Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Utó-utópéntek :)

2007.03.11. 21:00 | Goo | 4 komment

Kifelejtettem a tegnapi bejegyzésemből azokat a dolgokat, amiket a legfontosabbnak tartottam: új dizájn és akiknek időközben megváltozott a bloguknak a címe, cseréltem (Taby, Rose, Dawe, Jucee). A dizájn azért lett ez, mert sajt, nem találom tökéletesnek, de most jobban tetszik, mint az előző, azt már kicsit untam. Belejavítgatnék, de ugye itt csak sablonok vannak, amíg nem perkálok le 10 dollárt, de azt meg nem tudok, pedig lehet megérné. Mindegy, majd ha híres leszek, csinálok saját honlapot és oda költöztetem a blogomat. :D
Ebben a sablonban az nem tetszik, hogy a naptár nem húzza ki a mai napot, csak a bejegyzéses és nem bejegyzéses napok között tesz különbséget és ennyi. De a többi rész jó, tetszik.

Ma sem váltottam meg a világok, igazából semmit sem csináltam, csak megalkottam a digitális ellenőrzőm, ami átlagokat számol, meg kiszámítja hányasokat érdemelek, így könnyebben átlátom, nem kell számológépeznem. Nagyon szép lett, meg legalább gyakoroltam kicsit a táblázatkezelőt, bár hivatalosan már az ECDL vizsgám is megvan belőle. Nagyon szép, színes és átlátható lett, csak épp a jegyek hiányoznak belőle, több tantárgyból sejtéseim sincsenek milyen jegyeim lehetnek, mert sosem írok be semmit az ellenőrzőmbe. Az utolsó jegyek szeptemberiek benne. Na jó, nem is félévkor beírtam párat, amit fejből tudtam, hogy hogyha a tanár esetleg kinyitná ott, ne kapjon szívinfarktust én meg ne kapjak intőt, de utoljára tényleg szeptemberben írogattam.

Aztán leszedtem a 4400 elmulasztott részét, így már csak egy résszel vagyok lemaradva, de az már megvan a DVD-felvevőn. Majd szerdán megnézem, ha lesz rá időm.
A másik cselekedetem, hogy kitakarítottam a fórumon a privát fiókomat, szépen elmentegettem és töröltem az üzeneteimet, mert féltem, hogy esetleg olyanoknak is nyoma vész a süllyesztőben, amiket nem akarok. Most van kemény 5 bejövőm (Abból 4 Lyta, egy jelenleg folytatott beszélgetés és egy saját magamtól, mert egoista vagyok) Találtam ősöreg, 2005-ös levelezéseket valami Tunce nevű felhasználóval, aki az első „zaklatóim” között volt. A privik akkor estek be, mikor valahol elszóltam magam, hogy megyek Amerikába, aztán kérdezte, hogy megyek-e Hálivúdba is, mert majd csináljak képeket arról a feliratról ott a hegyoldalban. Aztán válaszolgattam meg minden, de később füstbe ment a terv, de lett Ámérikábó' Egyiptom, azt meg már mindenki tudja.

Medikém, napok óta hajtalak, illetve várom, hogy felgyere msn-re, de csak nem jössz. Fenn áll az eshetősége, hogy letiltottál vagy egyáltalán fel sem jössz, esetleg töröltél vagy új címed lett, nem tudom.

Majd írok egy bejegyzést arról a szemétégetőről mag a nagy, büdös helyzetről, mert több ember is érdeklődött utána.

Big kvescsön: Normális az, ha az ember izraeli reklámot néz, és kifejezetten tetszik neki, sőt, be is szerzi azt?

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr62503236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Medi · http://medi.b13.hu 2007.03.12. 11:10:28

"milyen jegyeket érdemlek" :D hehehe... nem tiltottalak, nem töröltelek, de akkor felmegyek msnre és megosztom veled féltett titkaimat. mit akartam még... valami Tunce? :D drága egyetlen szivecskémet ne valamizzed :D hihihiehehe. Normális az izraeli reklám. Már csak azért is mert erőszakosan tudom h mi a NEM normális..., és abba nem tartozik bele ez. :D _______________ Válasz: Na jó, nem érdemlek, hanem hogy mire állok. Muszáj kiforgatni az ember szavait? XD Vártalak, vártalak, fél nap végigrejtőzködtem, de ma sem láttalak fent. Na nem baj, majd biztos ráérsz a négy napos hétvégén. :)

Dawe · http://www.enrai.extra.hu 2007.03.12. 15:00:57

Eeh? Kicserélted a blogom címét? Akkor össze kell kapnom magam, és befejeznem normálisan (bár úgy kb. 2 látogatója lesz, abból az egyik én, a másikba meg mindenki képzelje bele magát, ha esetleg látogatná, így nem sértek meg senkit, és nem is esek túlzásokba^^) _______________ Válasz: Gondok vannak a kalkulátorodban, már így is volt két látogatód, aki kommentelt, plusz én is, mert láttam a nyomaikat, álzó legalább négyen voltak ott eddig. :D

taby · http://taby.wordpress.com/ 2007.03.12. 15:36:17

hasonlo a helyzet az en ellenorzommel is:] ohh es kosz a linkcseret;] majd lehet en is csinalok illen blogos reszt. bar aki engem olvas,az foleg teged,szal mindenki megtalal mindenkit ha ugy van.:D _______________ Válasz: De az csak egy ellenőrző, semmire sem jó. :D Én már szokásból is csináltam blogos részt, de szinte mindenkit kipakoltam, akit olvasok és eléggé közel áll hozzám.

Dawe (számteken) 2007.03.13. 07:33:02

Ez milyen már? A gép megjegyezte, hogy én most Dawe (számteken) vagyok :D Tényleg elszámítottam magam, köszönöm tabynak a kommentet :D Délután tényleg be kell fejeznem XD _______________ Válasz: Jé, ma már van rendes bejegyzés! Kő' menie kommentelni! :D
süti beállítások módosítása