Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Murphy megszívat

2007.03.23. 23:00 | Goo | 1 komment

Túl kicsi a világ, de tényleg. De annyira nagyon, hogy egy városban egy ismerősöm van, de ha egy másik ismerősöm be akar mutatni valakit, akkor biztos az az ember lesz, akit már ismerek. Murphy megszívat.

Kicsit érdekesen érzem magam, anyám két napig húzott azzal, hogy nem kellett volna a kocsitól az iskoláig ernyő nélkül mennem, és nem lettem volna beteg. Mára már apám és anyám is beteg, úgy tűnik ők is ernyő nélkül jártak. Ezt említettem nekik is, de anyám nem tartja valószínűnek a fertőző felfázást. Vajh mért nem? ^^ Az egészben az zavar a legjobban, hogy megmondta, hogy járok iskolába és pont, mert direkt sétafikáltam ernyő nélkül. Ja, csak semmi bajom sem lett attól. De azért én már túl vagyok nagyjából az egészen, és nézem, ahogy ők fogják a hasukat. (Wehehe)

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr68503261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jucee · http://coldnose.13wings.net 2007.03.31. 16:49:48

Én akárhányszor rosszat mondok valakire, az mindig szembejön. Múltkor épp anyámról voltam fantörpikus véleménnyel, erre hívott telefonon... És persze egy betűt mindig rosszu lírok Notepadban, erre nem működik az egész HTML-kód :( _______________ Válasz: Igen, egy betű általában elég, vagy lemarad egy tag, aztán olyan hülyeség lesz az egész oldal, hogy kész. :D
süti beállítások módosítása