Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


My problem

2008.04.11. 04:38 | Goo | 5 komment

Úgy érzem, hogy komoly problémák vannak bennem, mintha valami pszichés betegségem lenne, az agyam pedig egyre inkább leépülne. Vagy egy része. Egyszerűen egyre kevesebb dolgot vagyok képes felfogni. Először csak a képzelőerőm tűnt el, nem tudom, hogy mi merre van abban a városban, ahol 18 évet éltem. Aztán gondot okozott képeket feleleveníteni, bár pontosan tudtam, hogy mi van rajtuk, de nem jelent meg előttem. Ugyanígy a tárgyak is. Egyszerűen nem tudom, hogy mi is az, amit látok, vagy mi az, amire gondolni akarok. Elfelejtem a tárgyak neveit, nem ismerem fel az arcokat. Pár napja, vagy talán hete észrevettem, hogy gondot okoz az írás, már nem jönnek a kezembe a betűk maguktól, mint régen, hanem gondolkodnom kell, hogy egy-egy bizonyos karaktert hogy is írnak. Korábban sosem fordult ilyen elő velem, és nem hanyagoltam az írást mostanában, hogy kizökkenhettem volna a gyakorlatból. Aztán ma olyan szintre jutottam, mint eddig még soha. Bekapcsolom a rádiót, magyarul beszél, teljesen közérthetően. Tisztán hallom a hangokat és a szavakat, de nem vagyok képes felfogni a jelentésüket. Teljesen ledöbbenek, hogy ismerem a nyelvet, hiszen az anyanyelvem, ismerem a szavakat, mégis olyan, mintha minden teljesen idegen lenne. Félek, hogy elhal az agyam egy része, vagy van valami szép kis betegségem, ami az összes tudás fokozatos elvesztését eredményezi. Lehet, hogy egy daganat növekszik a fejemben és szépen, lassan megöl. Félek. Egyszerűen rettegek, hogy mikor lesz az, mikor mindent elfelejtek, és hiába gondolkozom fél percet, az után sem fogok rájönni, hogy hogy jutok el a szobámtól a fürdőbe. Még nem volt lehetőségem élni, és attól tartok, soha nem is lesz. Mire elkezdhetném az életem, vége lesz. Sosem élhettem. Szeretném, ha legalább ez a feljegyzés megmaradna, mielőtt egy kerekes székes, nyálát csorgató akárki leszek, aki nem tud összetenni egy értelmes mondatot, és azt sem képes felfogni, kik vannak körülötte. Azt hiszem ez nem is oly távoli jövőben bekövetkezik. Ha már olyan szintre jutok, hogy a vegetatív cselekvések sem mennek, nem akarom, hogy gépek tartsanak életben. Nem akarok az ikszedik korteremben fekvő szegény akárki lenni. Nem tudom, mi történik.

~ Nem kérek kommenteket. ~

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr44503427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

taby 2008.04.21. 20:38:17

de en irok kommentet,mert jelzem, hogy enis PONTOSAN ezt muvelem. [es ma torioran eszembejutottal, mert a szentgotthardi szemetegetorol volt szo xD]

Lidi 2008.04.22. 00:15:50

Én is hozzászólok mert nincsen élet és amúgy is renitens állatfaj ez a Lidi. Szóval a.) nekem föciórán jut félpercenként eszembe a Gé, részint mert Alpokalja és gépkocsigyártás Gotthárdon, részint meg mert nincs jobb dolgom. :) b.) tegnap felfedeztem, hogy a Révay valamikor a közelmúltban a 2. volt/van a középiskolák felvételi rangsorán és hű. c.) tudom, hogy idióta vagyok és megint szétoffolok egy blogot, de azért nem árt figyelmeztetni. ^^

Goo 2008.04.22. 05:08:05

Taby: ... írok egy egész posztot. :D De nektek is van szemétégetőtök, nem? :D Ettől még ellenzem, of korz. :D Lidi: itt nincs off. :P Gotthárdon meg nincs gépkocsigyártás. :D De örülök, hogy mindig rám asszociálsz. :D

Lidi 2008.04.23. 23:19:24

Akkor a föcitanárom egy barom. Amúgy nagyon gáz volt, mert hm, gépipar a téma, úgysem figyel senki, majd valamikor villogni kéne azzal, hogy Gotthárd meg gépjárműgyártás. Dumálunk Esztivel intenzíven, egyszer csak meghallom a Szentgotthárd szót, közlöm, hogy ha jól tudom, ott gépkocsigyártás van. Erre kiderül, hogy a tanár épp azokat a helyeket sorolta ahol az van. xDD No nem mintha zavarta volna, örült hogy egy ember végre vele is beszél. :)

Goo 2008.04.24. 05:28:28

Majd legközelebb mond meg, hogy bennfentes infókból tudod, hogy nincs. :D Bár pontos adatot nem tudok mondani, hogy mióta, de már csak alkatrészgyártás folyik. :)
süti beállítások módosítása