Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Egy nem reprezentatív felmérés

2007.05.29. 22:00 | Goo | 7 komment

Szóval lenne egy kérdésem a kedves visszatért olvasóimtól. :)
Hogy tudtátok meg, hogy újra írok?

a) rendszeresen feljártam

b) hát a pletyka útján. Mer' á Gázsi monta (Gázsi := valaki a fórumról vagy akárhonnan, aki már tudta hogy újból írok)

c) észrevettem, hogy a fórumban említést tettél róla

Szóval ennyi lenne a kérdésem. :D

Amúgy izésen vagyok, a jövő hét nagyon zsúfolt lesz, címszavakban: angoldoga, németdoga, töridoga, matekdoga, fizikadoga, biosz feleltetés, angol feleltetés. Ja, a holnap kikapandó magyar fogalmazásomon áll vagy bukik az év végi jegyem. Aki nem tudná, jelenleg minden 4-es miatt teljes mértékben kiakadok, mert képes vagyok a 4-eseket az ember tragédiájaként felfogni. Az elméletem szerint: Ha 4-est kapok, nagyobb az esélye, hogy év végén 4-es legyek, ami miatt két pontot is veszíthetek a továbbtanulási pontszámból, ami miatt lehet hogy nem vesznek fel semmi jó egyetemre, így az egész életem csődtömeg lesz. Sokan próbálták magyarázni, hogy ez egyáltalán nem így van, de nem hiszek nekik, mert mindenki azt akarja, hogy minél gyengébb legyek, hogy megkaparintsák a helyemet az egyetemen. Ugye hogy milyen szörnyű vagyok? Ezért még osztálykirándulásra is törikönyvvel megyek, és azt fogok tanulni a Balaton partján ülve, mert én igenis 5-ös leszek töriből év végén. (nem mintha nem arra állnék, de akkor is most ilyen állapotban vagyok) Szumma szummárum az egész világ ellenem van, én meg szépen 40 évesen majd szívinfarktust kapok a sok stressz miatti magas vérnyomástól. De addig még van 23 évem stresszelni. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr81503279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dortimcsi 2007.05.30. 10:41:30

Hát azt hiszem én is a köz része vagyok;)…ezért egy kicsit kutathatsz bennem:) Szóval jelen esetben a helyes válasz: a) b) és c) Hogy ez hogy lehetséges??rendszeresen néztem az oldalad.Ez kb. a 2-3 naponként jelentette az elmúlt időben(amíg rendszeresen írtál,addig minden nap)….szóval így kilőve az a) megoldás b) mert a forumon láttam hogy valaki írta hogy olvasott téged.Szóval á Gázsitól is tudom:) c) mert az is észrevettem hogy te is megemlítetted a forumon:) Remélem kielégítő választ nyújtottam:) _______________ Válasz: Teljesen kielégültem a válaszodtól. :D

Dawe 2007.05.30. 15:20:43

a, fórumra mostanában nem nagyon járok fel… _______________ Válasz: Ja, te á Gázsivál msneztél, ugye? Juc volt az, ha mindent jól gondolatolvasok. :D

Dawe 2007.05.31. 21:24:05

Oké, akkor hagyom, hogy önbizalomhiányod legyen, úgyhogy igen, a Gázsivál msneztem, mégha nem is igaz -.- _______________ Válasz: Pedig azt hittem mindenkinek elhintette a morzsákat. :) Szóval te is magadtól tévedtél fel. Szép teljesítmény. :D

Szilvi 2007.06.03. 17:39:55

Én eleinte mindennap nézegettem, aztán csak párnaponta, mikor észrevettem, hogy nem írsz. Most meg Erdély után itt várt egy nagy rakás bejegyzés. ________________ Válasz: Jaj, el akarom olvasni az Erdélyes blogbejegyzésed, de azt hiszem jövő hétvégére marad, mert ez a hét nagyon zsúfolt lesz. :) Addig is remélem jól érezted magad. :D

Jucee · http://coldnose.13wings.net 2007.06.04. 23:12:52

Most én vagyok a gázsi? xD Szégyellem magam, hogy nem voltam itt régóta, de a mai napnak mán úgyis mind1. Előzőt inkább nem kommentálnám, ide meg már elfelejtettem a válaszokat és lusta vagyok visszagörgetni. A kommentem lényege: _______________ Válasz: Ó, nem baj hogy nem voltál, hiszen most vagy. :D

Jucee · http://coldnose.13wings.net 2007.06.05. 15:34:47

Bocsi, de nem küldte el ez az izé a végét Szóval a kommentem lényege az lett volna, hogy: _______________ Válasz: Ha taget szeretnél használni, tegyél re róla (ilyenkor is frissít mindig Coca-Cola...), mert elhagy minden utána lévő dolgot. Így nem lehet szivecskézni sem. :)

taby · http://taby.wordpress.com/ 2007.06.09. 20:55:46

én onnan tudtam meg,hogy írsz,mert rendszertelenül járok fel ide xP és eddig nem volt időm bepótolni. _______________ Válasz: Nem hiszem, hogy be kellene pótolnod, nem sok érdekeset írtam, még magam sem emlékszem. :D
süti beállítások módosítása