Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


A blog

2007.06.24. 15:00 | Goo | 3 komment

Hogy lehet belesűríteni ezt az egyetlen dolgot egy bejegyzésbe? Sok embernek minden bizonnyal pár szóba is sikerülne, nekem semmiképp. Nem azért, mert nem lehet szavakba önteni, hanem mert túl bonyolult és összetett véleményem van. Mire való a blog? Először is egy kis önvizsgálat. Nekem mindenképp azt jelenti, hogy kiírhatom magamból a gondolataimat, véleményemet. Egy hely, ahol kipanaszkodhatom magamból a fájdalmamat és a sérelmeimet. Ugyanakkor néha filozofálni is szeretek. Imádok kritizálni is, bár ezzel a műfajjal írottan még nem igazán próbálkoztam. Szabad ezeket egy blogban csinálni? Vagy mindre külön blogot kellene vezetni?

Aztán holblog? Ez a legfontosabb kérdésem, amire a válasz egy hatalmas szívás, mert nem tudom. Hol voltam, honnan jöttem, hol vagyok, mit csinálok és hova megyek? Jó kérdés. A blogdreamsről menekültem. Utáltam, hogy belelátott a google, utáltam a szegényes sablonokat, hogy nem foglalkoztak az emberrel. Itt vagyok. Nem tudom mennyire jó ez nekem. Bár sokkal többen olvasnak, mint néhány ismerősömet, de féltékeny vagyok. Hiányolom azokat, akik nem ismernek, akik előítélet nélkül térnének be hozzám. Féltékeny vagyok, hogy a b13-on annyi idegen ember milyen jó közösséggé kovácsolódott. Lehet, hogy rajongókat akarok, nem tudom, de nem vagyok mániákus. Csak jó lenne tudni, hogy másokat is érdekel, amit írok. Nem akarok subba méretű olvasótábort, vagy annyi olvasót, mint ahányan William Sledd vlogját nézik, csak többet szeretnék, mint most. Mindig többet és jobbat szeretnék. És ennek a kérdése a hol is. Itt alig van magyar, kétlem, hogy bárki olvasna idegen, mert még sosem írt senki sem kommentet, akit ne azon a bizonyos fórumon ismertem volna meg. Nem tudom mennyien olvastak a blogdreamsen, de ott sem írtak idegenek. Annyira emlékszem, hogy a végén benne voltam a 20 legolvasottabb blogban, amit a mai napig nem értek, hogy hogyan volt. Gondolom olyan volt a szolgáltató színvonala is. Ott a b13, gyönyörű kapcsolatok, jó emberek, akik törődnek egymással. Illik bepofátlankodni? Meg a legnagyobb gondom, hogy nem írhat külsős. Az oldal szerkezete egész szépen variálható, bár nem a legváltozatosabb. De attól még rájuk irigy vagyok, ilyet szerintem nem igazán lehet máshol találni. Az álmom egy saját blog, amit Rose is meglépett, de oda végképp nem tévedne senki idegen sem.

Persze jó lenne önfeledten is blogolni, de azt hogy lehet megcsinálni? Még néha így is vissza kell fogni magam, mert attól tartok, hogy valamelyik ismerősöm feltéved ide. Kicsi a valószínűsége, de ha iwiwen kutat az ismerőseim közül, találhat olyat, akinek fel van tüntetve a blogja, és ott az ajánlott oldalak között szerepel az én blogom is. Vagy írjak úgy, hogy nyíltan mindenkinek? Akkor mennyire kellene visszafognom magam, és még több dolgot nem írni le, mert olyanok is olvashatják, akiknek nem kellene?

Örök dilemmák, és azt sem hiszem hogy sikerült volna rendesen megfogalmaznom. A rágódásom arról szól, hogy nem tudom hagyjam-e a wordpresset és kezdjek megint egy új blogot? Végül is épp eleget menekültem már eddig is, még egy már nem oszt, nem szoroz. Csak épp alig használtam ezt a blogot is pár hónapig. Ideális nem létezik, a valóság csak az ideák világának silány másolata, ahogy Platón is tartotta a filozófiájában. De attól még nem tudom mi lenne a jó. Nyissak több blogot és többet vezessek? Ez így olyan bonyolult...

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr14503306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

YR · http://planetarium.extra.hu 2007.06.24. 15:41:28

a b13.hu-ban a dizájnolást nagyon nem szerettem, mondjuk az tényleg tetszett hogy idegenek is írtak. Csak aztán egyszerűen visszataszítónak találtam. Hirtelen. Ezért lett extrás. én a magam örömére irkálok leginkább de jó ha van ki kommentel - tudjuk hogy olvas, nemcsak olyasvalaki aki fórumos/stb! ilyen szempontból tehát a b13 jobb. mármint az egyéni, uw/fw/extra oldalnál.

BB 2007.06.25. 20:33:42

hát félelmetes, hogy néhány gondoltaban mennyire egyezünk...de télleg. amúgy persze mindenki szeretné szerintem , hogy figyeljenek a mondandójára, meg ha időnként "pátyolgatják" a lelkét... na meg persze...hát másoknál is előfordulhat, hogy nem akar egy-két..."illetéktelen" olvasót a blogjába.... tökéletes blog meg nincsen szerintem...de a b.13 majdnem az :D

Medi · http://medi.b13.hu 2007.06.26. 15:31:32

tudod, jó az, ha egy idegen bejön és azt mondja: tetszik amit írsz, egyetértek veled, jó vagy, folytasd. Ez már azt jelenti, hogy hatással vagyok minimum egy emberre azzal amit írtam, vagy képet amit postoltam. A blog egy nyilvános dolog, a napló amit leírsz, papírra, vagy egy titkosított dokuba... na az nem. Az mehet csak magadnak, amit visszalapozol, emlékezel.Szerintem manapság egy blognak többet kell adnia mint szimplán napi visszaemlékezést; valami pluszt, ami miatt idegenek, ismerősök mindig betérnek és olvasnak téged- és tuti jobban megismernek minthogy leírod: ma vettem két kiló almát. Ezért is írtam énis rengeteg filós dolgot, raktam be olyan zenét amit érdemes megismerni, saját képeket, de persze a saját nyűgjeimet is leírtam, mert az írás hatalmas terápia. A b.13 pedig egy ritka intelligens, kedves és sokrétű közösség. Azzal meg nem tudom mi a baj, a külsős nem írhat... a regisztráció kb 3 percig tart, aztán nem is kell naplót vezetned ott...
süti beállítások módosítása