Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Osztálykirándulás 2007 #2

2007.06.03. 23:00 | Goo | 3 komment

Nagyjából már sikerült kipihennem magam, így egy-két dolgot átgondoltam. Először is még mindig fáj a torkom és köhögök, már több mint két hete hol fáj, hol nem. Hiába van többnyire mindig bekötve. Másodszor most tettem be a kamerába egy "nincs egy hete hogy feltöltött" aksit, ami bírta kb 5 percig a gépre való másolást. Most betettem a gyárilag kapott, egyszer már 0-ra lemerített elemeket, amik már vagy negyed órája működnek.

Megfogadom, hogy ősszel  nem úgy megyek kirándulni, hogy előtte 4 órát aludtam. De ez is a tv2 hibája,miért fél 1-kor van vége a 4400-nak?

A fényképeket már kiírtam CD-re, holnap már kézről-kézre járnak a lemezek. :) A kérdés az, hogy hogy pakoljam fel ide őket, ugyanis bazinagy méretűek, mindet egyenként lekicsinyíteni pedig megőrjítő. Mind alatt párat értek, 100-at hülye lennék feltenni. De akkor is sok. Szóval nem tud valaki egy programot, amivel következő kép, kicsinyítés, mentés következő kép... ?

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr40503283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jucee · http://coldnose.13wings.net 2007.06.04. 23:19:06

Mi Honvéd-meccs után mentünk osztálykirándulni Sajna programot nme tudok, de szívesen megnézném a képeket _______________ Válasz: Baj ha tök tájékozatlan vagyok fociügyben? :) Majd valamikor lesznek képek, ha lesz rá lelkierőm és időm. :D

Medi · http://medi.b13.hu 2007.06.05. 09:27:16

szerintem ne akard az összeset feltenni, van egy pár olyan biztos ami jobban sikerült. énis utálom a kicsinyítést főleg ennyi méretű kép esetében, de ha ráveszem magam a végén robotmozgással csinálom a kicsinyít-ment ismétlődő mozdulatsort ______________ Válasz: Ide semmiképp sem tenném fel az összeset, hanem az osztálytársaknak a csereberére, mert egyszerűbb, mint CD-zni. Ide olyan 5-6-ot gondoltam csak, de az is sok. :D

taby · http://taby.wordpress.com/ 2007.06.09. 21:07:33

kicsinyítés rettenetes meló.. többezer képet csináltam már meg így. az a száz semmi. meg úgy se kell annyi kép^^ _______________ Válasz: Csak azt nem értem, hogy erre mért nem találnak ki egy rendes programot. :D
süti beállítások módosítása