Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Windows Dead Messenger

2007.10.13. 04:37 | Goo | 4 komment

Végül csak beadtam a derekam és telepítettem az idióta Windows Messengert. Persze majdnem szétvertem a gépet, mikor rákérdezett, hogy elfogadom-e a licencszerződést. Nem, nem akarom, nem akarom használni ezt a programot. Aztán persze a gépet is újra kellett indítani, átkozott Microsoft termékek... Az emotikonjaim megmaradtak, a képek is, de teljesen kiakadtam az egésztől. Minden szőrszálat egyenként kell beállítani, a menü meg teljesen szét van cseszerintve. Kezelhetetlen és túlbonyolított. Az ablak színsémái kifejezetten rondák, nem igaz, hogy csak ennyire lehet átszínezni a dolgokat. Az egész program tele van egy nagy csomó felesleges beállítással, szóval szépen bementem a menübe és minden baromságot letiltottam és kikapcsoltam, épp elég, hogy a nevek is össze-vissza villognak és nem olyan egyszerűek, mint régen voltak. Ja, az átnevezéseimet is eltüntette a program, így azt sem tudom, hogy ki kicsoda. Az már szinte mellékes, hogy nem tudom megkülönböztetni, hogy ki on és ki offline, mert mindenhez ugyanazt az ikont használja, plusz az avatarok olyan hatalmas nagyok és rondán szögletesek, egyszerűen frászt kapok tőlük. De azok nélkül meg még bonyolultabb az egész ablak. Visszasírom a régi rendszert, mikor még tudtam követni hogy ki van bejelentkezve és ki nincs. Ilyen volt: x | x Ilyen lett: x

Imádtam a régi msn messenger 7.5-öt, mért kellett ezt csinálni idióta microsoft? Kívánok minél több rosszat!

Miért? Miért? Miért? Miért?

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr26503348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

taby 2007.10.13. 23:11:45

nyeenyenyeee,ottvagyok mindegyiken:] amúgy nekem már több,mint egy éve illen az msn-em és már annyira megszoktam, hogy nincs vele semmi bajom. de először télleg fura volt.

Nick 2007.10.14. 01:53:27

Aki szürke az az offline^^ Ez az avatar meg nekem új, eddig nem is tudtam, hogy így ki lehet iratni. De ha belejössz, tényleg kezelhető, én Live-on tanultam meg emesenezni.

Lidi · http://www.confectionery.extra.hu 2007.10.14. 04:03:35

Én már tök megszoktam a lájvot. Talán mert azóta van, hogy megjelent. Mivel sima vindózmesszendzserrel kezdtem minden szupernek tűnik. :D

Goo 2007.10.14. 20:28:03

Mert Taby valamiért mindig online-közeli állapotban van. Még hajnali 3-kor is alszoook funkcióban. :D Nick: jaja, szürke, de nehezebb, mint a ződ meg a piros megkülönböztetése. :) Én egyből átpakoltam avatarosra, megőrített, hogy nem tudtam senkit sem beazonosítani. Csak épp sokkal nagyobbak az avatarok, mint korábban és méretet már nem lehet állítani, mert a májkroszoft jobban tudja, hogy mi a jó nekem. :) Lidi: azt sem tudod, hogy mit mulasztottál. Én talán msn 5.0-val kezdtem, asszem az van alapból az XP-hez. :D
süti beállítások módosítása