Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Telefon vagy nem telefon

2007.03.03. 22:30 | Goo | 4 komment

Mit kellene tennem? A húgom kapott egy telefont, de nem olyat, mint amilyet szeretett volna, mert azt mondták, hogy többé nincs forgalomban. Aztán hirtelen megint forgalomban lett, és most kell neki. Még nincs egy hónapja, hogy megkapta az új telefonját, de természetesen ha új telefon kell neki, akkor ugrani kell. A gond az, hogy a felelősség az én nyakamba van megint varrva, ugyanis csak akkor kap új telefont, ha a telefonját elfogadom, de mint ilyen meg olyan ajándékot, ergo nem járna nekem semmi húsvétra, csak a húgomtól örökölnék egy telefont. Néha úgy érzem, hogy a bunkóság tetőfokát művelik velem, ha elfogadom, akkor használhatom a telefont, amit a húgom választott magának és tulajdonképpen leselejtezett, ha meg elutasítom, akkor én leszek a gonosz, hogy nem kaphatja meg a telefont, amit akar. Komolyan mondom, adja el a telefont én meg inkább kifizetem a különbözetet, de ne akarja már rám sózni a használt cuccát! Én használom a telefonom már több, mint három éve és nincs gondom vele, igaz, hogy néha szidom, egyszer törölte a teljes telefonkönyvet, de még egyszer sem fagyott le és lehet vele telefonálni meg SMS-t küldeni. Nekem nem kell idióta Nokia, ami dupla kijelzős, kinyithatós, kamerás, infrás meg minden ilyen hülyeséggel felszerelt, imádom az én ősöreg Siemensemet, ami a legelső volt a színes kijelzős telefonok között. Nekem nem kell hűdefasza Nokia 6103, bőven elég a Siemens M55.

Azt hiszem visszadobom, nem fogom másnak a levetett ruháit hordani, van bennem ennyi méltóság, hogy inkább járok büszkén az én őskövületemmel, ha pedig le akarom cserélni, lecserélem, de nem használtra, meg olyanra, amit más választott, hanem olyanra, ami a saját ízlésemet tükrözi, nem kinyitható, fiatalos, sportos, ütésálló és ennyi, nem kell más. Fényképezéshez úgyis ismerjük a fényképezőgépet.

De ez a telefon mizéria amúgy is nagy kívánnivalót hagy maga után. Annak idején nyolcadikos koromban halálra kellett nyafognom magam egy telefonért, mert annyira kellett nekem. Nagy kegyesen megkaptam karácsonyra, de úgy, hogy még a boltba sem mehettem el megnézni vagy valami. A mai napig nem tudom, hogy mi a kedvezményes időszak, mert állítólag Domino Basic csomagban vagyok, és ott két vagy három kedvezményes csomag közül lehet választani. Azóta egy szavam nem volt a telefonomra.

Aztán hallgattam a húgomat, aki hatodikos korában már a kezébe kapta apám régi telefonját, egy tényleg nagyon régi Nokiát, azt korábban én is használtam egy hónapot, szuper telefon volt, az aksija akár másfél hétig bírta, bár csak 10 SMS tárolására volt képes. Hatodikos kora óta szinte minden nap végighallgathattam a cirkuszt, hogy milyen szar telefonja van, milyen ciki neki, így meg úgy, nem is meri használni nyilvános helyen. Persze az is közbejátszott, hogy a telefon tönkrement, valamiért egy nap alatt lemerült az aksi, meg aztán ki is lazult, és folyton kikapcsolt. Én inkább okolom őt érte, az a telefon két embernél vagy öt évig jól működött, mért pont nála ment tönkre? Biztos nem azért, mert a táskáját dobálgatta. Aztán nyolcadikos lett, eljött a karácsony, kijelentette, hogy neki nem kell telefon még, inkább születésnapjára január közepén, hogy akkor már a saját nevén lehessen a telefon. Így is lett, csak épp a boltban már nem volt a kívánt típus, így választhatott másikat. A történetet innen már elmondtam. Azt hiszem a legnagyobb nyugalommal kijelenthetem, hogy nem érdekel mit csinál a telefonjával, de engem hagyjon békén, mert a végén egyszerűen fogom és a földhöz vagdosom a telefonját, mindegy hogy melyik is lesz az.

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr45503214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

taby · http://taby.wordpress.com/ 2007.03.04. 12:07:31

hát megértem,hogy kiakadtál. nekem szerecsére nincsen (igazi) tesóm. de nem azér,nem úgy szokott lenni,hogy a kisebb örökli a nagyobb cuccait? amúgy engem se tudnak érdekelni a telefonok. tökjól megvagyok az enyémmel,alig használom :D amúgymeg reagálva az én blogomba írt kommentedre: pssszt,mer a srácok is olvassák!:D és nem vicces,én teljesen belezavarodtam a dolgokba. lehet ebbe fogok beleőrülni xD najó,azér nem. de akkoris szívás..és ma csinálok képeket a hajamról,csak a te kedvedért;] _______________ Válasz: Általában így van az örökösödési rend, de ha rólam van szó, minden megfordul. :roll: Oké, értem, nem mondom, írom többé. :D De ha gondolod, nyugodtan töröld, nem sértődöm meg. :) Nem lett kép, legalább is nincs a blogodban. *követel*

BB 2007.03.04. 13:37:43

hát tulajdonképpen igazad van, hogy nem akarod elfogadni a hugod telóját, mármint igy hogy rád akarják erőltetni. de azért azt hozzá kell tennem hogy én szeretem a nokiát és nokia párti vagyok és nekem is nokiám van. husszú évekig volt nokia 3510i-m (vagy 3-4évig) amivel nem volt semmi baj , számtalanszor leejtettem de nem lett semmi baja, fikáztak is miatta mert ilyen őskövület telóm volt de nem érdekelt mert én szerettem. aztán kaptam karácsonyra egy másik telót (nem nem nyafogtam ki)...ezis noki (6070 asszem) nade tökmindegy...igaz ez kicsit modernebb, de én nemnagyon használom az infrás részét meg a videó meg a fotózós részét(jó amikor megkaptam akkor eljátszogattam vele de amúgy nincs rajta semmi nagy kunszt és különben is ha fotózni akarok akkor arra ott van a fotógépem ami sokkal jobb képet csinál) nem azért nemutálom ezt a mostanit mert megszerettem mert azért pofás kis teló meg van rajta snake ami a másikon nem volt (és ez a kedvenc játékom :D) csak az a bibi hogy a játékhangot nem lehet levenni róla :? legalábbis én nem találtam még meg.... a régi telómért azért fájt a szívem amikor eladtuk :( de ezt az új telót nem használom sokkal több mindenre mint a régit...ezzel is ugyan úgy sms-ezek (telefonálni nemnagyon szoktam rajta ezen sem meg a régin sem) meg ezen használom néha a snake-t és ennyi. ja meg ennek kb annyi előnye van hogy pár grammal könnyebb és kisebb helyen is elfér de aztán itt tényleg vége. szeretem eztis meg szerettem a másikat is és akkor sem lett volna baj ha nem kapok újat :) meg igaz ami igaz....a régebbi gyártmányú telefonok sokkal tovább birják mint az újak.... _______________ Válasz: Nem azzal van gondom, hogy Nokia, hanem hogy kapsz egy telefont, de nem választhatod ki, hogy milyen legyen, mert a húgod már kiválasztotta, csak épp nem kell neki, mert újat szeretne. De szép, hosszú komment, majdnem hosszabb, mint maga a bejegyzésem. A kígyós játékot én is imádom, mikor először vettem a kezembe azt a telefont, egyből azt kerestem, és kiderült, hogy nincs is rajta. Még egy mínuszpont. De már tudják, hogy nem kell nekem, gondolom most a gonosz vagyok. :twisted:

BB 2007.03.05. 13:18:45

nem vagy gonosz régebben anyám is ajánlgatta nekem a telefonját a nokia mittoménhanyast, hogy tökjö meg minden meg kicsi....ja olyan kicsi hogy a gombokat is max a körmöm hegyével tudnám nyomkodni....na éni mondtam arra hogy köszönöm nem. ha meg ilyenen megsértődnek akkor az az ő bajuk, szerintem ők se fogadnának el bármit szerintem, akkor te miért tennéd? ja igen kicsit hosszúra sikeredet a komment boccs :D...ha egyszer belelendülök.... :) _______________ Válasz: Nem baj, csak még életemben nem láttam ilyen hosszú választ egy blolgbejegyzésre. :D Igazából nem ilyen sértődékenyek, csak érzem ezt a nem tudom leírni mit. :D Szóval mintha meg lennének sértődve, de nem mondják ki. Mindegy.

BB 2007.03.05. 19:58:51

ő bajuk :D a lényeg hogy neked van igazad :D ______________ Válasz: Oké, nekem biztos, hogy az a lényeg. :D
süti beállítások módosítása