Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Mer' ugye itt az infót nem középszinten tanítják

2008.10.17. 23:29 | Goo | 3 komment

Ez az infó zh egy nagy vicc volt, nem mintha annyira törtem volna magam a tanulással. Nevetséges, hogy ezen a hülye egyetemen nem lehet kiváltani a bevezetés az informatikába nevű förmedvényt egy ECDL vizsgával, érettségivel, vagy középfokú informatikai OKJ-s végzettséggel, mert "az egyetem nem szeret párhuzamot vonni a középszintű és a BME között". Hja, valóban nem középszintű, leginkább alap és általános iskola 8. között mozog az órán leadott tananyag. Olyan halálosan bonyolult kérdések voltak, hogy csak na. Szabadon szemezgetve, mi a lila RGB kódja (naná, hogy leírtam hexadecimálisan is, nem viccből tanultam meg html-ül), vagy mi a különbség a pdf és a doc között, vagy soroljunk fel három tulajdonságot, amit az operációs rendszer tárol a fájlokról, éééés, a nagy kedvencem, a hárompontos kérdés, mi történik, mikor egy programra kattintunk (használjuk fel a következő szavakat: operációs rendszer, CPU, memória, merevlemez). Oké, voltak gonosz számolgatások is, kettes számrendszer (kellett nekem ezzel a hülye módszerrel próbálkozni, el is csesztem), vagy épp megközelítőleg hány bájt egy x szer y méretű HD kép mérete...

Az utóbbit dettó nem bírtam kiszámolni, mert nem engedtek számológépet használni, úgyhogy szépen írtam, hogy x szer y szor 3. A mértékegységek közti átváltást szintén elrontottam, nekem kell a számológép bármilynemű matematikai műveletek elvégzéséhez, a kétjegyű számok összeadása sem megy nélküle. De olyan nincs, hogy ez ne legyen meg, nem úgy, mint a hétfői mikroökonómia, amire célszerű lenne be sem menni, műmenedzsereknél 4/50, szép arány.

Infóra többet tuti nem megyek be, ez vicc, amit oktatásnak neveznek.

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr63719504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bogi 2008.10.18. 10:15:49

Nyugi, nálunk is valami hasonló van. De nekem szerencsére elfogadták gazdasági infón és sima informatikán is az ECDL-t úgy is, hogy a papír még mindig nincs meg június óta :S Szóval most érezzem magam szerencsésnek? Az informatika tanárunk a fejébe vette, hogy még van olyan ember aki soha nem csinált mappát, mert 100 percen keresztül ezt csináltuk... Mappát, utána hogy kell kitörölni, meg átnevezni, mi a különbség az áthelyezés és a másolás között... Én meg szabályosan elaludtam órán :D

Nick · http://whatever-inc.extra.hu/ 2008.10.18. 16:44:19

Te, ez már tényleg magasszint. Nálunk ilyen bonyolult dolgokat már meg se mernek kérdezni. Via mesélte, hogy az etalonvizsgáján olyan kérdések voltak, hogy mire használjuk a szkennert.

Goo 2008.10.18. 23:09:46

Szia Bogi, nem gondoltam volna, hogy téged is látni néha erre! :) Nálunk gép sincs informatikán, szóval az a vicc az egészben, hogy az összes Microsoft termék, amit bevisznek laptopot, a tanár meg egy Macbook-ról vetíti a Bilgécéket. :D

Nick: hja, látszik a különbség, ez mérnöki szintű informatika, az ELTÉ-n csak felhasználói megy. xD
Címkék: egyetem nahátmostmeg ez történt velem
süti beállítások módosítása