Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Utópéntek

2007.03.10. 23:30 | Goo | 3 komment

Hát ez a nap, kész. Persze mi vagyunk a hibásak, mert a tanárnak két óra volt kijavítani a németdolgozatokat, és biztos nagyon nehéz lehetett megtenni több, mint két hét alatt. Főleg, hogy véletlen sem tartozik bele a munkaköri leírásába, de olyan mindegy. :D A végeredmény egy szép, piros hármas a passzívból, és nagyon jó, csak három négyes lett, ötös nuku. :D

Tüntetés, síkciki. Benne voltam a tévében! No most nem személyesen, egy voltam a tömegben.

Aztán megint egy kis családi veszekedés, a hülye német miatt, mert valaki megint jobban tudja mi kell nekem, főleg hogy ők sem beszélnek németül, de nekem bazinagy szükségem lesz rá.

Hazajöttem és bezuhantam az ágyba, olyan, mintha péntek lenne, pedig nem. Majd felkeltem és hulla fáradtan nach Szombathely fahren és este haza. Hulla vagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr98503234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szilvi 2007.03.11. 16:59:39

Jujj, de tetszik ez a dizájn ^^ De milyen tüntetés? Le vagyok maradva. :S ______________ Válasz: Jó, hogy szólsz, elfelejtettem megemlíteni, a maiba beírom. :D Szemétégető ellenes tűntetés. link

Jucee · http://coldnose.13wings.net 2007.03.11. 17:21:48

Tényleg nagyon szép :D A passzív meg hülyeség (mondju knem olyan nagyon nehéz, de befogtam). Miért kell mindent személyteleníteniük a hülye németeknek? .. _______________ Válasz: A passzív a legtöbb nyelvben van használva, csak hogy passzívkodjak, de angolban milliárdszor egyszerűbb, csak egy létigével több és a főige harmadik alakban van. De a hülye némettel teljes mértékben egyetértek! :D

taby · http://taby.wordpress.com/ 2007.03.11. 20:14:19

nah, dizájnváltás. verinájsz;] német fújj. és én is fáradt vagyok. annyira h nem bírok írni egy értelmes kommentet..:$ ______________ Válasz: Meguntam a régit. :D Ugye hogy nem jó az egy napos hétvége? :D
süti beállítások módosítása