Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Születésnap

2008.05.26. 22:25 | Goo | Szólj hozzá!

A délután folyamán váratlanul letámadott a vendégsereg és felköszöntött ezen a gyászos napon. Természetesen nem számítottam az egészre, így egyáltalán nem álltam készen. Az elmúlt időszakban minden nap megcsináltam a hajam, felöltöztem, szépen néztem ki. Mivel ma egész nap itthon döglöttem, így kihagytam ezeket a procedúrákat. Káromra, mert sok olyan kép készült rólam, amin valószínű szörnyen nézek ki. 

A nap tanulsága, hogy már tudom, kik is a barátaim. Szinte mindegyik netes ismerősöm felköszöntött, még Bogi is, akivel augusztusban beszéltem utoljára, köszönöm! <3 Viszont az úgy nevezett legjobb barátom, akit cirka 12 éve ismerek, valamiért elfelejtkezett rólam, hiába msn-eztünk közel két órát, nem tudodd egy hepi börszdéjt-et kimondani, pedig ott díszelgett a megköszönés is személyes üzenetként pár embernek. Dánkesőn neki, ezennel kiérdemelte a hű barátság Nobel-díját, nagy tapsot neki.

Van új baráti köröm, akiket imádok, Reni msn-en köszöntött és Krisz is küldött egy SMS-t. Alig pár hónapja ismerem és neki mégis eszébe jutottam. Vasárnap hajnalban említettem (az ő hétvégi házában 'sátoroztunk'), hogy ez életem utolsó napja kiskorúként. A 'sátorozásról' már posztoltam egy keveset, idejét sem tudom, mikor voltam ennyire boldog, hálás vagyok nekik. Ja, meg vagyok hívva jövő hétre is, pontos dátum még nincs, mert egyik nap programom lesz és nem akarnak rászervezni. Olyan kedves tőlük, köszönöm szépen! <3

Az új blogról annyit, hogy az extra extrán nem vált be, a CN-ben meg sok funkció hiányzott, ami egy blogba szerintem kell, például a naptár. Úgyhogy a blog.hu-t választottam, mert itt belenyúlhatok a html-be és a CSS-kódba is, de a dobozokkal könnyen lehet dolgozni. A régi blogjaim tartalma majd felkerül, egyelőre azzal szenvedek, hogy a CN-ből másolom a bejegyzéseimet a wordpress-re, mert ott a hozzászólásokat is van lehetőség visszadátumozni az eredeti időbe, a wordpress-ről pedig majd exportálom és ide importálom át a mindenséget. Persze a wordpress-es blogom tartalmát még cenzúrázni kell, sok olyasmi van ott, ami nem való az egész világnak. :P

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr5488288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása