Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Aggasztó helyzet

2007.03.06. 20:30 | Goo | 8 komment

Hogy rohadna meg az az átkozott kibeb*szott tv2 úgy ahogy van, mi a francnak kell az emberek idejét elcs*szni, mit képzelnek magukról? Követelem a dél-amerikai szappanoperákat a délutánokra, és punktum, így egyszerűen szörnyű a műsorkínálat! Vegyük a legelejéről, szeptembertől: Nézem a Charmedot, a nyolcadik évadot, nagyon boldog vagyok. Aztán kezdik az Everwoodot egy szerdai napon, amikor természetesen nem vagyok otthon, de a videókazetta 1.0 mindent megoldott. Telnek-múlnak a hetek, hónapok, az Everwood lassan végére ér. A Charmed ismétését beteszik közvetlenül az Everwood elé. Beteszik egy másik kedvenc sorozatomat is, a House MD-t az Everwood helyére, amiből persze egyetlen részt sem hagyhatok ki. Aztán várom, hogy vége legyen a House-nak, hogy az ember fia tudja iskolai kötelezettségeit teljesíteni (tanulni meg egyéb mazochista dolgokat végbevinni, mint például házi írás), de nem, keresztül húzzák az ember számításait, hogy beteszik a Desperate Housewives ismétlését. Még két hónap a délutáni életemből, egyáltalán nem tudom, hogy mi lesz így, de az eredmény egyértelműen az éjszaki életem és a tanulás rovására megy. Éjszakai élet alatt tessék alvást érteni, másra nincs időm. Vagy szimplán nem kívánom az orrotokra kötni, de ez egyébként is a saját ügyem.
A tv2 meg monnyonle!

Láv túrórudi, ötöst kaptam fizikából, röpdoga szabályokból, ha a másik csoportban lettem volna, nem lett volna meg a négyes sem, szóval most hepi. :D

Nekiálltam tölteni Lyta töltős oldaláról és uff, amennyi idő alatt minden mánia-sorozatom leérne, simán megtanulnék angolul, hogy a torrenten letöltött dolgoknak értsem a szövegét. De például leszek olyan brutális, és pénzt spórolok pár megjelent DVD-re, (Desperate Housewives) és a pletykák szerint idén végre az X-akták is kijön, azt meg kell venni. :D Bár a DH megjelenése előtt is tűkön ültem, hogy jaj, megjelenik, már vagy egy éve megjelent, de még a dobozát sem láttam. Aggasztó helyzet. ^_^ Ez érvényes a tv2 műsorpolitikájára is.

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr2503228

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: www.mediline.ba 2018.09.18. 16:39:11

Trükkös árubemutatók, avagy hogyan szedik rá az időseket! - trükkös árubemutatók

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dawe · http://www.enrai.extra.hu 2007.03.06. 21:41:58

Én is ötöst kaptam fizikából, 51 pont lett a témazáróm, és 50 felett ötös. Igazából 49 pontom lett, csak a tanár elszámolta. Ráadásul a tz két jegynek számít :D És igen, túrórudi láv ______________ Válasz: De rég írtam már pontozós dogát fizikából vagy matekból! Nálunk úgy van, hogy van öt feladat, és ahánynak jó a levezetése és a végeredménye, annyi. :D

BB 2007.03.06. 22:53:45

x-akták rulz house rulz túrórudi rulz \o.O/ ______________ Válasz: Nem is tudtam hogy X-akták rajongó vagy. :D

Medi · http://medi.b13.hu 2007.03.07. 13:04:31

láv túrórudi tú. láv késalatt. lávlávláv evriting ^^ _______________ Válasz: Láv Medi! :D

BB 2007.03.07. 15:28:11

jaja késaéatt isd LÁÁÁÁV _______________ Válasz: BB is láv! :D

BB 2007.03.07. 15:31:52

te ez nem küldte el a fél hsz-emet...deszar... szal igen szerettem az x-aktákat is _______________ Válasz: Szokás mondani, hogy az informatika nem hülye, azt csinálja, amit mondanak neki. Csak épp aki kezeli... :twisted: Igen, nagy láv az X-aktáknak! :D

Lyta 2007.03.07. 20:40:11

Nem is ám az én oldalam!:-)) Én "csak" találtam":-) Én most Büfit és csillagkaput szedek felváltva! És ma ettem két óriás pöttyöst! *gonoszul vigyorgó smiley* _______________ Válasz: Büfi a vámpírvadász? De a te oldalad, mert mindig mondod, hogy a "letöltős oldalamon" és már állandósult bennem ez a szerkezet. 8) Ez a smiley? :twisted:

BB 2007.03.08. 14:57:52

vagy a blogoldal a hülye xD _______________ Válasz: Igen, direkt szívat téged. :twisted:

Jucee · http://coldnose.13wings.net 2007.03.10. 19:07:10

Hihi, terjesszétek az igét: Túró rudi mindenk felett :D Hogy a barátnőmet idézzem: én már nem függő vagyok, mert az nem elég kifejező. Én TR szimbióta vagyok xD A trévé2 elmehet a haddnemondjamhova.. Te meg rá se ránts ;) Így leaglább gyúrsz felnőttkorodra, ahol szintén nem fogsz majd tudni/akarni aludni ;) ______________ Válasz: De szeretek aludni! Nem lehetne kifejleszteni egy túrórudi-alvást vagy koffeines túrórudit vagy ilyesmit, hogy megérje lemondani a tanulásról? :D
süti beállítások módosítása