tucatok vagyunk csak nem vesszük észre?? ______________ Válasz: Én biztos nem vagyok tucatember, sőt, mert világéletemben a kirekesztettek közé tartoztam, ez pont a tucatság ellen van kitalálva. :D

Medi · http://medi.b13.hu 2007.02.23. 14:05:00

nalátod Goo pont ezért írtam :) _______________ Válasz: Megpróbáljuk egymást csőbe húzni? :mrgreen:
süti beállítások módosítása